0 1 0 0 0 29.02.2008Impactory 2008 dla MRM WorldwidePodczas jubileuszowej 10 gali konkursu Impactory 2008 MRM Worldwide otrzymała tytuł „Najbardziej Podziwianej Agencja Interaktywnej Roku”.
0 1 0 0 0 29.02.2008Wiosenne nowości od DanoneOd marca do końca maja w opakowaniach serków Danonki dzieci będą mogły znaleźć puzzle, dzięki którym wraz z Danonkiem wybiorą się w podróż za miasto, aby poznawać żyjące tam zwierzęta.
0 1 0 0 0 29.02.2008Czego pragną kobiety w sieci (AdAge)Beth Snyder Bulik, What woman want, (on the web, that is), Adage, 11.02.2008Czego szukają kobiety w sieci? Na to pytanie postanowiła odpowiedzieć Beth Snyder Bulik, zbierając rezultat badań amerykańskich agencji i uczelni zajmujących się preferencjami internautów. Wśród wyników znajdziemy m. in.: zdrowie (84 proc. pań szukało takich informacji), randki, zakupy (ponad 54 proc internautek kupowało w sieci, w pierwszej połowie 2007 roku).
0 1 0 0 0 29.02.2008Genesis PR dla JavartAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z firmą Javart. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert.
0 1 0 0 0 29.02.2008Ronaldinho podpisuje kontrakt z NutriliteW dniu dzisiejszym zarząd korporacji Amway podał do wiadomości publicznej fakt podpisania wieloletniego kontraktu z Ronaldinho, dwukrotnym zdobywcą tytułu Piłkarza Roku FIFA i fenomenem światowego futbolu, w ramach kampanii marketingowej Nutrilite - marki witamin, minerałów oraz suplementów diety.
0 1 0 0 0 29.02.2008Energetyczny PR ekologicznyHighlite PR rozpoczęło współpracę z firmą Ekoprodukt – producentem żywności ekologicznej i dietetycznej.
0 1 0 0 0 29.02.2008Współpraca Adobe i JanmediaJanmedia Interactive nawiązała ścisłą współpracę z Adobe. Kooperacja obu firm ma służyć popularyzacji technologii Flex i AIR jako efektywnego narzędzia budowania skutecznych i efektownych aplikacji biznesowych.
0 1 0 0 0 29.02.2008„Lokale Bez Papierosa” w Trójmieście36 potencjalnych lokali wolnych od dymu tytoniowego w Trójmieście – to efekt pomorskiego etapu kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa, organizowanej przez Stowarzyszenie MANKO. Kampania zainicjowana rok temu w Krakowie, po etapie warszawskim, doczekała się swojej inauguracji na Pomorzu. Stało się to 21 lutego w Domu Sushi w Sopocie.
0 1 0 0 0 29.02.2008„Reklama w samą porę” (Think-a-Head)K. Knoll, Reklama w samą porę, "Think-a-Head", 27.02.2008Wykorzystanie aktualnych wydarzeń, świeżych wiadomości czy bieżącej sytuacji politycznej w reklamie niesie ze sobą możliwość natychmiastowego zaistnienia w świadomości konsumentów dzięki kontekstowi, w którym często będzie się ją wspominać. Jednak w takich przypadkach liczy sie nie tylko szybkość działania copywriterów, ale przede wszystkim ich subtelność lub/i wyczucie taktu (no, chyba że nastawiamy się na sytuację typu "nieważne jak, ważne żeby mówili").
0 1 0 0 0 29.02.2008Dziesięć wymówek kanapowego leniucha (Forbes)A. Van Dusen, Ten Reasons You're A Couch Potato, "Forbes", 27.02.2008(+ In Pictures: 10 Reasons You're A Couch Potato)"W zdrowym ciele zdrowy duch", "Sport to zdrowie" i setki podobnych, mądrych stwierdzeń (choć - bądźmy szczerzy - często poddawanych w wątpliwość, bo któż chciałby na przykład zastąpić Eduardo da Silvę w jego ostatnim meczu?) szalenie często muszą konkurować z tysiącami usprawiedliwień dla niezdrowego trybu życia. A może uświadomienie sobie wymówek stanie się pierwszym krokiem w kierunku zmiany?;)