Espresso

22 stycznia 2008

21 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2008

Czas zapomnieć o starym marketingu (CMO)

G. Żółtaniecka, "Na rogu Matrix i Research", "CMO" 31.12.2007

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy marketerom wystarczyło doświadczenie z agencji reklamowej, umiejętności korzystanie z badań marketingowych – twierdzi w rozmowie dla „CMO” Jim Davis, dyrektor marketingu firmy SAS Institute Inc. Za sprawą coraz bardziej wymagających konsumentów i ich zindywidualizowanych potrzeb masowy marketing staje się coraz bardziej nieskuteczny, a grupy docelowe są się mniejsze i bardziej określone niż dawniej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2008

Czy Nokia zainwestuje w Facebooka?

Amerykański serwis branżowy paidContent poinformował o współpracy między jednym z największych na świecie producentów telefonów komórkowych, firmą Nokia a Facebookiem. Celem jest stworzenie mobilnej wersji serwisu społecznościowego i udostępnienie jej użytkowników zaawansowanych aparatów fińskiej korporacji. Aplikacja miałaby być wyeksponowana w obrębie menu każdego produktu Nokii (tak jak logo YouTube jest obecne na głównym ekranie iPhone'a firmy Apple).

Poprzednie Następne