0 1 0 0 0 2.01.2008Na Święta z S4Agencja Reklamowa S4 przygotowała świąteczną komunikację dla sieci sklepów sportowych The Atlet’s Foot pod hasłem „Gra toczy się wszędzie… Bez przerwy… Na Święta”.
0 1 0 0 0 2.01.2008Kosmetyki Eau Thermal Avene z nowymi promocjamiPod adresem www.avene.com.pl znajdziemy informacje o aktualnych promocjach dermokosmetyków z linii Avene.
0 1 0 0 0 2.01.2008GPEC – rodzinny kalendarz na 2008 r.Wyjątkowy, bo zawierający wizerunki pracowników firmy wraz z ich dziećmi kalendarz na rok 2008 przygotowało Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej. Limitowana edycja kalendarza została przekazana między innymi strategicznym klientom spółki, a jej oryginalna forma podkreśla rolę, jaką w polityce społecznej GPEC odgrywa rodzina.
0 1 0 0 1 2.01.2008Polscy internauci stają się ProsumentamiPonad połowa internautów sugeruje się opiniami innych użytkowników sieci podejmując decyzję zakupową - wynika z badania zrealizowanego przez firmę Gemius SA na potrzeby konferencji 2nd Interactive Marketing Meeting. Największy wpływ na decyzję mają komentarze na aukcjach oraz opinie w sklepach internetowych. Badanie wskazuje, jaką rolę odgrywają internauci w procesie poszukiwania i tworzenia informacji o markach.
0 1 0 0 0 2.01.2008Ruszył konkurs Media Trendy 2008Od 2 stycznia można zgłaszać prace w konkursie Media Trendy 2008. W tegorocznej edycji konkursu wyznaczone zostały dwa terminy rejestracji prac: 2-25 stycznia 2008 i 26 stycznia – 8 lutego 2008 roku. Media Trendy 2008 to nowy sposób składania zgłoszeń i nowe zasady w głosowaniu jury.
0 1 0 0 0 1.01.2008Lawina możliwości (USA Today)T. Howard, "Ski venders give advertisers an avalanche of opportunity", "USA Today"Narciarze to wymarzona grupa docelowa - są aktywni, nastawieni na rozrywkę i nieźle zarabiają. Można do niech trafić w ośrodkach narciarskich i na trasach zjazdowych wykorzystując różne formy marketingu. "USA Today" opisuje zastosowane ostatnio w amerykańskich kurortach sposoby - samplingi, promocje, ambient media oraz specjalną zimową kampanię Absolutu.
0 1 0 0 0 28.12.2007Kreska podziału (Marketing & more nr 7, grudzień 2007)Ostatnie tegoroczne wydanie „Marketing & more” przynosi obszerny raport dotyczący mediów masowych oraz, dla równowagi, nieco więcej miejsca poświęca komunikacji BTL.
0 1 0 0 0 27.12.2007Pracuj mniej, pracuj lepiej (BNET.com)"The 4-Hour Workweek", "BNET.com", 19.12.2007Wszyscy, którzy zgodzą się ze stwierdzeniem, że nawet wysokie dochody nie maja praktycznej wartości bez czasu, w którym można je spożytkować, powinni obejrzeć to krótkie video. Timothy Ferriss, autor książki "The 4-Hour Workweek", prezentuje w nim kilka porad dotyczących efektywnego wykorzystania naszego czasu. Mogą tym pomóc na przykład: sporządzanie listy rzeczy nieistotnych, których zrobienia chcemy uniknąć, praktyczne zastosowanie zasady Pareto w życiu, sprytny pomysł Ferrissa na radzenie sobie z zalewem e-maili i - jak to ujmuje - "outsourcowanie" niektórych aspektów naszego życia.
0 1 0 0 0 27.12.2007Nie tylko Google (Internet Standard)M. Grzechowiak, "E-biznes od kuchni: Pf.pl", "Internet Standard", 24.12.2007W rankingu popularności wyszukiwarek lokalnych serwisy oferowane przez Google plasują się w USA dopiero na czwartym miejscu. Jest to kategoria usług, w której mniejsze firmy z powodzeniem rzucają wyzwanie globalnemu gigantowi - również w Polsce. Jak zwykle w cyklu "E-biznes od kuchni" ciekawy i wyczerpujący tekst o historii i modelu biznesowym wyszukiwarki lokalnej Pf.pl, powstałej w 2005 roku internetowej wersji Panoramy Firm, która ma dziś 2 i pół miliona użytkowników i roczne przychody rzędu 30 milionów złotych.
0 1 0 0 0 21.12.2007Świąteczne akcje charytatywne Carrefour PolskaDarmowe bilety dla dzieci na bajkowy koncert Walta Disneya i prezenty dla najmłodszych warszawiaków z wielodzietnych rodzin – to tylko przykłady akcji charytatywnych, w których Carrefour Polska wziął udział przed Świętami Bożego Narodzenia.