0 1 0 0 0 23.10.2007PRO Media House dla Cinema ParkTrwa najnowsza kampania nowoczesnego, interaktywnego kina – Cinema Park, które znajduje się na warszawskim Bemowie.
0 1 0 0 0 23.10.2007SalonFryzur.pl nawiązuje współpracę z Your HairRedakcje obu mediów podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy. Będzie ona odbywać się w dwóch wymiarach – redakcyjnym i reklamowym.
0 1 0 0 0 23.10.2007Publicis zdobywcą dwóch statuetek EFFIEAgencja reklamowa Publicis zdobyła 2 statuetki w polskiej edycji jednego z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych EFFIE.
0 1 0 0 0 23.10.2007Mobilna książka kucharska Winiary15 października rozpoczęła się promocja „Mobilnej Książki Kucharskiej Winiary”. Przygotowanie aplikacji oraz promocję narzędzia w internecie powierzono agencji Adv.pl.
0 1 0 0 0 23.10.2007Citrix finalizuje przejęcie XenSourcePodczas iForum, największej światowej konferencji, poświęconej dostarczaniu aplikacji, Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS) ogłosił, że zakończył proces przejęcia XenSource, Inc., lidera w dziedzinie oprogramowania wirtualizacyjnego klasy Enterprise. Koszt przejęcia XenSource wynosi około 500 milionów USD.
0 1 0 0 0 23.10.2007Neuron i Bakalie dla Prosta TowerInwestor Prosta Tower, firma Marvipol Development, rozpoczęła współpracę z dwoma agencjami. Bakalie Studio Brandingowe oraz Neuron Agencja Public Relations będą współtwórcami i wykonawcami strategii promocyjnej.
0 1 0 0 0 23.10.2007Public relations przedsiębiorczościDo kilkuset małopolskich szkół trafia właśnie sygnalny numer czasopisma Biznes Szkoła. Jednocześnie w sieci nastąpiła odsłona wortalu www.biznes-szkola.pl. Adresatem magazynu i wortalu są ludzie młodzi i przedsiębiorczy, uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, którzy o przedsiębiorczości chcą dowiedzieć się czegoś konkretnego i przydatnego nie tylko na lekcjach, ale przede wszystkim – w realnym życiu. Pomysł i jego realizacja są dziełem krakowskiej agencji public relations Corporate Communication Support.
0 1 0 0 0 23.10.2007Poczta G.pl kolejnym wspólnym projektem Agory i GooglePoczta stworzona na bazie popularnego serwisu pocztowego Gmail to nowa propozycja Agory dla użytkowników internetu.
0 1 0 0 0 23.10.2007Gdzie internauci spędzają najwięcej czasu?Najpopularniejsze miejsca w polskim internecie pod względem długości czasu spędzonego przez użytkownika to Epuls, Google i Onet. Tak wynika z najnowszych danych publikowanych w ramach badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce.
1 1 0 0 0 23.10.2007Opcom Grupa Eskadra dla Platformy ObywatelskiejAgencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra zrealizowała kampanię reklamową Platformy Obywatelskiej w internecie. Agencja zaprojektowała nowy serwis internetowy PO uruchomiony na dwa tygodnie przed wyborami a także przeprowadziła szereg działań wirusowych.