0 1 0 0 0 22.02.2008Serwis Informacji Zleconych PAP w Cafe News WireKlienci systemu Cafe News Wire mogą publikować swoje komunikaty już w blisko 250 serwisach. Ostatnio do grona partnerów dołączyła Polska Agencja Prasowa, największa agencja informacyjna w Polsce. Komunikaty z systemu Cafe News Wire będą wyświetlane na stronie Serwisu Informacji Zleconych PAP.
0 1 0 0 0 22.02.2008Nowe narzędzie do planowania kampanii Clear Channel PolandOd marca klienci Clear Channel Poland będą mogli korzystać z kolejnego udogodnienia w zakresie planowania kampanii outdoorowych. Przeglądarka www, interaktywne autorskie narzędzie Clear Channel służące do selekcji lokalizacji i oceny dystrybucji nośników, zostaje wzbogacona o nową funkcjonalność pozwalającą na zaplanowanie kampanii outdoorowej dla precyzyjnie określonej grupy celowej.
0 1 0 0 0 22.02.2008Kosmiczne lekcje o zdrowiu – podsumowanie projektu wspierającego zmianę nawyków żywieniowych wśród dzieci w Polsce400 szkół podstawowych w dziesięciu miastach Polski wzięło udział w projekcie edukacyjnym „Mamo, Tato, już wiem gdzie są witaminy i minerały”. Projekt miał za zadanie podnieść poziom wiedzy dzieci o witaminach, składnikach mineralnych i ich znaczeniu dla zdrowia, promował zdrowy styl życia i przekazywał zasady właściwego odżywiania się.
0 1 0 0 0 22.02.2008Laureaci Konkursu „Złote Stoisko”Pomysłowość „budowlańców” jest prawie nieograniczona; można było przekonać się o tym w czasie targów Budma 2008. Targi łącznie odwiedziło 65 000 zwiedzających - o taki rząd dusz warto zawalczyć, dlatego wystawcy kusili targowych gości za pomocą prawdziwych majstersztyków wystawienniczych - stoiska zaaranżowane na wzór muzeum, stadionu piłkarskiego czy domku na działce, skutecznie przyciągały wzrok i skłaniały do spotkania z wystawiającą się firmą.
0 1 0 0 0 22.02.2008Najlepsze polskie blogi wybraneZwycięzcy konkursu Blog Roku 2007 zostali wybrani. W sms-owym głosowaniu internauci przyznali swoje nagrody najlepszym polskim blogom w poszczególnych kategoriach tematycznych. O przyznaniu nagrody głównej zadecydowała Kapituła Konkursu. Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpiło w czwartek 21 lutego, podczas uroczystej gali, którą uatrakcyjnił występ Macieja Maleńczuka.
0 1 0 0 0 21.02.2008Reklama telewizyjna coraz mniej efektywnaEric Newman, Marketers think TV less efective, Brandweek, 20.2008Choć w Polsce pozycja reklamy internetowej wciąż jest niepodważalna, o tyle na dojrzalszych rynkach marketerzy zaczynają dostrzegać spadającą skuteczność spotów telewizyjnych.
0 1 0 0 0 21.02.2008GG Promotion dla Cardif PolskaWrocławska Agencja GG Promotion wygrała przetarg na obsługę reklamową Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.
0 1 0 0 0 21.02.2008Związek Firm Public Relations wspiera organizacje pożytku publicznegoJuż po raz drugi Związek Firm Public Relations wsparł jedną z organizacji pożytku publicznego. Zgodnie z decyzją Zarządu ZFPR w każdej edycji kursu London School of Public Relations pracownik jednej z fundacji, organizacji społecznych, instytucji charytatywnych uzyskuje 50-procentową zniżkę na udział w szkoleniu. W bieżącej edycji z możliwości tej skorzysta przedstawicielka Fundacji Synapsis.
0 1 0 0 0 21.02.2008Pokaz gwiazd i badanie stópBartek z okazji otwarcia nowego salonu w Warszawie organizuje pokaz wiosennej kolekcji butów, z udziałem dzieci znanych twarzy telewizji i kina. Kolekcje zaprezentują m.in. Nicole i Nadia Saleta, Xaviery i Fabienne Wiśniewscy, Krzyś i Adaś Bednarek, Mija Przebindowska, Mania Błaszczyk, Mira Majchrzak(córka Olgi Borys), Zuzia i Martynka Szwedes i inni. Pokaz poprowadzi Agata Młynarska.
0 1 0 0 0 21.02.2008Agencja GonnaBe realizuje kampanię telefonu Samsung G800GonnaBe realizuje kampanię reklamową nowego telefonu Samsung G800. Zadaniem agencji było przygotowanie adaptacji reklam prasowych oraz spotów telewizyjnych na rynek polski. Kampania, która ruszyła na początku lutego, obejmuje swym zasięgiem telewizję, kino, prasę, jak również outdoor.