0 1 0 0 0 11.12.2007E.C.H.O. Communications z firmą DziedzicNa początku grudnia E.C.H.O. Communications podpisało umowę z firmą "Dziedzic" - producentem krzeseł biurowych.
0 1 0 0 0 11.12.2007Świąteczna licytacja w mBankuRozpoczęła się akcja promocyjna „Świąteczna licytacja", w ramach której Klienci mBanku mogą licytować kody zniżkowe na ubezpieczenie samochodu Go!Direct, dostępne w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych. Całkowity dochód z akcji zasili konto łódzkiej Fundacji „Gajusz".
0 1 0 0 0 11.12.20076.000 m2 powierzchni reklamowej na promocję I Międzynarodowych Targów Outdoor&Media EXPOOd początku stycznia w Warszawie oraz w wybranych głównych miastach Polski pojawią się billboardy promujące wydarzenie targowe branży out-of-home i poligrafii reklamowej – I Międzynarodowe Targi Outdoor&Media EXPO. Uzupełnieniem kampanii będzie wykorzystanie środków komunikacji miejskiej w Warszawie. W kampanię zaangażowały się firmy stowarzyszone w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej: AMS, Business Consulting, Cityboard Media, Clear Channel Poland, News Outdoor Poland oraz Ströer.
0 1 0 0 0 11.12.2007Schulz dla PolpharmyAgencja Schulz zrealizowała kampanię dla marki Ibufen Total, należącej do polskiego producenta leków - firmy Polpharma. Działania promocyjne objęły przygotowanie 30 - sekundowego spotu reklamowego, który został wyemitowany w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.
0 1 0 0 0 11.12.2007Schulz i Ustronianka zapraszają na skoki narciarskieAgencja Schulz przygotowała kampanię telewizyjną dla ogólnopolskiego producenta napojów - Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych Ustronianka. Działania obejmują realizację trzech spotów reklamowych, które są wsparciem marketingowym dla akcji konsumenckiej pod hasłem „Rodzinny wypoczynek z Ustronianką”.
0 1 0 0 0 11.12.2007Allegro, wino i serAgencja Allegro była odpowiedzialna za zorganizowanie i prowadzenie działań public relations dla jednego z największych wydarzeń branży spożywczej w Warszawie – konferencji European Food Art Warsaw 2007.
0 1 0 0 0 11.12.2007Wspólna inicjatywa Ghelamco Poland i Akademii Sztuk Pięknych we WrocławiuOd poniedziałku 10 grudnia wszyscy studenci i absolwenci kierunku Rzeźba Akademii Sztuk Pięknych z Wrocławia mogą startować w konkursie na projekt rzeźby pt.: „Identyfikacja miejsca”. Obiekt stanie przy placu gen. Józefa Bema w pobliżu nowo wznoszonego kompleksu architektonicznego „Bema Plaza” realizowanego przez firmę Ghelamco Poland – współorganizatora i pomysłodawcę konkursu.
0 1 0 0 0 11.12.2007„Autor, autor!” – Spotkanie dziennikarzy i blogerówW najbliższy piątek, 14 grudnia 2007, w siedzibie Agory odbędzie się organizowane przez platformę Blox.pl spotkanie znanych blogerów i dziennikarzy. Celem jest wzajemne poznanie i integracja obu środowisk oraz dyskusja o ich współzależności i kierunkach rozwoju.
0 1 0 0 0 11.12.2007Noworoczne pakiety promocyjne w ofercie reklamowej Echo MiastaEcho Miasta – miejska gazeta ogłoszeniowa z dniem 10 grudnia b.r. wprowadziła do swojej oferty reklamowej dwa nowe produkty: „Noworoczny pakiet XL” oraz „Noworoczny pakiet XXL”.
0 1 0 0 0 11.12.2007Nowe narzędzie Clear Channel PolandClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła nowe narzędzie informatyczne - System Segmentacji Topograficznej, który pozwala na zaplanowanie kampanii outdoorowej dla precyzyjnie określonej grupy celowej.