0 1 0 0 0 6.05.2021Open’er Festival powered by Orange przeniesiony na 2022 r.Organizatorzy Open’er Festivalu powered by Orange poinformowali o zmianie terminu wydarzenia. Odbędzie się ono w 2022 r.
0 1 0 0 0 6.05.2021TikTok dołącza do Koalicji TechnologicznejJak przekonuje TikTok, zapewnienie bezpieczeństwa społeczności aplikacji jest priorytetem. Dlatego firma dołączyła do Koalicji Technologicznej – organizacji, która działa na rzecz ochrony dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym i nadużyciami w Sieci. Poprzez to członkostwo TikTok podkreśla, że nie akceptuje na platformie tego typu treści.
0 1 0 0 0 6.05.2021Burda Media Polska przejmuje biznes mediowy Grupy Edipresse w PolsceBurda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży Edipresse Polska. W ramach tej umowy Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska. Należą do niego popularne serwisy internetowe dla kobiet, m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl oraz dwutygodniki „Viva” i „Party”, a także magazyny z segmentu true stories (13 tytułów). Transakcja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
1 5 0 0 0 6.05.2021„Nawilżanie jest seksi” – Durex promuje lubrykantySeks jest lepszy z lubrykantem, należy więc po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka chce walczyć ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania lubrykantów przez kobiety.
0 2 0 0 0 6.05.2021Browar Pinta po 10 latach zmienia logo i etykiety piwW 10. rocznicę istnienia Browar Pinta zmienia logotyp i wygląd etykiet sztandarowych piw, w tym Ataku Chmielu. Proces transformacji zaczął się na początku maja i potrwa kilka tygodni. W nowym znaku nie będzie już charakterystycznej kadzi i zaglądającego do niej piwowara.
1 8 0 0 0 5.05.2021Zalando uwiecznia wartości młodych Polaków w kampanii „Obraz pokolenia Z”Zalando prezentuje kontynuację globalnej kampanii „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Aktywacja „Obraz pokolenia Z” ukazuje pięcioro polskich przedstawicieli pokolenia Z, którzy poprzez świadome działanie i codzienną aktywność reprezentują wartości takie jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.
1 8 0 0 1 5.05.2021Martyna Wojciechowska w kampanii marki TriumphTriumph wystartował z wiosenną kampanią „Otwórz się na zmiany”, która porusza temat akceptacji życiowych zmian i towarzyszących im emocji oraz motywującej kobiecej więzi. Ambasadorką kampanii została Martyna Wojciechowska.
0 2 0 0 0 5.05.2021FedEx oficjalnym sponsorem UEFA Champions LeagueFedEx i UEFA podpisały trzyletnią umowę, zgodnie z którą firma zostanie sponsorem UEFA Champions League. Umowa wejdzie w życie wraz ze startem rozgrywek w sezonie 2021/22 i obejmie kolejne trzy edycje, aż do sezonu 2023/2024. Umowa zakłada również prawa do sponsorowania rozgrywek w ramach turnieju UEFA Super Cup, finałów UEFA Youth League, finałów UEFA Champions League Futsal oraz UEFA eChampions League.
0 1 0 0 1 5.05.2021UOKiK wszczyna postępowanie antymonopolowe przeciw Polsatowi i właścicielowi TVNPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął dwa postępowania antymonopolowe: przeciwko Telewizji Polsat i czterem spółkom z grupy kapitałowej Discovery. Zdaniem urzędu przedsiębiorcy mogą wykorzystywać swoją pozycję na rynku dystrybucji kanałów telewizyjnych do działań na niekorzyść operatorów telewizji kablowej i pośrednio konsumentów. Zastrzeżenia budzi m.in. sposób sprzedaży programów w pakietach.
1 1 0 0 1 5.05.2021Piwo Buh w teledysku Ekipy FrizaEkipa Friza zaprezentowała trzeci singiel z nadchodzącej płyty „3 sezon”. W teledysku do utworu „Chill” lokowane jest piwo Buh od Janusza Palikota i Kuby Wojewódzkiego.