0 1 0 0 0 4.02.2008Kibicuj Drużynie Polskiego Produktu i jedź na EuroFundacja Dajesz Pracę PL ruszyła z kolejną kampanią zachęcającą do „kibicowania” polskim produktom – „Drużyna polskiego produktu”.
0 1 0 0 0 4.02.2008Kampania „I Love Milka” na wiatach przystankowych AMSPo raz pierwszy w Polsce w niestandardowej kampanii na wiatach przystankowych AMS zastosowano pulsujące plakaty. To główny element, rozpoczynającej się 1 lutego 2008 r., walentynkowej promocji marki I Love Milka przygotowanej przez firmę Kraft Foods Polska.
0 1 0 0 0 4.02.2008Rynek domen rośnie i zmienia strukturęRynek domen internetowych w Polsce obecnie obejmuje ponad 1.100.000 zarejestrowanych nazw, z czego ponad 300 tys. to domeny globalne i europejskie. W praktyce oznacza to, że co trzecia domena rejestrowana w Polsce jest domeną inną niż .pl
0 1 0 0 0 4.02.2008Pierwsza kampania Hand Made dla Verbeny1 lutego rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa i prasowa nowych cukierków Verbena (IDC Polonia). Kampanię przygotowała agencja Hand Made.
0 1 0 0 0 4.02.2008Open Media dla Cukru Królewskiego26 stycznia 2008, w ramach recyklingowego pokazu mody Recykling Multiplikacje, organizowanego przez Krakowskie Szkoły Artystyczne, odbył się pokaz kolekcji „Cukier Królewski”. Krakowska Agencja PR Open Media odpowiedzialna była za koncepcję uczestnictwa Cukru Królewskiego w pokazie, sprawowała także nadzór nad przygotowaniem strojów.
0 1 0 0 0 4.02.2008RWE Stoen nagrodzone przez Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości„Ten, który zmienia polski przemysł” – taki tytuł otrzymało RWE Stoen podczas tegorocznego Forum „Zmieniamy Polski Przemysł” organizowanego przez Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości, wydawcę miesięcznika „Nowy Przemysł” oraz portalu wnp.pl. Nagrodę z rąk Jana Kurpa podczas Wieczornej Gali odebrali wspólnie Filip Thon oraz Harry Schur, obecny i poprzedni Prezes Zarządu RWE Stoen.
0 1 0 0 0 4.02.2008Publicis przygotował kolejną odsłonę reklamową zup instant firmy WiniaryRusza najnowsza kampania reklamowa promująca Smaczną Zupę Winiary.
0 1 0 0 0 1.02.2008Mobilne reklamy NokiaNokia Poland przeprowadziła kampanię reklamową w mobilnej wersji wyszukiwarki Google. Linki sponsorowane promujące bezprzewodowy zestaw samochodowy Nokia CK-15W pojawiają w wyszukiwarce w telefonach komórkowych i odsyłają do mobilnej strony stworzonej specjalnie na potrzeby kampanii. Kampania została przygotowana i uruchomiona przez K2 we współpracy z ACR.
0 1 0 0 0 1.02.2008Neuron obsługuje 70-lecie British Council w PolsceNeuron Agencja Public Relations rozpoczyna pracę dla British Council Poland. Umowa obejmuje pełną obsługę public relations.
0 1 0 0 0 1.02.2008Podróż za jeden dżem – promocja konsumencka ŁowiczaRozpoczyna się promocja konsumencka dżemów Łowicz, którą dla Agros Nova, producenta i właściciela marki, lidera rynku produktów dżemowych, zrealizowała agencja Euro RSCG 4D Sp. z o.o. Promocja będzie trwała przez siedem tygodni, do dn. 19 marca na terenie całej Polski.