1 1 0 0 0 1.10.2007Druga odsłona intensywnej kampanii ReporteraZ początkiem października rusza druga odsłona ogólnopolskiej kampanii Intensity. Najnowsza komunikacja marki Reporter odwołuje się do światowego advertisingu. Odważny, zdecydowany, przemyślany przekaz silnie nawiązuje do miejskich inspiracji. Reporter intensywnie czerpie z miasta, odsłania nową perspektywę komunikacji i aranżacji „ciucha” w przestrzeni miejskiej .
0 1 0 0 0 1.10.2007E.P. Creative Services dla NesteAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services przygotowała kolejną kampanię promocyjna dla sieci automatycznych stacji paliw Neste
0 1 0 0 0 1.10.2007Znajdź pracę z Pracuj.plZnajdź pracę, która pokochasz - pod tym hasłem rozpoczął się drugi etap wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa do 21 października 2007 i obejmie między innymi siedem stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame.
0 1 0 0 0 1.10.2007Plakat japoński – dzisiajMuzeum Plakatu w Wilanowie przygotowało wyjątkowe wydarzenie dla wielbicieli projektowania graficznego. Wystawa japońskich plakatów pochodzących z prestiżowej kolekcji Dai Nippon Printing Archives of Graphic Design w Tokio to prezentacja sław japońskiego projektowania oraz pokolenia młodych gniewnych. To spotkanie różnych światów, które razem tworzą barwny i wielowątkowy obraz współczesnej kultury Japonii.
0 1 0 0 0 1.10.2007Pierwsze urodziny BizOn media19. września 2006 zainaugurowano działalność Bizon media, domu sprzedaży mediów specjalizującego się w dotarciu do grupy celowej – biznes, z mediami internetowymi, ambientowymi oraz prasą w ofercie.
0 1 0 0 0 1.10.2007Cherrissimo Juniorem Eksportu Produktów Żywnościowych 2007Cherrissimo – czekoladki Mieszko, uzyskały prestiżowy tytuł Juniora Eksportu Produktów Żywnościowych 2007, w organizowanym pod patronatem Ministra Gospodarki konkursie promującym polskie produkty zagranicą.
0 1 0 0 0 1.10.2007Garnier – nie daje drugiej szansyMężczyzna próbuje przerwać błędne koło. Jego włosy prześladuje łupież, którego nie może się pozbyć, używając zwykłego szamponu. Tak rozpoczyna się akcja spotu reklamowego nowej linii szamponów przeciwłupieżowych Garnier Fructis Antipell, adaptowanego przez agencję reklamową Publicis.
0 1 0 0 0 1.10.2007Klasyka czystej formy – wizerunkowa kampania reklamowa Grupy FerroGrupa Ferro, wiodący producent i dystrybutor baterii sanitarnych w Polsce, rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową dla marki Ferro pod hasłem „Baterie Ferro. Klasyka czystej formy”. Kampanię zobaczymy na billboardach w największych miastach Polski, w prasie branżowej oraz w Internecie. Jest ona kontynuacją wiosennej kampanii reklamowej Grupy.
0 1 0 0 4 1.10.2007Nowa strona internetowa EM Labu promowana na OkęciuPrzy pasie startowym lotniska Okęcie agencja marketingu doświadczeń EM Lab wycięła w trawie adres swojej nowej strony WWW. W ciągu miesiąca napis zobaczy ponad 100 tys. pasażerów samolotów lądujących i startujących z Warszawy.
0 1 0 0 0 1.10.2007K2 inwestuje w usabilityFirma marketingowo-technologiczna K2 Internet SA tworzy samodzielną strukturę wyspecjalizowaną w badaniach i projektowaniu usability, której szefem i udziałowcem będzie Eryk Orłowski.