0 1 0 0 0 25.02.2008Schulz i Garnier w promocji konsumenckiej marki FructisL’Oreal Polska i Agencja Schulz przygotowały akcję konsumencką „6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis”. W obrębie działań ze strony agencji znajduje się opracowanie materiałów POS oraz całościowa organizacja i obsługa konkursu.
0 1 0 0 0 25.02.2008Na ratunek zabytkom – wspólna publikacja Universum Promotion Group oraz Neolit MediaUniversum Promotion Group oraz Neolit Media - firmy specjalizujące się w reklamie wielkoformatowej, stworzyły folder promujący finansowanie restauracji zabytkowych obiektów z wpływów reklamowych.
0 1 0 0 0 25.02.2008PW Rzeczpospolita SA przyznało nagrody szkołom23 lutego 2008 r. podczas VII Targowych Spotkań z Książką dla Dzieci i Młodzieży w Poznaniu odbyła się uroczysta ceremonia wręczenia nagród w konkursie „Moje magiczne miejsce”, organizowanym przez wydawcę magazynu „Zabytki Heritage” i „Zabytki Magiczne” Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczpospolita SA.
0 1 0 0 0 25.02.2008Przywróć kolor dzieciństwu – kampania Fundacji Dzieci NiczyjeFundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię promocyjną 1% – „Przywróć kolor dzieciństwu”. Celem kampanii jest poinformowanie o możliwości wsparcia Fundacji poprzez przekazanie 1% podatku dochodowego na jej konto.
0 1 0 0 0 25.02.2008O mierzeniu skuteczności eventów podczas Event Expo11 kwietnia 2008 r, w Gdańsku odbędzie się konferencja "Edukacja, jakość, profesjonalizm", towarzysząca targom Event Expo.
0 1 0 0 0 25.02.2008Radiostacja zmienia nazwę na Planeta FM1 marca 2008 roku nazwa Radiostacja zniknie z eteru i zastąpi ją Planeta FM. Ponadregionalna sieć rozgłośni pod nową nazwą będzie obecna w 18 miastach Polski. Planeta FM będzie interaktywnym, nowoczesnym medium młodzieżowym, czerpiącym z najlepszych tradycji Radiostacji i Radia Planeta.
1 1 0 0 0 25.02.2008John Cleese w reklamie BZ WBK23 lutego rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna Banku Zachodniego WBK z udziałem Johna Cleese, aktora i scenarzysty, arcymistrza brytyjskiego humoru, współzałożyciela i gwiazdy „Latającego Cyrku Monty Python’a”.
0 1 0 0 0 25.02.2008Henkel wspiera kampanią płyn do mycia naczyń PUR22 lutego ruszyła kampania wspierająca płyn do mycia naczyń PUR. Na potrzeby kampanii agencja TBWA zrealizowała 30-sekundowy spot reklamowy.
0 1 0 0 0 22.02.2008Tramwaj IkeiW ciągu pięciu dni po Katowicach krążył barwnie wyposażony tramwaj. Była to forma promocji katalogu „Zima 2008” firmy IKEA.
0 1 0 0 0 22.02.2008Małoformatowy druk cyfrowy w Business ConsultingFirma Business Consulting prowadzi działalność w obrębie trzech obszarów: Mediów Miejskich, Agencji Reklamowej oraz Usług Doradczych. Nowopowstała cyfrowa drukarnia małoformatowa stanowi uzupełnienie kompleksowej oferty firmy. Na potrzeby działu Media Miejskie drukarnia wykonuje plakaty eksponowane w tramwajach i autobusach oraz ulotki dystrybuowane w akcjach eventowych. Klienci Agencji Reklamowej mogą drukować w Business Consulting wszelkiego rodzaju materiały poligraficzne.