0 1 0 0 0 21.12.2007Beko Elektronik A.S. przejęło GrundigaNależąca do Koç Group firma Beko Elektronik kupiła Grundiga, jedną z najbardziej uznanych europejskich marek w swojej branży.
0 1 0 0 0 21.12.2007Psz.pl w sieci IDMnetPortal Spraw Zagranicznych, największy w Polsce portal poświęcony polityce międzynarodowej i gospodarce światowej podjął współpracę w zakresie obsługi reklam z Internetowym Domem Mediowym (IDMnet).
0 1 0 0 0 20.12.2007Czy MTV Arabia zmieni Bliski Wschód? Dyskusja (Brandchannel)Will the MTV brand change the Middle East? , BrandchannelCzy MTV, marka będąca symbolem amerykańskiej kultury - 16 listopada wystartowała regionalna wersja MTV Arabia- zmieni Bliskich Wschód? A może doprowadzi do eskalacji niechęci do wszystkiego co amerykańskie? Kwestię omawiają on-line międzynarodowi eksperci branży marketingowej.
0 1 0 0 0 20.12.2007Siatman z siateksem – pogromca foliówekSiateks – torba wielokrotnego użytku, uszyta ze starych banerów, ma być orężem superbohatera w walce z milionami foliowych siatek, które wysypują się ze śmietników i szpecą ulice. Na taki pomysł wpadły: agencja San Markos – Republika Dobrej Marki oraz HO::LO – producent toreb z banerów reklamowych.
0 1 0 0 0 20.12.2007Fundacja InternetPR.pl zebrała 2500 zł dla świetlicy opiekuńczejPonad 2500 zł na rzecz dzieci ze świetlicy opiekuńczej w Radomiu zebrała Fundacja InternetPR.pl podczas licytacji, która odbyła się 5 grudnia w klubie Level. Największe emocje budziły zdjęcia Ędwarda Ąckiego z autografem, wylicytowane po najwyższych cenach. Impreza pod hasłem „Mikołajki PRowców” odbyła się w ramach cyklu PoRobocie.
0 1 0 0 0 20.12.2007Reserved i Re-kids zbierają nagrodyMarki Reserved i Re-kids coraz wyraźniej zaznaczają swoją obecność w internecie. Serwis www służy im nie tylko do budowania wizerunku, ale także do przekazania konkretnych informacji na temat kolekcji, cen, adresów sklepów itd. Starania przy tworzeniu i wdrażaniu serwisów zostały ostatnio docenione w dwóch prestiżowych konkursach, FWA (Favourite Website Awards) oraz Webstar Festival 2007.
0 1 0 0 0 20.12.2007Kilka minut dla dziecka w ŚwiętaPlatforma multimedialna „Bezpieczeństwo dla wszystkich” jest najnowszym w Polsce bezpłatnym narzędziem internetowym, które w niezwykle praktyczny i nowoczesny sposób przedstawia zasady ruchu drogowego, uczy jak bezpiecznie poruszać się po drogach, kształtuje i utrwala pozytywne nawyki , a także prezentuje ciekawostki związane z bezpieczeństwem przydatne nawet najbardziej doświadczonym kierowcom. Program może służyć zarówno dzieciom i rodzicom do nauki w domu, jak i nauczycielom do wykorzystania podczas lekcji w szkole, ponieważ posiada rekomendację Ministerstwa Edukacji Narodowej, Instytutu Transportu Samochodowego, Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Komendy Głównej Policji.
0 1 0 0 0 20.12.2007Ergo Hestia dba o język ubezpieczeńTworzenie przejrzystej komunikacji społecznej w dziedzinie usług finansowych - to cel długofalowej współpracy, jaką Grupa Ergo Hestia nawiązała z Radą Języka Polskiego. Przedstawiciele sopockiego ubezpieczyciela i językoznawcy podpisali list intencyjny w tej sprawie. Partnerami działań wynikających z dbałości o język polski są Uniwersytet Gdański, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej oraz Towarzystwo Naukowe Warszawskie.
0 1 0 0 0 20.12.2007„Zadbaj o życie! Swoje i swoich bliskich” – wystawa zdjęć do kalendarza 200817 grudnia 2007 roku o godzinie 19.00, w galerii Yours Gallery w Warszawie obdył się wernisaż zdjęć z kalendarza 2008 kampanii "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy"
0 1 0 0 0 20.12.2007Agora i ATM Grupa powołały spółkę A2 MultimediaAgora i ATM Grupa w dniu 18 grudnia 2007 podpisały akt założycielski spółki A2 Multimedia – zajmującej się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet. Kapitał zakładowy spółki wynosi 4 mln zł, a każda z firm objęła w niej 50% udziałów. Pierwszym przedsięwzięciem spółki jest portal Tivi.pl.