0 1 0 0 0 7.12.2007Mobilne inwestycje w Domu Maklerskim BZ WBKDom Maklerski BZ WBK, jako pierwszy w Polsce, daje swoim Klientom możliwość prawdziwie mobilnych inwestycji giełdowych.
0 1 0 0 0 7.12.2007B&j dla Mobil 1Dział event/ambient wrocławskiej agencji reklamy b&j przeprowadził na zlecenie Mobil 1 ogólnopolską akcję „Tajemniczy Klient”, weryfikującą skuteczność trwającego od września do końca listopada programu lojalnościowego „zMobilizowany warsztat”, adresowanego do niezależnych warsztatów samochodowych.
0 1 0 0 0 7.12.2007Zimowa kampania promocyjna Małopolski rozpoczętaZimową kampanię promocyjną Małopolski rozpoczęła wczorajsza konferencja prasowa, której głównym bohaterem był owczarek podhalański.
0 1 0 0 0 7.12.2007Szeptanie dla mas (Emarketer)"Word of Mouth for the Massess", Emarketer, 5.12.2007Sześciu na dziesięciu amerykańskich konsumentów korzysta z rad rodziny i przyjaciół przy zakupie produktów - wynika z badań Forrester Research. W 2006 roku wydatki na marketing szeptany wyniosły w USA miliard dolarów.
0 1 0 0 0 7.12.2007IMR advertising by PR dla Alter MedicaFirma Alter Medica z Żywca podpisała umowę z agencją IMR advertising by PR.
0 1 0 0 0 7.12.2007Marketing szeptany – najnowsze badania nad oprogramowaniem społecznymNajnowsze badania nad oprogramowaniem społecznym, udowadniają dlaczego internetowa komunikacja nieformalna bije na głowę tradycyjny marketing.
0 1 0 0 0 7.12.2007MM Communications ponownie z CarrefouremNa zlecenie Market Access, agencji współpracującej z firmą Carrefour Polska, MM Communications podjęła się realizacji najistotniejszych zadań w czasie obchodów jubileuszu „10 lat Carrefoura w Polsce”. Było to kolejne spotkanie we współpracy MM Communications i Carrefour Polska.
0 1 0 0 0 7.12.2007Integracja serwisów internetowych BISE i DnB NORDW listopadzie zakończony został proces integracji serwisów internetowych Banków BISE oraz DnB NORD. Nowy serwis jest jednym z bardzo ważnych etapów włączenia Banku BISE w struktury Banku DnB NORD.
0 1 0 0 0 7.12.2007B&j dla branży medycznejAgencja b&j posiada osobny dział bj pharmacy, który specjalizuje się w obsłudze firm z branży farmaceutycznej. Główni klienci to Pfizer Polska, Bayer Schering, Abbott Laboratories Poland, Sanofi- Aventis Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Polfa, Wyeth.
0 1 0 0 0 7.12.2007Henkel rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego w PolsceŚrodkowo-europejska centrala Henkla, z siedzibą w Wiedniu, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową w Polsce. Skonsolidowane budżety działów Środków Czystości oraz Kosmetyków pozostaną w OMD.