0 1 0 0 0 5.03.2008Agencja Live organiuje konferencję Event CommunicationW dniach 17-18 kwietnia 2008 odbędzie się konferencja Event Communication. Będzie to pierwsze w Polsce spotkanie poświęcone rynkowi eventów zarówno w naszym kraju, jak i na świecie, dające szerokie spojrzenie na rodzaje, skalę, efekt marketingowy i możliwości organizacyjne różnego rodzaju imprez.
0 1 0 0 0 5.03.2008Cityboard Media i architekci o reklamie zewnętrznej w KrakowieCityboard Media, sponsor cyklu wystaw „Architektoniczne punkty odniesienia - Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”, organizuje czwartą z cyklu konferencję i dyskusję panelową zatytułowaną „Reklama jako element miejskiego pejzażu”. Konferencja odbędzie się we wtorek, 11 marca 2008 roku o godzinie 18.00 w Krakowie, w Galerii Pauza, przy ul. Floriańskiej 18/5.
0 1 0 0 0 5.03.2008ARBOmedia sprzedaje reklamę w SmykuFirma ARBOmedia Polska uzyskała wyłączność na sprzedaż wybranych powierzchni reklamowych w sieci sklepów Smyk w całej Polsce.
0 1 0 0 0 5.03.2008Ciszewski Public Relations współtworzy Lech Party Inspirations 2.0Agencja Ciszewski PR odpowiedzialna jest za obsługę public relations drugiej odsłony Lech Party Inspirations (LPI) oraz imprez poprzedzających główne wydarzenie.
0 1 0 0 0 5.03.2008Targi agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowychBrand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest umożliwienie młodym ludziom poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej. Oprócz wiedzy uczestnicy wyłonieni na podstawie nadesłanych aplikacji, otrzymają możliwość wzięcia udziału w konkursie. Jego główna nagroda to płatny staż w agencjach reklamowych partnerów projektu. Uczestnikiem projektu może zostać student dowolnej uczelni. Projekt Brand It Up obejmuje marcowe Targi Agencji Reklamowych w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej oraz trzydniową konferencję w ośrodku szkoleniowym pod Warszawą w kwietniu 2008 r.
0 1 0 0 0 5.03.2008„Prestige Style Night” w salonie Time Trend PrestigeWspółpraca dwóch znanych ekspertów – Tomasza Jacykowa oraz Macieja Zienia zaowocowała niezwykłym wydarzeniem - Prestige Style Night, które odbyło się 29 lutego we wnętrzach luksusowego salonu Time Trend Prestige. Było to pierwsze z całego cyklu spotkań, podczas których znani polscy projektanci i styliści będą się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem odnośnie komponowania stroju i doboru do niego odpowiednich zegarków.
0 1 0 0 0 5.03.2008Netizens rozpoczyna współpracę z Lexus PolskaAgencja interaktywna Netizens opracowała konfigurator samochodów marki Lexus skierowany do internautów. Na stronie konfigurator.lexus-polska.pl klienci mogą samodzielnie dobrać i porównać parametry wybranego przez siebie samochodu. Projekt wystartował pod koniec lutego. W pierwszej fazie wdrożony został konfigurator dla modelu Lexus IS.
0 1 0 0 0 5.03.2008Rusza promocja konsumencka marki OLE!Od marca do połowy września potrwa promocja konsumencka marki OLE!. Do wygrania są 4 wycieczki do krajów śródziemnomorskich: Francji, Hiszpanii, Włoch, Grecji. Do sklepów trafiło właśnie 200 000 produktów ze specjalnymi bookletami informującymi o konkursie.
0 1 0 0 0 4.03.2008Wiosenna kampania Inter IKEARuszyła intensywna kampania promocyjna firmy Inter IKEA „Wielki. Wiosenny. Wybór” realizowana przez CAM Media. Kampanię typu transit advertising będzie można obejrzeć na ulicach Warszawy do połowy marca.
0 1 0 0 0 4.03.2008Vistula i Wólczanka na nośnikach Braughman Media1 marca br., w Warszawie ruszyła outdoorowa kampania Vistula i Wólczanka.