0 1 0 0 0 25.07.2007Sieć Factory Outlet podpisała umowę o współpracy z San MarkosAgencja San Markos - Republika Dobrej Marki wygrała przetarg na opracowanie koncepcji i realizację wszystkich projektów reklamowych i marketingowych sieci centrów Outlet Factory w Polsce.
0 1 0 0 0 25.07.2007Srebny „Laur Konsumenta” dla baterii VartaMarka Varta otrzymała wyróżnienie "Srebny Laur Konsumenta 2007" w kategorii Baterie.
0 1 0 0 0 25.07.2007Reklama z którą można pogadaćDzięki technologii oferowanej przez InteliWISE, każda firma może dziś dysponować interaktywnym kioskiem informacyjnym, który z powodzeniem zastąpi hostessę na targach, recepcjonistkę w firmie, sprzedawcę czy przewodnika.
0 1 0 0 0 25.07.2007SABMiller rozpoczął globalną współpracę z Mec Global SolutionsSABMiller poinformował, że wybrał firmę MEC Global Solutions, specjalizującą się w usługach doradczych i należącą do sieci Mediaedge:cia, jako swojego konsultanta. Współpraca będzie obejmować wszystkie oddziały na świecie, a jej celem jest usprawnienie procesu planowania komunikacji marketingowej. Forma współpracy będzie obejmować różnego rodzaju szkolenia, nie będzie zaś zmieniała dotychczasowych ustaleń związanych z lokalną obsługą domów mediowych.
0 1 0 0 0 25.07.2007eFresh dla Victoria CymesAgencja Interaktywna eFresh podpisała umowę z firmą Victoria Cymes – producentem syropów, świeżych soków i napojów. Przedmiotem umowy jest budowa nowego serwisu internetowego.
0 1 0 0 0 25.07.2007New Look Advertising dla DelectyAgencja New Look Advertising specjalizująca się w realizacji innowacyjnych projektów z zakresu ambient mediów na zlecenie Domu Mediowego Starcom przygotowała niestandardową letnią kampanię dla Delecty.
0 1 0 0 0 25.07.2007Giancarlo Russo ambasadorem marki LagostinaLagostina, włoska marka ekskluzywnych naczyń kuchennych ze stali nierdzewnej, ma od czerwca br. w Polsce swojego ambasadora. Został nim rodowity Włoch Giancarlo Russo, mistrz włoskiej kuchni i prezes Włoskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni w Polsce.
0 1 0 0 0 25.07.2007Krakowski rynek w Second LifeKościół Mariacki, sukiennice, wieża ratuszowa, pomnik Mickiewicza, fasady kamienic, a nawet bruk i malownicze krakowskie uliczki - wszystkie te zabytkowe obiekty, a raczej ich wierne wirtualne kopie znalazły się w rękach Zbigniewa Woźnowskiego. To właśnie on jest autorem pomysłu, aby krakowski rynek przenieść do wirtualnego świata Second Life. Realizacji i przeniesienia projektu do trójwymiarowej rzeczywistości podjęła się krakowska agencja reklamowa Supremum Group.
0 1 0 0 0 24.07.2007Belgian Business Chamber nowym klientem NeuronaNeuron Agencja Public Relations podpisała umowę na obsługę komunikacyjną z Belgian Business Chamber (Belgijską Izbą Handlową).
0 1 0 0 0 24.07.2007Wdrożenie systemu Fractus w Przedsiębiorstwie Wydawniczym Rzeczpospolita S.A.W lipcu zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu wspomagającego zarządzanie fractus w Przedsiębiorstwie Wydawniczym Rzeczpospolita S.A.