0 1 0 0 0 17.01.2008Rocznik aukcyjny „Art & Business”Do kiosków i salonów prasowych trafił właśnie flagowy numer miesięcznika „Art & Business. Sztuka Polska i Antyki”. Jak co roku, styczniowo - lutowy egzemplarz pisma zawiera rocznik aukcyjny – podsumowanie tego, co w ubiegłym roku działo się na polskim rynku sztuki.
0 1 0 0 0 17.01.2008Wiadomości Psz.pl w dziale Świat portalu Bankier.plWraz z początkiem nowego roku Bankier.pl i Portal Spraw Zagranicznych psz.pl rozpoczęły współpracę. Psz.pl będzie dostarczał portalowi Bankier.pl informacji z całego świata.
0 1 0 0 0 17.01.2008Wódka Belvedere – najlepsza na polskim rynkuRok 2007 ekskluzywna marka Belvedere może zaliczyć do wyjątkowo udanych. Nie dość, że znalazła się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrand, to zdobyła również złoty medal w ramach International Wine and Spirit Competition, oraz według badań przeprowadzonych przez miesięcznik „Świat alkoholi”, okazała się najlepiej sprzedającą się wódką w kategorii super premium.
0 1 0 0 0 17.01.2008Co piszczy w piarowskiej trawie, czyli co nowego w PSPR?Wybory w regionach: Mazowieckim, Łódzkim oraz Śląskim, zmiana serwisu internetowego a także organizacja tematycznych seminariów. To główne plany zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations na pierwszy kwartał 2008.
0 1 0 0 0 17.01.200812 warunków zdrowego posiłku – nowa kampania Hortex14 stycznia miała swoją telewizyjną premierę nowa kampania marki Hortex przygotowana przez Euro RSCG Warsaw, a dotycząca mrożonych warzyw Hortex. Przebiega ona pod hasłem „Warzywa Hortex. Świeżo zamrożone”.
0 1 0 0 3 17.01.2008Mapy na pkt.plSpółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – dostawca danych teleadresowych (on-line i off-line) firmowanych marką pkt.pl – w ramach kompleksowej modernizacji serwisu internetowego pkt.pl. wprowadziła nowoczesne rozwiązania technologiczne i funkcjonalne do serwisu mapowego www.mapy.pkt.pl. Rozbudowano system użytecznych lokalizacji POI, zastosowano funkcjonalne podpowiedzi w wyszukiwaniu, a także dodano aplikacje informacyjne dotyczące trasy przejazdu.
0 1 0 0 0 17.01.2008McCann Erickson stworzył „Instrukcje” karty MaestroRuszyła kampania „Instrukcje” przygotowana przez agencje McCann Erickson i Universal McCann dla organizacji MasterCard. Celem kampanii jest uświadomienie konsumentom, że karta Maestro służy do płacenia za zakupy, a nie tylko pobierania gotówki z bankomatów. Jest to pierwsza kampania Maestro w Polsce.
0 1 0 0 0 17.01.2008Casio Exilim sponsorem Mikrozdjęcia w Radio BISCasio Exilim zostało sponsorem konkursu Mikrozdjęcie w Polskim Radiu BIS. Od 21 stycznia br., co tydzień, słuchacze – internauci Bardzo Innej Stacji będą mogli wygrać aparat Casio Exilim z funkcją YouTube Best Shot.
0 1 0 0 1 17.01.2008FFCreation zorganizowała koncert dla WOŚP na wyspie PlayW czwartek 11 stycznia br. odbył się pierwszy koncert Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na styku świata realnego i wirtualnego. Zorganizowana na rzecz WOŚP impreza trwała jednocześnie w warszawskim Klubie Mechanik oraz w Second Life na Wyspie Play należącej do pierwszego multimedialnego operatora w Polsce.
0 1 0 0 0 17.01.2008Defibrylator grał dla OrkiestryXVI finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Kielcach odbył się pod znakiem pokazów z ratowania życia, które zorganizowali członkowie Grupy Ratownictwa Fraktal, przy współudziale firmy Physio-Control. Przez cały dzień mieszkańcy miasta mogli nauczyć się obsługi defibrylatora Lifepak AED oraz jak prawidłowo udzielać pierwszej pomocy. Podczas akcji zbierano również podpisy na rzecz wprowadzenia w Kielcach programu powszechnego dostępu do defibrylacji.