0 1 0 0 0 29.02.2008SMB i GIODO podpisały porozumienie o współpracyGeneralny Inspektor Ochrony Danych Osobowych i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego współpracują na rzecz ochrony konsumenta i normalizacji funkcjonowania branży marketingu bezpośredniego
0 1 0 0 1 29.02.2008Zientarscy znikają z billboardówW dniu dzisiejszym zakończyła się kampania outdoorowa PZU z udziałem dziennikarzy motoryzacyjnych Włodzimierza i Macieja Zientarskich. W całym kraju trwa sukcesywne usuwanie billboardów. Wczoraj zaprzestano również nadawania spotów telewizyjnych.
0 1 0 0 0 29.02.2008Rusza ogólnopolska promocja kredytu konsolidacyjnego db kredytRozpoczyna się kolejna, ogólnopolska kampania kredytu konsolidacyjnego db kredyt. Kampania „Sezon na kredyty bez zaświadczeń” pojawi się w 10 stacjach telewizyjnych, dwóch dziennikach ogólnopolskich oraz w Internecie. Promocję wspierają lokalne działania Public Relations.
0 1 0 0 0 29.02.2008Clear Channel Poland pozyskał na wyłączność nośniki POS w TescoClear Channel Poland, lider w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży, pozyskał na wyłączność ofertę nośników POS w hipermarketach Tesco (HM). Wyłączność obejmuje powierzchnie w strefie wejścia: sensomaty oraz drzwi wejściowe.
0 1 0 0 0 29.02.2008Impactory rozdane28 lutego 2008 odbyła się 10-ta, jubileuszowa edycja wręczenia nagród Impactor dla najbardziej podziwianych osób oraz firm mediów i reklamy za rok 2007. Wręczeniu Impactorów towarzyszyła konferencja podsumowująca minione 10 lat w przemyśle reklamowym i mediowym. Impactory to najstarsze i jedne z najważniejszych wydarzeń w polskim świecie reklamy i mediów.
0 1 0 0 0 28.02.2008Sabre wprowadza platformę typu Web 2.0 dla przemysłu turystycznegoFirma Sabre Travel Network ogłosiła plany uruchomienia pierwszej platformy typu Enterprise 2.0 Community stworzonej dla turystów. Platforma będzie nosić nazwę Cubeless i jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży. Wprowadzenie serwisu na rynek odbędzie się w połowie 2008 roku.
0 1 0 0 0 28.02.2008Nowy klient smARTcat – Brog Media BiznesuDo portfolio klientów obsługiwanych przez agencję reklamową smARTcat dołączył nowy klient – wydawnictwo BROG Media Biznesu.
0 1 0 0 0 28.02.2008Chocolissimo w ZachęcieNa wernisażach w warszawskiej Galerii Kordegarda, filii Zachęty Narodowej Galerii Sztuki, w najbliższym czasie pojawią się czekoladki i pralinki Chocolissimo. Jest to efekt porozumienia o współpracy zawartego pomiędzy MM Brown a galerią.
0 1 0 0 0 28.02.2008Program lojalnościowy Lotos Navigator w oparciu o aplikację ComarchComarch Loyalty Management (CLM) to już trzeci system Comarch, który został wdrożony w firmie Lotos. Pod koniec września 2007 roku została podpisana umowa na dostawę i wdrożenie systemu lojalnościowego do końca stycznia 2008 roku. Dzisiaj jeden z największych koncernów energetycznych w Europie wzbogacił swoją ofertę o atrakcyjny, nowoczesny system lojalnościowy.
0 1 0 0 0 28.02.2008IV edycja konkursu MasterCard „Mistrz Obsługi Klienta” rozstrzygniętaPrzedstawicielstwo MasterCard Europe w Polsce w środę dnia 27 lutego 2008 roku wręczyło nagrody w konkursie „Mistrz Obsługi Klienta”. Pierwsze miejsce zajął zespół Outsiderzy, reprezentujący aż cztery różne banki: BRE Bank, Pekao S.A, Bank Ochrony Środowiska i Fortis Bank Polska S.A.