0 1 0 0 0 15.01.2008Leo Burnett Warszawa tworzy Regionalne Centrum Obsługi dla Philip MorrisOd dnia 1 stycznia 2008 roku, warszawski oddział agencji reklamowej Leo Burnett odpowiada za obsługę w zakresie strategii i kreacji dla najważniejszych marek Philip Morris również na Litwie, Łotwie i w Estonii.
0 1 0 0 0 15.01.2008Gdzie się podziała nasza hojność?W 2007 roku 28,5%, dorosłych Polaków przekazało pieniądze lub dary rzeczowe na rzecz organizacji pozarządowych, ruchów społecznych lub religijnych. Oznacza to spadek (o 3 punkty procentowe) w stosunku do 2006 roku, kiedy finansowe lub rzeczowe wsparcie dla organizacji i ruchów społecznych zadeklarowało 31,5% Polaków. Jeszcze wyraźniej spadek ten widać, jeśli dane z 2007 roku porównamy z wynikami badania z roku 2005 – wtedy to 41,8% dorosłych Polaków przekazało datki na rzecz organizacji pozarządowych.
0 1 0 0 0 15.01.2008Sukces kampanii społecznej „Klub Pancernika Klika w Fotelikach”Po trzech latach realizacji kampanii „Klub Pancernika Klika w Fotelikach” odsetek dzieci prawidłowo przewożonych wzrósł o ponad 30%. W 2007 roku aż 83% dzieci do 12 roku życia jest prawidłowo przewożonych w urządzeniach je zabezpieczających podczas podróży samochodem, podczas gdy w roku 2005, odsetek ten wynosił zaledwie 52%. Można zatem przyjąć, że działania podjęte w ramach kampanii mają istotny wpływa na zmianę tej postawy.
0 1 0 0 0 14.01.2008PMT dla Heba-PolOd początku stycznia PMT Marketing System odpowiada za obsługę merchandisingową firmy Heba-Pol.
0 1 0 0 0 14.01.2008Beatlesi wracają do LiverpooluPaul McCartney oraz Ringo Starr – eks-Beatlesi postanowili wrócić do Liverpoolu, by świętować przyznanie ich rodzinnemu miastu tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2008 roku. Sir McCartney weźmie udział w The Liverpool Sound – koncercie, który odbędzie się na stadionie Anfield 1 czerwca 2008 r., natomiast Ringo Starr wystąpi już w najbliższą sobotę na inaugurującym koncercie organizowanym w Liverpool Echo Arena. W rocznym programie kulturalnym Liverpoolu znalazły się nie tylko koncerty z udziałem sławnych muzyków, ale również musicale, przedstawienia, uliczne animacje, instalacje, wystawy, w sumie ponad 300 wydarzeń artystycznych.
0 1 0 0 0 14.01.2008House wybrał agencję interaktywnąW 2008 roku Insignia będzie odpowiedzialna za działania interaktywne marki House. Kontrakt z agencją jest rezultatem wygranej w przetargu.
0 1 0 0 0 14.01.2008Travel Channel nowym klientem Shi eventsTravel Channel rozpoczął współpracę z agencją Shi events od 1 stycznia 2008 roku. Shi events zajmować się będzie pełną obsługą PR-owo - marketingową stacji Travel Channel w Polsce we współpracy z biurem Travel Channel w Londynie.
0 1 0 0 0 14.01.2008VIA – Moje Rachunki grają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy10 000 transakcji i 40 000 zł przekazanych za pomocą terminali VIA - Moje Rachunki na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to bilans współpracy między fundacją Jurka Owsiaka a firmą BillBird S.A. od grudnia 2005 do końca 2007 roku. Operator sieci VIA - Moje Rachunki już po raz trzeci bierze udział w finale WOŚP.
0 1 0 0 0 14.01.2008Nowy wydawca na rynku prasy luksusowejElżbieta Orbach, były wydawca magazynu Gentleman, tworzy nowe wydawnictwo prasy luksusowej - ImpressionMedia. Już wkrótce na rynku pojawi się ekskluzywny katalog o modzie, stylu i nowych trendach w życiu. W dalszej kolejności wydawnictwo planuje premierę nowego tytułu dla mężczyzn.
0 1 0 0 0 14.01.2008Spotkanie władz Stowarzyszenia Ludzi Reklamy15 stycznia br. odbędzie się pierwsze posiedzenie nowowybranych władz Stowarzyszenia Ludzi Reklamy