0 1 0 0 0 17.01.2008SUS ponownie nagrodzonySupermarket Ubezpieczeń Samochodowych, stworzony przez mBank i BRE Ubezpieczenia, otrzymał już drugie wyróżnienie - tym razem jest to tytuł Europrodukt.
0 1 0 0 0 17.01.2008Nowa 5tka w sieciZ początkiem roku agencja 5tka PR & Marketing Szeptany startuje z nową odsłoną swojej strony www.5tka.pl.
0 1 0 0 0 17.01.2008Sisteer dołącza do oferty system taryfikacji HighdealSisteer, integrator usług waloryzacji i billingu na rynku telekomunikacji, wybrał oprogramowanie Highdeal i zastosował je w swojej fakturacji eBilling. Współpraca tego typu nie jest pierwszą dla firmy Highdeal – jej oprogramowanie zostało już wcześniej wybrane przez Virgin Mobile, jednego z liderów na rynku operatorów wirtualnej sieci mobilnej (MVNO).
0 1 0 0 0 17.01.2008Cafe News idzie na New ConnectPrawdopodobnie już w pierwszym kwartale 2008 roku poznańska firma Cafe News zadebiutuje na rynku GPW - New Connect.
0 1 0 0 0 17.01.2008Przywitaj niedzielę z beczką piwa BosmanRuszyła najnowsza promocja marki Bosman z portfela Carlsberg Polska. Tym razem na wielbicieli Bosmana czeka nagroda w postaci beczki piwa. Akcja prowadzona będzie pod hasłem „Przywitajmy wspólnie niedzielę”, bo właśnie w sobotę, co tydzień, dokładnie o północy, wyłaniany będzie zwycięzca promocji.
0 1 0 0 0 17.01.2008Rocznik aukcyjny „Art & Business”Do kiosków i salonów prasowych trafił właśnie flagowy numer miesięcznika „Art & Business. Sztuka Polska i Antyki”. Jak co roku, styczniowo - lutowy egzemplarz pisma zawiera rocznik aukcyjny – podsumowanie tego, co w ubiegłym roku działo się na polskim rynku sztuki.
0 1 0 0 0 17.01.2008Wiadomości Psz.pl w dziale Świat portalu Bankier.plWraz z początkiem nowego roku Bankier.pl i Portal Spraw Zagranicznych psz.pl rozpoczęły współpracę. Psz.pl będzie dostarczał portalowi Bankier.pl informacji z całego świata.
0 1 0 0 0 17.01.2008Wódka Belvedere – najlepsza na polskim rynkuRok 2007 ekskluzywna marka Belvedere może zaliczyć do wyjątkowo udanych. Nie dość, że znalazła się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrand, to zdobyła również złoty medal w ramach International Wine and Spirit Competition, oraz według badań przeprowadzonych przez miesięcznik „Świat alkoholi”, okazała się najlepiej sprzedającą się wódką w kategorii super premium.
0 1 0 0 0 17.01.2008Co piszczy w piarowskiej trawie, czyli co nowego w PSPR?Wybory w regionach: Mazowieckim, Łódzkim oraz Śląskim, zmiana serwisu internetowego a także organizacja tematycznych seminariów. To główne plany zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations na pierwszy kwartał 2008.
0 1 0 0 0 17.01.200812 warunków zdrowego posiłku – nowa kampania Hortex14 stycznia miała swoją telewizyjną premierę nowa kampania marki Hortex przygotowana przez Euro RSCG Warsaw, a dotycząca mrożonych warzyw Hortex. Przebiega ona pod hasłem „Warzywa Hortex. Świeżo zamrożone”.