0 1 0 0 0 14.01.2008Spotkanie władz Stowarzyszenia Ludzi Reklamy15 stycznia br. odbędzie się pierwsze posiedzenie nowowybranych władz Stowarzyszenia Ludzi Reklamy
0 1 0 0 0 11.01.2008Specjalne wydanie tygodnika „Wprost”Już 14 stycznia ukaże się kolejny numer tygodnika „Wprost”, a w nim długo wyczekiwana informacja o tym, kto został Człowiekiem Roku 2007. Tygodnik „Wprost” z tej okazji jak również z okazji jubileuszu 25-lecia ukaże się ze specjalnych wydaniem podsumowującym miniony rok pt. „Ludzie i fakty 2007”.
0 1 0 0 0 11.01.2008Kampania wizerunkowa nowego Audi A4Pod hasłem „Wielkość nie lubi ograniczeń” ruszyła kampania promującą wprowadzenie nowego Audi A4, przygotowana przez agencję reklamową Zero,2 Inżynieria Marki, która kompleksowo obsługuje markę Audi.
0 1 0 0 0 11.01.2008Snap Event nową siłą na rynku eventowymSnap Event powstał z inicjatywy jednej z największych wytwórni fonograficznych na świecie SONY BMG i będzie działał w jej strukturach jako agencja bookingowo-artystyczna. Bazując na światowym katalogu gwiazd SONY BMG Snap Event zajmie się pośredniczeniem we współpracy z managementami artystów polskich i zagranicznych w zakresie organizacji koncertów, imprez promocyjnych, eventów korporacyjnych oraz angażowania do udziału w reklamach i innych kreatywnych przedsięwzięciach artystycznych i marketingowych.
0 1 0 0 0 11.01.2008X Spotkanie Stowarzyszenia Kraków PRPierwsze w 2008 roku spotkanie PRowców w Krakowie odbędzie się 17 stycznia 2008 roku, o godz. 18.45 w hotelu Royal (sala mała).
0 1 0 0 0 11.01.2008Piłeś – pohamuj się – nie jedź!Od andrzejkowej nocy, przez trzy tygodnie, w każdy weekend w warszawskich lokalach Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie wraz z Wydziałem Ruchu Drogowego policji w Warszawie, promował wśród młodych kierowców racjonalne zachowania za kierownicą czyli nie prowadzenie samochodu po spożyciu alkoholu. W akcji wzięło udział 6 tysięcy warszawiaków.
0 1 0 0 0 11.01.2008„Domowi inwestorzy” łakomym kąskiem dla marketerówAcxiom Polska przygotował nową bazę tematyczną zawierającą informacje na temat osób inwestujących w akcje oraz jednostki funduszy inwestycyjnych.
0 1 0 0 0 11.01.2008Big Big Bigos, czyli jak warzono świąteczny bigos w InterneciePierwszy internetowy bigos został ugotowany. W ramach świątecznej akcji agencja Infinity Group zaprosiła przedstawicieli branży i klientów do wspólnego przyrządzania e-bigosu. Filmowa relacja jest już dostępna na www.bigbigbigos.pl
0 1 0 0 0 11.01.2008Fresh intymnie dla NIVEAAgencja reklamowa Fresh po raz drugi zrealizowała projekt dla produktów NIVEA Intimate. Po akcji samplingowej, która miała miejsce pół roku temu, Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie materiałów wizerunkowych dla tej marki.
0 1 0 0 0 11.01.2008Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki z Kostrzewa PRMazowieckie Centrum Kultury i Sztuki rozpoczęło współpracę z agencją Kostrzewa PR w zakresie szkoleń i doradztwa public relations oraz kreowania wizerunku instytucji.