0 1 0 0 0 6.02.2008Taka Jestem – nowa kampania NikeFirma Nike rozpoczyna w Polsce kampanię marketingową pod hasłem „Taka jestem”, która ma promować kobiety-sportowców, a zarazem zachęcić do uprawiania sportu nowe pokolenie dziewczyn.
0 1 0 0 0 6.02.2008Locco Event dla Duni ABAgencja Promocyjna Locco Event wygrała konkurs ofert na wykonania badania marketingowego dla Firmy Duni AB.
0 1 0 0 0 6.02.2008MultiBank i SEB TFI zachęcają do inwestowaniaInternetowi inwestorzy z MultiBanku mogą bez wychodzenia z domu i kosztów manipulacyjnych lokować środki już w ponad 150 funduszach zarządzanych przez 13 towarzystw inwestycyjnych. Centrum Oszczędzania, platforma inwestycyjna MultiBanku, wzbogaciła się o kolejny fundusz parasolowy SEB SFIO z sześcioma subfunduszami. Klienci, którzy skorzystają z nowej oferty mają szansę na atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 6.02.2008Spotkanie kluczowych klientów Saint-Gobain Isover PolskaW dniach 11-13.01.2008 w nowootwartym Hotelu Andersia w Poznaniu odbyło się doroczne spotkanie kluczowych klientów firmy Saint-Gobain Isover Polska – XII Klub Isover.
0 1 0 0 0 6.02.2008Nowy wizerunek ZigZapa14 lutego, w Walentynki, telewizyjny kanał dla dzieci, ZigZap zmienia logo i oprawę graficzną a także wprowadza nową stronę internetową oraz nowe filmy i seriale.
0 1 0 0 0 6.02.2008Kasztelan kibicuje naszym – nowa akcja promocyjna markiTrwa najnowsza akcja promocyjna marki Kasztelan. Tym razem, w ramach promocji, zakup odpowiedniej liczby piw Kasztelan premiowany jest wyjątkową dla każdego z kibiców płockich szczypiornistów nagrodą - szklanką z logo Wisły Płock i Kasztelana.
0 1 0 0 0 6.02.2008Świat bardziej Bueno„Świat bardziej Bueno” – pod takim hasłem ruszyła kolejna promocja konsumencka marki Kinder Bueno przygotowana przez agencję reklamową Kid&Young.
0 1 0 0 0 6.02.2008Użyteczność a popularność serwisów informacyjnychW listopadzie 2007 r. specjalizująca się w audytach użyteczności poznańska agencja Symetria przeprowadziła badanie porównawcze polskich serwisów informacyjnych. Stanowiło on próbę sprawdzenia powiązań roli użyteczności witryn informacyjnych i bogactwa dostarczanych funkcjonalności z ich pozycją w rankingach popularności.
0 1 0 0 0 5.02.2008Headlines Porter Novelli dla Fundacji La Strada5 lutego, podczas specjalnej konferencji prasowej w Hotelu Rialto w Warszawie, La Strada - Fundacja przeciwko Handlowi Ludźmi i Niewolnictwu zainaugurowała kampanię społeczną „Na dobrej drodze”. Kampanie wspierają znani polscy aktorzy Katarzyna Figura oraz Maciej Kozłowski. Hasło kampanii brzmi: „Więcej wiedzieć o handlu ludźmi to skuteczniej go zwalczać”. Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialna jest agencja Headlines Porter Novelli.
0 1 0 0 0 5.02.2008Bakalie Studio Brandingowe opracowuje nową strategię komunikacji dla województwa śląskiegoDo prac nad opracowaniem nowej strategii komunikacji wizualnej województwa śląskiego została zaproszona agencja brandingowa, Bakalie Studio Brandingowe.