0 1 0 0 0 10.12.2007Webstary 2007 dla VentiW tegorocznej edycji konkursu na najlepsze strony WWW w polskim Internecie – Webstarfestiwal 2007, nagrodzone zostały agencje reklamowe, agencje interaktywne, wydawnictwa, portale, a także indywidualni autorzy inicjatyw internetowych. Najwięcej nagród zdobyła Agora. Dalej – z dwoma Webstarami, uplasowało się Venti, uhonorowane zarówno przez Akademię Internetu, jak i samych internautów za serwis www.kopernik.org.pl.
0 1 0 0 0 10.12.2007Konsument najważniejszym punktem odniesienia dla marketingu i komunikacjiDom mediowy ZenithOptimedia jest organizatorem 2nd Warsaw ROI Conference „Consumer oriented marketing & communications”. Głównym tematem konferencji, która odbyła się 7 grudnia br. w hotelu Hyatt Regency Warsaw, był konsument jako najważniejszy punkt odniesienia dla marketingu i komunikacji.
0 1 0 0 0 10.12.2007Open Finance – najbardziej wartościowa marka wśród doradcówOpen Finance jest najbardziej wartościową marką wśród firm doradztwa finansowego według „Rankingu najcenniejszych polskich marek”.
0 1 0 0 0 10.12.2007Jan Paweł II – nasze wspomnieniaW związku z przypadającą 16 października 2008 roku 30 rocznicą wyboru kardynała Karola Wojtyły na Papieża, na rok przed tym wydarzeniem, powstała inicjatywa budowy internetowego albumu Polaków o Papieżu.
0 1 0 0 0 10.12.2007Marki Tyskie i Żubr po raz kolejny docenione i nagrodzoneW opublikowanym właśnie przez dziennik „Rzeczpospolita” corocznym raporcie „Marki polskie. Ranking najcenniejszych polskich marek” marki Kompanii Piwowarskiej uplasowały się bardzo wysoko i odnotowały wyraźny wzrost wartości. Tyskie (10. pozycja w rankingu) znalazła się jako jedyna z kategorii FMCG w pierwszej dziesiątce rankingu, natomiast wartość Żubra, względem roku poprzedniego, wzrosła aż o 99% z 240,5 do 479,3 mln złotych.
0 1 0 0 0 10.12.2007Choinki pod choinkę – wspólna akcja RMF FM i ProvidentaRadio RMF FM od wielu lat towarzyszy słuchaczom w przedświątecznych przygotowaniach i zgodnie z wieloletnią już tradycją rozda swoim słuchaczom w prezencie gwiazdkowym choinki.
0 1 0 0 0 10.12.2007Gazeta Prawna idzie w góręRośnie sprzedaż, wzrasta wartość marki, a witryna Gazety Prawnej zdobywa dwie nagrody.W opublikowanym przez Rzeczpospolitą Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek wartość marki Gazeta Prawna wyceniono na blisko 32 mln zł.
0 1 0 0 0 7.12.2007Agencja GoodFellows obsłużyła PARP30 listopada zakończyła się, trwająca od połowy czerwca 2007 roku, kampania promująca projekty szkoleń PARP skierowane do MŚP, dofinansowywane przez UE.
0 1 0 0 0 7.12.2007Wieczór we dwoje z kawą AstraZ początkiem grudnia 2007 roku ruszyła nowa ogólnopolska kampania telewizyjna Poznańskiej Palarni Kawy Astra Sp. z o.o. pod hasłem „Wieczór we dwoje”.
0 1 0 0 0 7.12.2007Nowa jakość LechTVUruchomiona została zupełnie nowa pod względem wyglądu, jak również wykorzystanej technologii strona LechTV Online.