0 1 0 0 0 8.02.2008Wydawnictwo Egmont Polska startuje z nowym serwisem dla profesjonalistówEgmont Polska, lider na rynku czasopism i książek dla dzieci i młodzieży oraz komiksów, stworzył nowy portal dedykowany rynkowi dziecięcemu.
0 1 0 0 0 8.02.2008Mel Gibson i Mike Huckabee – sukces niszowego marketingu (AdAge)K. Wheaton, "What Mike Huckabee and Mel Gibson Have in Common", AdAge, 6.02.08Co mają wspólnego znany z ultrakatolickich przekonań aktor, reżyser i producent oraz konserwatywny republikanin walczący o nominację prezydencką swojej partii? Bardzo tradycjonalistyczne poglądy, stosunkowo niewielkie budżety oraz umiejętność dotarcia do serc religijnych Amerykanów, w czym leży sedno ich sukcesów.
0 1 0 0 0 8.02.2008Emarketing Experts tworzy dla 3M PolandAgencja interaktywna Emarketing Experts przygotowała aplikację dostępną online umożliwiającą projektowanie gadżetów firmy 3M. Realizacja została zaprezentowana podczas targów reklamy REMA Days w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.02.2008Szczecin ogłosił przetarg na agencję PR przy wdrażaniu markiDo 15 lutego do godz. 12:30 Urząd Miasta Szczecin przyjmuje oferty agencji PR na wdrażanie marki oraz doradztwo medialne.
0 1 0 0 0 8.02.2008Agencja TBWA i KCK twórcami kampanii 1% dla wybranej organizacji pożytku publicznego8 lutego premierowy pokaz spotu telewizyjnego i radiowego uroczyście otworzył nową kampanię promującą ideę przekazywania 1 proc. podatku dochodowego na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego.
0 1 0 0 0 8.02.2008Comarch MobiLoc – komunikator podnoszący świadomość lokalizacyjnąComarch wypuszcza na rynek nowe rozwiązanie, które umożliwia integrację szeroko rozumianych Location Based Services oraz błyskawicznego otrzymywania wiadomości i informacji reklamowych.
0 1 0 0 0 8.02.2008Bo styl trzeba miećW sieci pojawił się nowy serwis poświęcony rzeczom modnym, stylowym i na czasie. Głównym założeniem serwisu Modowo.pl jest prezentacja, promocja, a często i kreacja wydarzeń i rzeczy, nie tylko modnych - jak w tytule – ale przede wszystkim stylowych i wartościowych,
0 1 0 0 0 8.02.2008Liczy się wnętrze – nowa kampania AvikoW poprzedniej kampanii powiedzieliśmy, że „Liczy się wnętrze”. I konsekwentnie podtrzymujemy tę tezę. Więcej – jesteśmy gotowi za każdym razem, w przypadku każdego naszego produktu udowodnić to w praktyce – mówi brand manager CEE, Tomasz Benkowski.
0 1 0 0 0 8.02.2008Miesięcznik „Twój Biznes” wraca na rynekOd marca „Twój Biznes” (INFOR PL S.A.) pojawi się w łącznym nakładzie 33 tys. egzemplarzy oraz w dodatkowej dystrybucji na terenie województwa mazowieckiego.
0 1 0 0 0 8.02.2008Papaya Group dla Burton SnowboardsAgencja Papaya Group nawiązała współpracę z firmą Snow Unit, wyłącznym przedstawicielem firmy Burton Snowboards na Polskę. Do zadań agencji należeć będzie utrzymywanie stałych kontaktów z mediami oraz tworzenie oprawy medialnej do organizowanych przez Burton Polska eventów. Pierwszym zadaniem Agencji będzie nagłośnienie polskiej edycji AM Tour, która odbędzie się 8 marca w Snowparku Burtona w Białce Tatrzańskiej.