0 1 0 18.03.2008Sieć Adkontekst dociera do ponad 10 milionów internautówZgodnie z ostatnimi, grudniowymi wynikami badania Megapanel PBI/Gemius zasięg sieci reklamy kontekstowej Adkontekst znacznie się zwiększył - Linki Sponsorowane emitowane w wynikach wyszukiwania oraz w sieci Adkontekst docierają już do przeszło 10 mln internautów. Zwiększenie zasięgu było możliwe głównie dzięki systematycznemu pozyskiwaniu nowych, wartościowych partnerów dla należącej do Wirtualnej Polski i NetSprint sieci.
0 1 0 18.03.2008Rusza kampania reklamowa Clear17 marca 2008 ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa, promująca linię nowych szamponów przeciwłupieżowych Clear.
0 1 0 18.03.2008„Posłuchaj, aby zrozumieć” – kampania reklamowa radia TOK FMRadio TOK FM kontynuuje kampanię promocyjną pod hasłem „Posłuchaj, aby zrozumieć”. Reklamy stacji można będzie zobaczyć do końca kwietnia w prasie, internecie i pierwszy raz w historii Radia TOK FM - w telewizji.
0 1 0 18.03.2008Wiosenna metamorfoza Cukru KrólewskiegoW zgodzie z poszczególnymi sezonami, zmienia się także wygląd cukru białego marki Cukier Królewski. Obecnie w sklepach znajdziemy cukier biały w wyjątkowym, świątecznym opakowaniu, na nim zaś - wiosenną historyjkę obrazkową z królewskim trefnisiem w roli głównej, a także przepis na świąteczną babę.
0 1 0 18.03.2008Grupa Selena rusza z nową kampanią promocyjną Elastycznych Systemów OciepleńSelena SA rozpoczęła nową ogólnopolską kampanię reklamową. Hasło kampanii – „Elastyczne systemy ociepleń EOS” – ma zwrócić uwagę na fakt, że inwestor i wykonawca sami mogą zadecydować, jakie cechy nadać ociepleniu wykonanemu za pomocą produktów Tytan EOS - Elastyczne Systemy Ociepleń.
0 1 0 18.03.2008InPost rozwija sieć punktów finansowychInteger.pl zgodnie z przyjętą strategią działania rozbudowuje sieć punktów InPost Finanse, świadczących pośrednictwo finansowo-ubezpieczeniowe.
0 1 0 18.03.2008Publicis dla GarnierPublicis przygotował kampanię promującą nowy roll-on Garniera przeciw uporczywemu celulitowi.
0 1 0 18.03.2008Victus-Emak Sp. z o.o. nowym klientem Pegasus PRAgencja Pegasus Public Relations pozyskała nowego Klienta. Firma Victus-Emak Sp. z o.o., polski oddział firmy EMAK podpisał umowę na prowadzenie działań z zakresu public relations dla marek Oleo-Mac, Pokon&Chrysal i Hozelock.
0 1 0 18.03.2008Nowy miesięcznik „Magazyn Familia”31 marca ukaże się pierwszy numer „Magazynu Familia” wydawany przez Edycję Świętego Pawła. Jest to jedyny na rynku prasy katolickiej miesięcznik o tematyce rodzinnej. Czerpie z doświadczenia znanego na całym świecie włoskiego tygodnika „Famiglia Cristiana”, który był inspiracją do stworzenia czasopisma o współczesnej polskiej rodzinie. Magazyn będzie można kupić w punktach Ruch-u, Kolportera, EMPiK-ach i parafiach. Nakład pierwszych numerów – 100.000 egz., objętość – 96 stron.
0 1 0 18.03.2008Wiosna z TaoTaoTan-Viet Interantional – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczął kampanię promocyjną makaronu ryżowego TaoTao. Działania pod hasłem „Wiosenne sałatki z makaronem ryżowym” mają na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki oraz promocję zdrowego stylu odżywiania. Kampanii towarzyszy konkurs z nagrodami.