Espresso

25 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2008

Polsat – największy potencjał w Product Placement

Firma Pentagon Research zbadała seriale w czterech głównych stacjach tv pod kątem obecności logotypów produktów i firm w styczniu 2008 roku. Łączne wyniki pomiarów ekspozycji zarówno pod względem liczby, czasu, jak i wartości medialnej wykazały, iż największy potencjał tej formy przekazu reklamowego zawierały seriale emitowane w Polsacie. Łączny czas poświęcony ekspozycjom produktów w serialach w tej stacji kosztowałby reklamodawców niemal 2 mln złotych.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2008

Discovery Channel rozpoczyna kampanię „Mocne Historie. Prawdziwe Życie”

Discovery Channel przygotował dla swoich widzów specjalną, wiosenną ofertę programową. Zostanie ona wsparta kampanią zatytułowaną Mocne Historie. Prawdziwe Życie. Skoncentrowana na pełnych emocji i pasji, prawdziwych historiach zwykłych ludzi kampania obejmować będzie działania na antenie, które rozpoczęły się 18 lutego a także akcje pozaantenowe, których początek przewidziano od 1 marca. Kampania potrwa dwa miesiące. Od początku lutego trwają intensywne akcje PR.

Poprzednie Następne