0 1 0 0 0 10.12.2007TaoTao w InternecieTan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – uruchomił nową witrynę internetową TaoTao.pl. Przeznaczona jest ona zarówno dla znawców kuchni orientalnej, jak i początkujących kucharzy. Uruchomieniu serwisu towarzyszy konkurs kulinarny z nagrodami.
0 1 0 0 0 10.12.2007Koniec romantycznej reklamy?Neuromarketing to nowa dziedzina marketingu, której rola poddawana jest ciągłej dyskusji - prawda potwierdzona badaniami naukowymi, czy raczej dobrze sprzedany produkt? Grudniowe spotkanie zespołu Young Professionals z prof. dr hab. Rafałem Ohme będzie okazją do analizy tego zagadnienia.
0 1 0 0 0 10.12.2007Centrum Obsługi Rejestrów Sądowych w ofercie pkt.plpkt.pl nawiązała współpracę z nowym partnerem biznesowym – NONET Sp. z o.o.. W ramach współpracy obu firm uruchomiono domenę www.krs.pkt.pl, która zapewnia wszystkim użytkownikom szybki i łatwy dostęp do danych i usług oferowanych przez Centrum Obsługi Rejestrów Sądowych
0 1 0 0 1 10.12.2007Sagem na świętaSagem Mobiles, francuski producent telefonów komórkowych, rozpoczyna świąteczną kampanię radiową. Akcja potrwa do 24 grudnia i obejmie rozgłośnie lokalne i ponadregionalne.
0 1 0 0 0 10.12.2007Święta z Wirtualną Polską i marką BraunJak co roku, pod adresem swieta.wp.pl internauci znajdą bożonarodzeniowy serwis internetowy Wirtualnej Polski.
0 1 0 0 0 10.12.2007Radpol Gazelą Biznesu 2007Radpol SA dołączył do prestiżowego grona Gazel Biznesu 2007. Kapituła Nagrody wyróżniła te przedsiębiorstwa, które osiągają bardzo dobre wyniki finansowe, dynamicznie się rozwijają oraz są rzetelnymi partnerami biznesowymi. Konkurs zorganizowała redakcja Pulsu Biznesu przy współpracy z firmą Coface Poland, pod patronatem Krajowej Izby Gospodarczej.
0 1 0 0 0 10.12.2007Sweet Taste dla OrangeZ okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia firma Sweet Taste zaprojektowała i wyprodukowała słodką kreację dla Orange.
0 1 0 0 0 10.12.2007Mediaedge:cia wspiera akcję edukacyjną IPNMediaedge:cia, jeden z największych domów mediowych w Polsce, zaangażował się w akcję edukacyjną organizowaną przez Instytut Pamięci Narodowej, której celem jest przybliżenie młodym Polakom wydarzeń sprzed 26 lat związanych z wprowadzeniem stanu wojennego.
0 1 0 0 0 10.12.2007Dobra kondycja branży komunikacji marketingowejWedług najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 79,50 punktów. Cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie (w porównaniu do poprzedniej fali badania 78,25). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Briefu Pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży w grudniu br.
0 1 0 0 0 10.12.2007Reklama Reserved „Paris Mon Amour” wyróżniona na Złotych Orłach 2007Produkcja Papaya Films dla LPP S.A., właściciela marki Reserved, została wyróżniona w kategorii Film/Moda na Złotych Orłach 2007.