Espresso

11 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2007

6.000 m2 powierzchni reklamowej na promocję I Międzynarodowych Targów Outdoor&Media EXPO

Od początku stycznia w Warszawie oraz w wybranych głównych miastach Polski pojawią się billboardy promujące wydarzenie targowe branży out-of-home i poligrafii reklamowej – I Międzynarodowe Targi Outdoor&Media EXPO. Uzupełnieniem kampanii będzie wykorzystanie środków komunikacji miejskiej w Warszawie. W kampanię zaangażowały się firmy stowarzyszone w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej: AMS, Business Consulting, Cityboard Media, Clear Channel Poland, News Outdoor Poland oraz Ströer.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2007

Wspólna inicjatywa Ghelamco Poland i Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu

Od poniedziałku 10 grudnia wszyscy studenci i absolwenci kierunku Rzeźba Akademii Sztuk Pięknych z Wrocławia mogą startować w konkursie na projekt rzeźby pt.: „Identyfikacja miejsca”. Obiekt stanie przy placu gen. Józefa Bema w pobliżu nowo wznoszonego kompleksu architektonicznego „Bema Plaza” realizowanego przez firmę Ghelamco Poland – współorganizatora i pomysłodawcę konkursu.

Poprzednie Następne