0 1 0 0 0 7.12.2007Marketing szeptany – najnowsze badania nad oprogramowaniem społecznymNajnowsze badania nad oprogramowaniem społecznym, udowadniają dlaczego internetowa komunikacja nieformalna bije na głowę tradycyjny marketing.
0 1 0 0 0 7.12.2007MM Communications ponownie z CarrefouremNa zlecenie Market Access, agencji współpracującej z firmą Carrefour Polska, MM Communications podjęła się realizacji najistotniejszych zadań w czasie obchodów jubileuszu „10 lat Carrefoura w Polsce”. Było to kolejne spotkanie we współpracy MM Communications i Carrefour Polska.
0 1 0 0 0 7.12.2007Integracja serwisów internetowych BISE i DnB NORDW listopadzie zakończony został proces integracji serwisów internetowych Banków BISE oraz DnB NORD. Nowy serwis jest jednym z bardzo ważnych etapów włączenia Banku BISE w struktury Banku DnB NORD.
0 1 0 0 0 7.12.2007B&j dla branży medycznejAgencja b&j posiada osobny dział bj pharmacy, który specjalizuje się w obsłudze firm z branży farmaceutycznej. Główni klienci to Pfizer Polska, Bayer Schering, Abbott Laboratories Poland, Sanofi- Aventis Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Polfa, Wyeth.
0 1 0 0 0 7.12.2007Henkel rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego w PolsceŚrodkowo-europejska centrala Henkla, z siedzibą w Wiedniu, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową w Polsce. Skonsolidowane budżety działów Środków Czystości oraz Kosmetyków pozostaną w OMD.
0 1 0 0 0 7.12.2007Profesjonalne usługi Public Relations – podsumowanie kampaniiDobiega końca zorganizowana przez Związek Firm Public Relations kampania promująca profesjonalne usługi Public Relations. Osoby odpowiedzialne za wizerunek 500 największych firm w Polsce po raz ostatni w tym roku otrzymają specjalne przesyłki, zachęcające do korzystania z usług renomowanych agencji PR zrzeszonych w Związku.
0 1 0 0 0 7.12.2007Superbrand Polska dla marki DuluxMiędzynarodowa organizacja Superbrands po raz trzeci wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Głosami niezależnej Rady Marek do ekskluzywnej grupy Superbrands dołączyła właśnie marka Dulux. W ten sposób uznano ją za markę, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Z ocen ekspertów brandingu wynika, że marka Dulux oferuje konsumentom znaczące korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Stanowią one o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.
0 1 0 0 0 7.12.2007Za rachunki RWE Stoen w Moich RachunkachFirma Billbird S.A., operator sieci terminalowej Via - Moje Rachunki przyjmuje płatności za rachunki RWE Stoen. W samej Warszawie sieć dysponuje 300 bezpiecznymi punktami opłat, zaś ponad 6000 na terenie całej Polski. Terminale ulokowane są w renomowanych placówkach handlowych takich jak sklepy osiedlowe, supermarkety, czy stacje benzynowe.
0 1 0 0 0 7.12.2007Plus.pl i Duofruo.pl nagrodzone na WebstarfestivalMRM Worldwide otrzymała dwie nagrody konkursu Webstarfestival. Webstar Akademii w kategorii „Technologia i Komunikacja“ agencja otrzymała za projekt Plus.pl. Internauci docenili także serwis duofruo.pl przyznając Webstar Internautów w kategorii „Nowa strona WWW“.
0 1 0 0 0 7.12.2007Shade Design dla marki Srebrna ŁyżeczkaPod hasłem „Zawsze udane wypieki!” rozpoczęła się najnowsza kampania marki Srebrna Łyżeczka promująca Cukier Drobny.