1 3 0 19.09.2022Gospodarz – bohater marki Dolina Dobra w spocie parówekOd 1 września marka Dolina Dobra (dawniej Goodvalley) prowadzi kampanię swoich parówek. Kreacje graficzne z hasłem „Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” można było oglądać w telewizji, na nośnikach outdoorowych i w działaniach digital. Teraz marka odsłania rozwinięcie kampanii i prezentuje nowego brand hero.
1 1 0 19.09.2022Colian z kampanią wprowadzającą na rynek Jeżyki Coolki w nowych smakachColian wprowadził na rynek Jeżyki Coolki w wydaniu milk oraz dark. W 10-sekundowym animowanym spocie telewizyjnym podkreślone zostały charakterystyczne składniki produktu, które tworzą jego smak.
1 3 0 19.09.2022„Robię to dla przyjemności” – kampania herbat owocowych LiptonPod marką Lipton na rynek weszły herbaty owocowe produkowane przez Ekaterrę. W 2021 r. została ona utworzona jako odrębny dział Unilevera w ramach zbywania przez koncern udziałów w działalności związanej z produkcją herbaty. Owocowe herbaty w pięciu smakach wspierane są kampanią „Robię to dla przyjemności”.
0 2 0 18.09.2022Właściciel marki Patagonia przekazał firmę fundacji walczącej o ochronę środowiskaWłaściciel Patagonii – 83-letni Yvon Chouinard oddał swoją firmę, aby mieć pewność, że zyski zawsze będą wspierać brand purpose marki: ratowanie planety. „Ziemia jest naszym jedynym udziałowcem” – napisał w oświadczeniu opublikowanym na Instagramie.
1 1 0 18.09.2022Porzuć swój smartfon, nasz jest lepszy – przekonuje w spocie SamsungSamsung w nowym spocie telewizyjnym „Join the Flip Side" przekonuje użytkowników smartfonów innych marek do zmiany i wybrania modelu Z Flip 4 ze składanym ekranem. Wykorzystuje do tego mechanizmy psychologiczne.
0 2 0 17.09.2022„Zero słów” – kampania Coca-Coli Zero CukruCoca-Cola Zero Cukru w kampanii „Zero słów” stworzyła filtry AR i murale, które mają inspirować do aktywności w social mediach.
1 2 0 17.09.2022Coca-Cola w kampanii „Piłka to magia” zachęca do kibicowania w Mistrzostwach Świata 2022W ramach FIFA World Cup Trophy Tour do Polski zawita Puchar Świata. W ramach kampanii „Beliving in Magic” Coca-Cola stworzyła sześć filmów, a także ponad dziewięćdziesiąt statycznych reklam OOH, które zostaną opublikowane w Polsce.
0 3 0 17.09.2022PR Wings – zwycięzcy drugiej edycji konkursuPoznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 ekspertów wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach.
0 1 0 16.09.2022Kampania marki Veolia „Stopień mniej znaczy więcej”Veolia Polska z branży energii rozpoczęła kampanię „Stopień mniej znaczy więcej”. Celem jest przekonanie społeczeństwa, że zmiana nawyków korzystania z ogrzewania przekłada się na ograniczenie zużycia paliw, zmniejszenie wydatków i poprawę środowiska.
0 1 0 16.09.2022Benefit Systems rozpoczyna kampanię, która walczy z mitem, że kluby fitness są jedynie dla wysportowanychKampania „Jak dobrze…”, prowadzona przez Benefit Systems Oddział Fitness walczy z mitem, że kluby fitness są jedynie dla wysportowanych osób z wyrzeźbionymi ciałami.