0 1 0 0 0 20.03.2008Promocja „Koncertów dla dzieci z autyzmem”„Koncerty dla dzieci z autyzmem” są inicjatywą Zespołu Szkół nr 97 w Warszawie, która będzie trwać do czerwca tego roku. To akcja, która poprzez muzykoterapię wspomaga rozwój dzieci dotkniętych tym zaburzeniem.
0 1 0 0 0 20.03.2008Konkurs „Projekt-Marzenie” rozstrzygniętyGrupa Onet.pl i spółka DreamLab Onet.pl rozstrzygnęła konkurs na najlepszy innowacyjny projekt multimedialny. Nagrody dla autorów najciekawszych prac, zostały wręczone podczas konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie spółki ITI w Warszawie.
0 1 0 0 0 19.03.2008Business Billboard – projekt wsparcia polskiej markiNa początku czerwca 2008 r. najbardziej aktywne polskie firmy rozpoczną ekspansję na rynkach europejskich w ramach programu Business Billboard. Projekt łączy wiele elementów, lecz jednym z jego zasadniczych celów jest wsparcie wizerunkowe polskiej marki na rynkach zagranicznych. Za kampanię medialną Business Billboard odpowiedzialna jest agencja Brand Support.
0 1 0 0 0 19.03.2008Eli Lilly z Rainer CommunicationEli Lilly powierzyła działowi medycznemu agencji Rainer Communication obsługę PR działań firmy w obszarze diabetologii.
0 1 0 0 0 19.03.2008Skazany na święta – nowy serial na WielkanocCo było pierwsze? Jajko czy kura, kura czy jajko? To teraz nieistotne, bo internautów czeka prawdziwa zagadka: Czy Jajo uratuje Kurczaka przed zbliżającymi się świętami? Zwiastuny już na www.skazanynaswieta.pl.
0 1 0 0 0 19.03.2008Kolejna marka Procter & Gamble w portfelu Leo BurnettAgencja Leo Burnett zwyciężyła w przetargu firmy Procter & Gamble na obsługę działań kreatywnych dla marki Clearblue Easy. P&G uzasadniła swoją decyzję bardzo dobrym zrozumieniem przez agencję świata emocji konsumenta, który podejmuje decyzje zakupowe.
0 1 0 0 0 19.03.2008Tajemniczy klient w BRE BankuMali i średni przedsiębiorcy to grupa klientów coraz mniej wrażliwa na cenę produktów i usług bankowych. O wyborze banku decydują takie czynniki jak jakość i standard obsługi. Dlatego BRE Bank zdecydował się na przeprowadzenie projektu badawczego Mystery Shopping. Działaniami objęte zostały wszystkie 23 Oddziały Korporacyjne w całej Polsce, a w nich grupa wybranych losowo managerów Segmentu K3, doradców klienta oraz pracowników Wydziału Obsługi Klienta. Przedmiotem badań było w szczególności sprawdzenie, jak pracownicy realizują standardy jakości BRE Banku.
0 1 0 0 0 19.03.2008PMT Banca uruchamia PMT Merchandiser 2.0PMT Banca, agencja świadcząca usługi merchandisingowe dla sektora bankowego w Polsce, uruchomiła PMT Merchandiser 2.0 - system informatyczny do obsługi ekspozycji w rozproszonych sieciach nawet kilku tysięcy oddziałów bankowych.
0 1 0 0 0 19.03.2008MPG zwyciężył w przetargu mediowym Grupy BREDom mediowy MPG będzie obsługiwać budżet Grupy BRE (m.in. MultiBank, mBank) w zakresie planowania i zakupu kampanii w mediach.
0 1 0 0 0 19.03.2008Powszechna potrzeba zrównoważonego rozwoju w budownictwie – korzyści ekologiczne, ekonomiczne i społeczneRusza ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna na temat powszechnej potrzeby zrównoważonego rozwoju w budownictwie, której partnerem strategicznym jest Orco Property Group przy współpracy z fundacją Nasza Ziemia oraz ekspertami z Instytutu Kultury i Komunikowania Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.