0 1 0 0 0 23.11.2007Braun Pulsonic partnerem kanału Discovery ChannelKolejny niestandardowy projekt z oferty rozwiązań multimedialnych Discovery Channel realizowany jest dla marki Braun, przy okazji wprowadzenia na rynek golarki Pulsonic.
0 1 0 0 0 23.11.2007Echo – słodycze dla tkwiących w korkach"Echo Miasta" postanowiło osłodzić życie łodzianom, którzy w korkach tracą czas, benzynę i nerwy. W piątek ok. 15. dziennikarze i kolporterzy w strojach "organizacyjnych" gazety na najbardziej zatłoczonych skrzyżowaniach rozdawać będą czekoladowe cukierki wszystkim kierowcom, którzy utknęli w gigantycznych zatorach.
0 1 0 0 0 23.11.2007Złoty Spinacz w rękach Martis ConsultingAgencja Martis Consulting zdobyła nagrodę główną „Złoty Spinacz 2007” w kategorii Komunikacja Wewnętrzna za projekt „Komunikacja pracownikom nowej strategii Grupy Lotos SA” w ogólnopolskim konkursie Związku Firm Public Relations. Autorką projektu jest Anna Pawelska.
0 1 0 0 0 23.11.2007Ambient Media realizuje kolejne kampanie w marketach Media MarktPoszerza się grupa klientów, którzy zdecydowali się na wykorzystanie w swojej kampanii telewizorów w sieci Media Markt. W okresie przedświątecznym od listopada do grudnia w sieci sklepów Media Markt realizowane są kampanie dla marek : N-platforma, Zelmer, Play oraz Olympus.
0 1 0 0 0 23.11.2007100 zł na karcie Radość ŻyciamBank wraz z wydawnictwem G+J organizuje specjalną promocję „100 złotych na karcie Radość Życia".
0 1 0 0 0 23.11.2007Statuetki Arts & Business Awards 2007 rozdane22 listopada 2007 roku nagrodzono najciekawsze i najbardziej efektywne przykłady współpracy biznesu oraz kultury i sztuki. To już trzecia edycja konkursu Arts & Business Awards, który z roku na rok zyskuje coraz większą liczbę zwolenników oraz przyczynia się do popularyzacji działań prokulturalnych inicjowanych, organizowanych oraz wspieranych przez sektor prywatny.
0 1 0 0 0 23.11.2007Kuc dla DNS PolskaFirma Reklamowa Kuc została wybrana przez firmę DNS Polska, do przygotowania kreacji do akcji wprowadzającej nowy produkt firmy SUN na rynku.
0 1 0 0 0 23.11.2007Powrót taty – akcja społeczna Gazety WyborczejRusza nowa akcja społeczna „Gazety Wyborczej” promująca aktywny udział ojców w wychowaniu dzieci. W serii artykułów „Gazeta” będzie przekonywać, jak ważny jest kontakt dziecka z ojcem i że wychowywanie dzieci jest męskie.
0 1 0 0 0 23.11.2007Kampania Echo Miasta na Wirtualnej Polsce oraz InteriiPod hasłem „Miasto jak na dłoni” Echo Miasta - miejska gazeta ogłoszeniowa, rozpoczęła w tym tygodniu kampanię reklamową swojego serwisu internetowego www.echomiasta.pl. Akcja, która potrwa do 15 grudnia b.r., obejmuje billboardy na portalach Wirtualnej Polski oraz Interii.
0 1 0 0 0 23.11.2007Agencja Q&AConsulting wyróżniona przez Złote SpinaczeAgencja Q&AConsulting otrzymała wyróżnienie w konkursie Public Relations Złote Spinacze 2007. Dla projektu „Lech PILS. Tylko w Wielkopolsce” agencja przygotowała strategię działań PR i była odpowiedzialna za ich realizację. Wspólny projekt Kompanii Piwowarskiej (marka Lech PILS) i Q&AConsulting nominowany był w kategorii PR produktu.