0 1 0 0 0 6.09.2007Polskie firmy IT o systemach handlu internetowego w sektorze B2BFirma Veracomp SA, dystrybutor rozwiązań teleinformatycznych, przeprowadziła badania dotyczące korzystania z systemów handlu internetowego w sektorze business-to-business (B2B).
0 1 0 0 0 6.09.2007Twenty Four Seven PR dla NTT SystemNTT System S.A. rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations. Największy w Polsce producent komputerów podpisał umowę z agencją Twenty Four Seven PR.
0 1 0 0 0 6.09.2007TBWA promuje ekspresowy kredyt Lukas BankuW okresie zakupów przed rozpoczęciem roku szkolnego i związanych z tym wydatków, Lukas Bank przygotował promocję kredytu gotówkowego w 15 minut. Skierowana jest ona do wszystkich klientów, którzy zdecydują się na skorzystanie z szybkiego kredytu gotówkowego.
0 1 0 0 0 6.09.2007Do przesady duży obraz Orange Pop w Warszawie1 września w ciągu kilku godzin przed Pałacem Kultury i Nauki powstał wielki obraz z piasku. Zabawa w jego usypywanie była elementem kampanii Orange Pop „Do przesady dużo”.
0 1 0 0 0 6.09.2007Kreacja McCann Erickson w Lürzer’s ArchiveKreacje kampanii przygotowanej przez McCann Erickson dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego pod hasłem "bo czasem trudno jest wrócić do domu" zostały opublikowane w 4 numerze "Lürzer's Archive. Ads and Posters Worldwide Magazine".
0 1 0 0 0 6.09.2007Agencja Paprika przygotuje Galę Fundacji im. Lesława A. PagiAgencja PAPRiKA przygotowuje uroczystą Galę Fundacji im. Lesława A. Pagi. Gala podsumowująca czwarty rok działalności Fundacji odbędzie się pod koniec września w Warszawie.
0 1 0 0 0 6.09.2007Acxiom Polska wspólnie z 3wayAcxiom Polska nawiązał strategiczną współpracę w firmą 3way w zakresie realizacji kampanii marketingu bezpośredniego drogą telefoniczną.
0 1 0 0 0 6.09.2007San Markos otwiera Factory Poznań5 września swoje podwoje otworzyło centrum outlet Factory Poznań. W ciągu pierwszej godziny po otwarciu centrum odwiedziło prawie dwa tysiące Wielkopolan. Za przygotowanie i przeprowadzenie całej kampanii odpowiada agencja San Markos - Republika Dobrej Marki.
0 1 0 0 0 6.09.2007MasterCard zmienia Millennium BridgeAby uczcić wprowadzenie w Wielkiej Brytanii płatności typu "Tap&Go" i uroczyście zainicjować wdrożenie MasterCard PayPass i Maestro PayPass, firma MasterCard zmieniła oblicze londyńskiego Millennium Bridge, wybrukowując go milionami funtów i pensów , co ma symbolizować otwarcie drogi do bezgotówkowej przyszłości.
0 1 0 0 0 6.09.2007Katowicka szkoła językowa uruchamia swój kanał na YoutubeInstytut Kultury i Języków Obcych Structura uruchomił swój własny kanał w serwisie Youtube. Kanał będzie miał na celu informowanie uczniów o wydarzeniach w szkole, promocjach oraz imprezach kulturalnych zasilanych przesz Structurę.