0 1 0 0 0 19.02.2008Stany za jeden projektFirma Europapier-Impap ogłasza konkurs na opracowanie oryginalnego projektu, który będzie wykorzystany w kampanii promującej kreatywne zastosowanie folii samoprzylepnych na rynku reklamy wizualnej. Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do agencji reklamowych, drukarzy oraz klientów końcowych. Nagrodą w „Europapier-Impap Graphical Contest” jest wyjazd do Stanów Zjednoczonych. Przewodniczącym jury będzie znany grafik artysta-plastyk Andrzej Pągowski.
0 1 0 0 0 19.02.2008Sabre Virtually There nagrodzona w konkursie Business Travel InnovationSabre Holdings otrzymał nagrodę Gold Innovation Award za rozwiązanie Sabre Virtually There w ramach tegorocznego Business Travel Innovation - prestiżowego konkursu międzynarodowego na najbardziej innowacyjne rozwiązania dla branży turystycznej.
0 1 0 0 0 19.02.2008Kolejny przewodnik Pascala dla Raiffeisen Bank Polska S.A."Zima z Raiffeisen Bank Polska S.A." to tytuł nowego przewodnika przygotowanego przez Wydawnictwo Pascal dla klientów banku. To już trzeci wspólny tytuł, po „Świat z Raiffeisen Bank Polska” i „Dwa tygodnie we dwoje”.
0 1 0 0 0 19.02.2008Daewoo Electronics odświeża swój wizerunekPo wygraniu konkursu ofert agencja interaktywna Emarketing Experts rozpoczyna współpracę z Daewoo Electronics Manufacturing Poland. Zakres współpracy obejmuje wykonanie nowego serwisu internetowego oraz przygotowanie kompleksowej prezentacji multimedialnej fabryki Daewoo w Pruszkowie.
0 1 0 0 0 19.02.2008Genesis PR dla Toya SAAgencja Genesis PR podpisała umowę z Toya SA. Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenie biura prasowego oraz komunikację wewnętrzną. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 19.02.2008Centrum Kultury w Lublinie z Kostrzewa PRCentrum Kultury w Lublinie, w skład którego wchodzą m.in.: znany w całym kraju i zagranicą Teatr Provisorium i Kompania „Teatr” oraz uznana przez znawców sztuki współczesnej za jedną z najważniejszych autorskich i niekomercyjnych przestrzeni wystawienniczych w Polsce - Galeria Biała, rozpoczęło współpracę z agencją Kostrzewa PR w zakresie działań public relations obejmujących wszystkie wydarzenia kulturalno-artystyczne realizowane przez tę Instytucję.
1 1 0 0 0 19.02.2008Manifest – wizerunkowa kampania FiataFiat rozpoczął kampanię wizerunkową. 90-sekundowy spot pod tytułem “Manifest“, ma na celu podkreślenie wieloletniej obecności marki na rynku polskim. Film jest kompilacją zdjęć przedstawiających selekcję najważniejszych wydarzeń historycznych oraz ludzi kultury z ostatnich 70 lat naszej historii.
0 1 0 0 0 19.02.2008Blue Grass dla MegaronuAgencja reklamowa Blue Grass jest autorem koncepcji kreatywnej kampanii wizerunkowej firmy Megaron. Kampania realizowana jest na nośnikach reklamy zewnętrznej na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 19.02.2008„Teraz MY” w serwisie Wiadomosci.onet.plSerwis Wiadomosci.onet.pl wzbogacił się o kolejne, ważne źródło informacji – materiały z jednego z najpopularniejszych polskich programów publicystycznych „Teraz MY”.
0 1 0 0 0 19.02.2008EM Lab i Play na stokachAgencja Marketingu Doświadczeń EM Lab organizuje zimowe animacje w górach dla marki Play w ramach akcji „Play na stokach”.