Espresso

2 stycznia 2008

1 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.01.2008

Lawina możliwości (USA Today)

T. Howard, "Ski venders give advertisers an avalanche of opportunity", "USA Today"

Narciarze to wymarzona grupa docelowa - są aktywni, nastawieni na rozrywkę i nieźle zarabiają. Można do niech trafić w ośrodkach narciarskich i na trasach zjazdowych wykorzystując różne formy marketingu. "USA Today" opisuje zastosowane ostatnio w amerykańskich kurortach sposoby - samplingi, promocje, ambient media oraz specjalną zimową kampanię Absolutu.

28 grudnia 2007

27 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.12.2007

Pracuj mniej, pracuj lepiej (BNET.com)

"The 4-Hour Workweek", "BNET.com", 19.12.2007

Wszyscy, którzy zgodzą się ze stwierdzeniem, że nawet wysokie dochody nie maja praktycznej wartości bez czasu, w którym można je spożytkować, powinni obejrzeć to krótkie video. Timothy Ferriss, autor książki "The 4-Hour Workweek", prezentuje w nim kilka porad dotyczących efektywnego wykorzystania naszego czasu. Mogą tym pomóc na przykład: sporządzanie listy rzeczy nieistotnych, których zrobienia chcemy uniknąć, praktyczne zastosowanie zasady Pareto w życiu, sprytny pomysł Ferrissa na radzenie sobie z zalewem e-maili i - jak to ujmuje - "outsourcowanie" niektórych aspektów naszego życia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.12.2007

Nie tylko Google (Internet Standard)

M. Grzechowiak, "E-biznes od kuchni: Pf.pl", "Internet Standard", 24.12.2007

W rankingu popularności wyszukiwarek lokalnych serwisy oferowane przez Google plasują się w USA dopiero na czwartym miejscu. Jest to kategoria usług, w której mniejsze firmy z powodzeniem rzucają wyzwanie globalnemu gigantowi - również w Polsce. Jak zwykle w cyklu "E-biznes od kuchni" ciekawy i wyczerpujący tekst o historii i modelu biznesowym wyszukiwarki lokalnej Pf.pl, powstałej w 2005 roku internetowej wersji Panoramy Firm, która ma dziś 2 i pół miliona użytkowników i roczne przychody rzędu 30 milionów złotych.

21 grudnia 2007

Poprzednie Następne