0 1 0 0 0 15.02.2008Jetix Europe zawiązał współpracę z OrangeJetix Europe ogłosił sfinalizowanie transakcji z France Telecom, której celem jest emitowanie jego kanałów oraz innych nieliniowych materiałów wideo przez swoją sieć w Orange. Jetix będzie dostępny dla klientów Portugalii, Rumunii, Polsce i Mołdawi.
0 1 0 0 0 15.02.2008Czteryczwarte wygrywa przetarg na BI HerbapoluW połowie stycznia br. rozstrzygnięto przetarg na nowe Brand Identity dla marki Herbapol. Zmianą identyfikacji wizualnej i projektem kilkudziesięciu opakowań herbat i syropów zajmie się agencja reklamowa Czteryczwarte.
0 1 0 0 0 15.02.2008Martis dla sieci handlowej POLOmarketSieć handlowa POLOmarket po raz drugi zaufała agencji reklamowej Martis. Obie firmy podpisały umowę obejmującą kompleksową realizację kampanii wizerunkowej dla POLOmarket na rok 2008.
0 1 0 0 0 15.02.2008Glaubicz Garwolińska Consultants z BNP Paribas PolskaGlaubicz Garwolińska Consultants z początkiem lutego rozpoczyna współpracę z polskim oddziałem jednego z największych banków na świecie - BNP Paribas.
0 0 0 0 0 15.02.2008Pachnące koncerty w Akwarium JazzariumNa imprezie wigilijnej w Akwarium Jazzarium w świąteczną atmosferę wprowadzał gości nie tylko meksykański zespół „Los Amigos”, ale także zapach specjalnie wykreowany na tę okoliczność.
0 1 0 0 0 15.02.2008Dragon Rouge twórcą nowych opakowań dla Danone NaturalnyDragon Rouge – międzynarodowa, niezależna agencja zajmująca wizerunkiem marek opracowała zmianę opakowania jogurtu naturalnego Danone.
0 1 0 0 0 15.02.2008Kraków wzywa do robienia porządkówZ początkiem lutego rozpoczęto miejską kampanię informacyjno-edukacyjną pod hasłem: „Czyste miasto!”. Jej celem jest uświadomienie mieszkańcom na czym polega nowoczesny system utylizacji odpadów i czego jeszcze brakuje, aby system ten mógł w pełni służyć tak dużemu miastu.
0 1 0 0 0 14.02.2008Barcamp Poznań po raz szóstyKolejna, szósta już edycja spotkania branży internetowej Barcamp Poznań odbędzie się 23 lutego 2008r. o godz. 13:00 w klubie Johnny Rocker w Poznaniu (ul.Wielka 9).
0 1 0 0 0 14.02.2008Potencjał marketingu konferencyjnego, czyli czy warto „wchodzić” w konferencje?5 marca w Katowicach odbędzie się pierwsza w Polsce warsztatowa konferencja poświecona marketingowi konferencyjnemu "Potencjał Marketingu Konferencyjnego". Punktem wyjścia będzie ocena korzyści, jakie firmy mogą uzyskać w związku ze sponsorskim udziałem w tego rodzaju imprezach. Temat powinien być interesujący, szczególnie dla reprezentantów firm z branży informatycznej i doradczej, które preferują tę formę pozyskiwania klientów.
0 1 0 0 0 14.02.2008Eurostudent aktywnie na Targach PracyAktywny kolportaż specjalnego wydania „Magazynu Akademickiego Eurostudent” – w całości poświęconego tematyce rekrutacyjnej – i rozpoznawalne stoisko firmowe to tylko niektóre formy obecności wydawnictwa Feniks Media Group na Dniach Kariery i wybranych targach pracy w całej Polsce (od końca lutego do początku kwietnia).