0 1 0 0 0 13.03.2008ING Bank Śląski uhonorowany nagrodą LampartówPo raz drugi ING Bank Śląski został uhonorowany nagrodą Lampartów za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Bank zdobył pierwsze miejsce w kategorii Bank dla Klientów indywidualnych oraz trzecie w kategorii bankowości dla mikro-przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 13.03.2008Triumph International zmienia wizerunekW czerwcu 2007 międzynarodowy producent bielizny zaprezentował nowe logo, a na początku roku 2008 nowy corporate design. Nowe logo podkreśla nową i uniwersalną pozycję marki Triumph na świecie, oraz proces odmładzania i modernizacji firmy.
0 1 0 0 0 13.03.200810 urodziny Galerii Auchan w GdańskuGaleria Auchan w Gdańsku zaprasza mieszkańców Trójmiasta na obchody swoich 10. urodzin. Jedną z wielu atrakcji będzie konkurs z nagrodami w postaci przelotów krajoznawczych nad Wybrzeżem.
0 1 0 0 0 13.03.2008CreativePR zadba o wizerunek BrandVisionBrandVision jest kolejną agencją reklamową, która będzie korzystać z doradztwa i usług CreativePR.
0 1 0 0 0 13.03.2008Nowe sieci dedykowane w ofercie Clear Channel PolandOd marca 2008 roku Clear Channel Poland rozszerza swoje portfolio o dwa nowe rozwiązania reklamowe – sieci dedykowane City Shopping i City Dinks. Sieci te powstały na kanwie sukcesu, jaki odniosła pionierska na polskim rynku sieć dedykowana City Young.
0 1 0 0 0 13.03.2008Oferta promocyjna Zakupy.wp.plJeszcze przez trzy miesiące właściciele sklepów, którzy chcą włączyć swoją ofertę do porównywarki cen Wirtualnej Polski mogą korzystać z promocji "Sklep za złotówkę". Do 31 maja sklepy obowiązuje minimalna opłata abonamentowa.
0 1 0 0 0 13.03.2008Biały Crocs Island w Bielsku-BiałejZnana z produkcji obuwia firma Crocs Polska otworzy swoje piąte firmowe stoisko w Polsce. Będzie się ono mieściło w centrum handlowym Sarni Stok w Bielsku-Białej i tradycyjnie będzie miało postać wyspy, ale w zupełnie nowej kolorystyce.
0 1 0 0 0 13.03.2008Wiosenna kampania marki DigelW marcu pod hasłem „Digel – the menswear concept” rozpoczęła się kampania marketingowa firmy Digel. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności marki, a jednocześnie zwiększenie jej popularności.
0 1 0 0 0 13.03.2008CAM Mega Format na nowych lokalizacjachDział Mega Format agencji CAM Media, którym od lutego zarządza Joanna Hutnik pozyskał nowe lokalizacje nośników wielkoformatowych. Jeden z nich wykorzystano dla potrzeb kampanii promocyjnej British Airways informującej o ofercie połączeń lotniczych do Londynu, kampanie na dwóch pozostałych nośnikach ruszą z początkiem kwietnia.
0 1 0 0 0 13.03.2008Nowe oblicze marki Umbro6. marca w krakowskim hotelu Sheraton odbyła się wyjątkowa gala otwierająca kolejny etap w historii marki Umbro w Polsce - Umbro Show 2008.