0 1 0 0 0 27.03.2008Nigdy nie jeżdżę po alkoholu – inicjatywa przemysłu piwowarskiegoOd 1 kwietnia br. przemysł piwowarski wprowadza sukcesywnie oznakowanie opakowań piwa symbolem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Projekt jest integralną częścią realizowanego przez przemysł wieloletniego programu edukacyjnego na temat nie prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu. Symbol „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” znajdzie się na butelkach i puszkach piwa produkowanych w Polsce przez browary – sygnatariuszy „Porozumienia”.
0 1 0 0 0 27.03.2008Glaubicz Garwolińska Consultants otwiera przedstawicielstwo w IzraeluGlaubicz Garwolińska Consultants otwiera swoje przedstawicielstwo w Izraelu. Uruchomienie placówki planowane jest do końca pierwszej połowy tego roku.
0 1 0 0 0 27.03.2008Nowe oblicze dwutygodnika „Praca i Życie za Granicą”Aktualny, 6 (80) numer dwutygodnika „Praca i Życie za Granicą” ukazał się w odświeżonej formie. Zmiany wprowadzono w oparciu o wyniki badań ankietowych, przeprowadzonych przez wydawcę wśród czytelników i reklamodawców „Pracy i Życia za Granicą”.
0 1 0 0 0 27.03.2008Actimel w tramwajachW dziesięciu największych miastach Polski trwa niestandardowa kampania marki Actimel realizowana przez Business Consulting Media Miejskie.
0 1 0 0 0 27.03.2008Juliusz Windorbski o inwestowaniu w sztukęNa stronach www.pb.pl pojawił się nowy blog – „Inwestowanie w sztukę”. Jego autorem jest Juliusz Windorbski, prezes DESY Unicum, do której należy jeden z największych w Polsce domów aukcyjnych. Celem pomysłodawców i twórców bloga jest przybliżenie alternatywnej formy inwestowania, za jaką na świecie uznawana jest sztuka.
0 1 0 0 0 27.03.2008S4 z kampanią dla Dębicy Passio 2Agencja Reklamowa S4 odpowiada za kampanię ATL przygotowaną w związku z wejściem na rynek nowego produktu – opon letnich Dębica Passio 2.
0 1 0 0 0 27.03.2008Koszykówka w TrójmieściePolska oferta na organizację Euro 2011 w koszykówce kobiet zyskała poparcie Międzynarodowej Federacji Koszykówki. W związku z tym mistrzostwa EuroBasket Women 2011 odbędą się w Trójmieście. Przygotowaniem przedstawionych delegatom FIBA materiałów promujących Polskę, czyli filmu, prezentacji multimedialnej oraz folderu zajęła się Zero,2 Sport.
0 1 0 0 0 27.03.2008Comarch nagrodzony za rozwiązanie z dziedziny Web 2.0Comarch otrzymał po raz drugi z rzędu nagrodę „Innowacja 2008” ("Innovationspreis 2008") za produkt Virtual Consulting Services (VCS) - platformę wspomagającą komunikację użytkowników poprzez sieć. Do nagrody "Innovationspreis 2008" zostało zgłoszonych 1600 produktów, które zostały wyróżnione w 33 kategoriach.
0 1 0 0 0 27.03.2008Planeta FM rozpoczyna kampanię reklamowąPod koniec marca rusza kampania reklamowa ponadregionalnej rozgłośni młodzieżowej Planeta FM – 100% Imprezowych Hitów. W pierwszej fazie pojawią się banery reklamowe w internecie oraz nośniki indoorowe w placówkach edukacyjnych. Poza internetem i indoorem, w następnym etapie kampania obejmie również prasę.
0 1 0 0 0 27.03.2008Carlo Tassara rozpoczyna przetargi na agencję reklamową i dom mediowySpółka Alior Polska powołana przez Carlo Tassara International do utworzenia w Polsce banku uniwersalnego, rozpoczyna proces wyboru agencji reklamowej i domu mediowego, które wprowadzą na rynek markę nowego banku.