0 1 0 19.03.2008New Look Advertising dla LindtAgencja New Look Advertising na zlecenie domu mediowego Media Direction przygotowała niestandardową kampanię dla producenta czekoladek Lindt. W okresie przedświątecznym w centralnych punktach 4 największych miast eksponowane są wielkie dmuchane „Złote zajączki Lindt” – których wysokość sięga 8 m.
0 1 0 19.03.2008Słaba płeć, mocne granieDla współczesnej kobiety rozrywka w postaci gry komputerowej nie jest już powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie. Panie coraz chętniej i dłużej bawią się przed komputerem, doganiając w tym mężczyzn. Okazuje się również, że świat gier może być dla płci pięknej formą terapii i środkiem pobudzania życia… erotycznego.
0 1 0 19.03.2008Konferencja Inaugurująca w ramach projektu „Małopolska bez Korupcji”W dniu 19 marca 2008 roku w godzinach 10.00 – 16.30 w Second Life Kraków będzie miała miejsce transmisja wykładów prowadzonych podczas Konferencji Inaugurującej, jaka odbędzie się w Sali Studyjnej Radia Kraków S.A, pn. „Antykorupcja w Polsce – stan i perspektywy. Instytucjonalne i prawne ramy zwalczania korupcji”.
0 1 0 19.03.2008News 2.0 – nowy portal dla internautówFirma Suchowski Media udostępniła portal z aktualnościami tworzony tylko i wyłącznie przez internautów. Portal umożliwia dodanie news’a na ciekawy temat i opublikowanie go na łamach News2.pl. Internauci oprócz czytania newsów mogą również głosować tworząc swojego rodzaju ranking najciekawszych wiadomości.
0 1 0 19.03.2008Kampania reklamowa napojów owocowych dla dzieci JupikOd 22 marca rozpocznie się nowa, intensywna kampania reklamowa napojów owocowych dla dzieci pod marka Jupik. Kampania będzie trwała do 27 kwietnia.
0 1 0 19.03.2008Machina chce współczesnej SyrenkiNie zamierzamy skuwać twarzy Krystyny Krahelskiej z warszawskiej Syrenki. Nie chcemy zmieniać godła ani symbolu miasta – pisze w oświadczeniu redakcja magazynu „Machina”. To reakcja na publikację „Gazety Wyborczej” z 18.03.2008 r. pt.: „Twarz czy POtwarz?”.
0 1 0 19.03.2008Konkurs dla dziennikarzy w ramach Carrefour Półmaratonu WarszawskiegoFundacja „Maraton Warszawski” oraz Timex Group Polska zapraszają wszystkich przedstawicieli mediów do zabawy w typowanie wyniku zwycięzcy i zwyciężczyni 3. Carrefour Półmaratonu Warszawskiego, który odbędzie się w niedzielę, 30 marca. Nagrodą w konkursie jest zegarek z kolekcjonerskiej serii „Timex na Maraton Warszawski”.
0 1 0 19.03.2008Psz.pl w serwisie Media Wirtualnej PolskiPortal Spraw Zagranicznych rozpoczął współpracę z Wirtualną Polską. Unikalne treści o wydarzeniach międzynarodowych i gospodarce światowej wzbogacą serwis Media portalu Wp.pl.
0 1 0 19.03.2008Znajdź Jasona Bourne’a – internetowy konkurs telewizji n19 marca rozpoczyna się internetowy konkurs promujący premierę filmu "Ultimatum Bourne'a" w ofercie VOD telewizji nowej generacji n.
0 1 0 19.03.2008Nowy gracz na rynku usług interaktywnychPozytywne Strony, nowa agencja interaktywna, rozpoczęła swoją działalność w sektorze usług internetowych. Działalność agencji skoncentrowana jest na szeroko rozumianym obszarze nowych mediów.