Espresso

29 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2008

Czego pragną kobiety w sieci (AdAge)

Beth Snyder Bulik, What woman want, (on the web, that is), Adage, 11.02.2008

Czego szukają kobiety w sieci? Na to pytanie postanowiła odpowiedzieć Beth Snyder Bulik, zbierając rezultat badań amerykańskich agencji i uczelni zajmujących się preferencjami internautów. Wśród wyników znajdziemy m. in.: zdrowie (84 proc. pań szukało takich informacji), randki, zakupy (ponad 54 proc internautek kupowało w sieci, w pierwszej połowie 2007 roku).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2008

„Reklama w samą porę” (Think-a-Head)

K. Knoll, Reklama w samą porę, "Think-a-Head", 27.02.2008

Wykorzystanie aktualnych wydarzeń, świeżych wiadomości czy bieżącej sytuacji politycznej w reklamie niesie ze sobą możliwość natychmiastowego zaistnienia w świadomości konsumentów dzięki kontekstowi, w którym często będzie się ją wspominać. Jednak w takich przypadkach liczy sie nie tylko szybkość działania copywriterów, ale przede wszystkim ich subtelność lub/i wyczucie taktu (no, chyba że nastawiamy się na sytuację typu "nieważne jak, ważne żeby mówili").

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2008

Dziesięć wymówek kanapowego leniucha (Forbes)

A. Van Dusen, Ten Reasons You're A Couch Potato, "Forbes", 27.02.2008
(+ In Pictures: 10 Reasons You're A Couch Potato)

"W zdrowym ciele zdrowy duch", "Sport to zdrowie" i setki podobnych, mądrych  stwierdzeń (choć - bądźmy szczerzy - często poddawanych w wątpliwość, bo któż chciałby na przykład zastąpić Eduardo da Silvę w jego ostatnim meczu?) szalenie często muszą konkurować z tysiącami usprawiedliwień dla niezdrowego trybu życia. A może uświadomienie sobie wymówek stanie się pierwszym krokiem w kierunku zmiany?;)

Poprzednie Następne