0 1 0 0 0 22.01.2008Konkurs Bombay Sapphire Designer Glass CompetitionBombay Sapphire, marka najwyższej jakości ginu z portfolio Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o., ogłasza konkurs dla Projektantów Szkła Artystycznego Bombay Sapphire Designer Glass Competition 2008.
0 1 0 0 0 22.01.2008Zliczaj czas z MPlabMPlab kończy właśnie pracę nad nową aplikacją stworzoną specjalnie dla tych firm, które rozliczają się ze swoimi pracownikami za czas spędzony nad danym projektem.
0 1 0 0 0 22.01.2008United PR wspiera promocję największego start-up’u w historii polskiej bankowościAgencja United PR została wybrana do promocji PR największego start-up’u w historii polskiej bankowości. Współpracuje z zespołem kierowanym przez Wojciecha Sobieraja. W ramach kontraktu Agencja odpowiada za tworzenie i realizację strategii PR całego przedsięwzięcia.
0 1 0 0 0 22.01.2008Oszczędności „o niebo większe” z Link4Agencja Euro RCSG Warsaw przygotowała kolejną reklamę Link4, którą od 21 stycznia można obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych.
0 1 0 0 0 22.01.2008Markert Mediacje odpowiada na potrzeby polskiego rynkuFirma Markert Mediacje, specjalizująca się we wsparciu w sytuacjach kryzysu i konfliktu zdobywa rynkową pozycję w Polsce. Nowy trend mediacji biznesowych oraz moderowania spotkań i sesji decyzyjnych jest coraz bardziej doceniany i zauważany przez polskich przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 22.01.2008Coca-Cola Light wspiera „Lejdis”Od poniedziałku na stronie Coca-Cola Light odwiedzić można specjalny serwis poświęcony bohaterkom „Lejdis”, filmu który na ekrany kin wejdzie 1 lutego. Głosując na najciekawszą postać internautki mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest 1000 podwójnych zaproszeń na seans w Multikinie. Aktywności te są częścią kampanii reklamowej Coca-Cola Light, w której wykorzystane będą wizerunki filmowych „Lejdis”.
0 1 0 0 0 22.01.2008Schulz Design i Frosta rozszerzają linię Kolorowe WarzywaSchulz Design przygotował kreację nowego opakowania dla producenta żywności mrożonej, firmy Frosta.
0 1 0 0 0 22.01.2008Schulz zmienia wizerunek UmbroAgencja Schulz rozpoczęła współpracę z firmą ZG Plus Trading Company, przedstawicielem brandu Umbro na rynku Polskim. W zakresie obsługi marketingowej znajduje się opracowanie strategii komunikacji marki a następnie zrealizowanie kampanii wizerunkowej.
0 1 0 0 0 22.01.2008Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przygotowane na wypadek kryzysówNa początku grudnia 2007 r. agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę ze stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce.
0 1 0 0 0 21.01.2008Czas zapomnieć o starym marketingu (CMO)G. Żółtaniecka, "Na rogu Matrix i Research", "CMO" 31.12.2007Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy marketerom wystarczyło doświadczenie z agencji reklamowej, umiejętności korzystanie z badań marketingowych – twierdzi w rozmowie dla „CMO” Jim Davis, dyrektor marketingu firmy SAS Institute Inc. Za sprawą coraz bardziej wymagających konsumentów i ich zindywidualizowanych potrzeb masowy marketing staje się coraz bardziej nieskuteczny, a grupy docelowe są się mniejsze i bardziej określone niż dawniej.