0 1 0 0 0 7.08.2007Konkurs „Lato z DPD i Mercedes-Benz”W ramach rozwoju programu lojalnościowego firmy, w celu nagrodzenia najbardziej lojalnych klientów, DPD Polska zorganizowała konkurs we współpracy z Mercedes-Benz.
0 1 0 0 0 7.08.2007Nowe firmy członkowskie w PIAPDo grona PIAP dołączyły nowe firmy: Atut-Pl z Krakowa, ASS3 z Chorzowa i Domar z Czeladzi.
0 1 0 0 0 7.08.2007Interia 500 funtów odpowiedzialna za najzdolniejszych i potrzebującychInteria.pl utworzyła Fundację Interia 500 funtów. Będzie ona wspierała osoby uzdolnione, które chcą się rozwijać, lecz brakuje im środków na realizację konkretnych celów. Prócz wsparcia finansowego, fundacja planuje organizację programów stypendialnych dla uzdolnionej młodzieży. Jej zakres obejmie też działalność charytatywną i pomoc potrzebującym – ofiarom wypadków i zdarzeń losowych.
0 1 0 0 0 7.08.2007Audi A5 coupé na billboardachW 12 głównych miastach Polski na tablicach o formacie 6 x 3 m widnieje nowe Audi A5 coupé. Dynamiczne ujęcie i hasło "Czujesz, że prowadzisz" odzwierciedla przesłanie modelu. Kampania stanowi adaptację światowej kampanii wprowadzającej ten nowy model w ofercie koncernu Audi.
0 1 0 0 0 7.08.2007Sympatia.pl organizuje Banana PartyNajwiększy polski serwis randkowy Sympatia.pl po raz kolejny organizuje imprezę dla swoich użytkowników i sympatyków – "Banana Party". Już w najbliższą sobotę na sopockiej plaży, odbędą się rozgrywki sportowe, pokazy tańca, liczne konkursy oraz zabawa do białego rana w klubie Copacabana. Gwiazdą wieczoru będzie Kasia Cerekwicka.
0 1 0 0 0 7.08.2007Wakacyjna akcja Orange w centrach handlowychOrange rozpoczyna sierpniową kampanię promocyjną szybkiego, bezprzewodowego dostępu do Internetu Orange Free. Eventy na terenie całego kraju organizuje agencja Rossegger.
0 1 0 0 0 7.08.2007IQ Marketing dla marki TimoteiTrwa letnia promocja konsumencka produktów marki Timotei. Za kreację oraz realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 7.08.2007Kraków PR działa jako StowarzyszenieSpotykający się od kilku miesięcy krakowscy PR-owcy postanowili zalegalizować swoją działalność, powołując do życia Stowarzyszenie Kraków PR. Dalszymi pracami stowarzyszenia kierować będzie pięcioosobowy zarząd na czele z Łukaszem Wilczyńskim, założycielem i pomysłodawcą Kraków PR. Zmianom uległa również zaprojektowana przez Grupę Adweb.pl strona internetowa stowarzyszenia, której nowa odsłona dostępna jest pod adresem www.krakowpr.pl.
0 1 0 0 0 7.08.2007Braughman Media dla MobiPrzy jednym z najbardziej uczęszczanych warszawskich skrzyżowań (róg Al. Jana Pawła II i Al. Solidarności) zawisła reklama promująca nowego wirtualnego operatora komórkowego. Reklama o pow. prawie 2000 m2 , generująca ponad 3mln. osobokontaktów w skali miesiąca, jest jedynym nośnikiem tego typu w Warszawie, wspierającym ogólnopolską kampanię Mobi.
0 1 0 0 0 6.08.2007Dobra diagnoza w Krakowie z S4Dużym sukcesem zakończyła się kampania społeczna "Dobra diagnoza – zdrowe dzieciństwo", która przez ostatnie dwa miesiące przekonywała krakowian, że uzyskanie profesjonalnej pomocy medycznej dla dzieci nie musi być trudne. Za pomysłem na takie działania oraz ich realizacją stoi Agencja Reklamowa S4 oraz pozyskani przez nią partnerzy.