0 1 0 0 0 17.04.2008Hand Made autorem pierwszej telewizyjnej kampanii BiodermyRozpoczyna się ogólnopolska akcja edukacyjna "Twoja skóra bez tajemnic", której pomysłodawcą i organizatorem jest Laboratoire Dermatologique Bioderma. Kampanię reklamową promującą akcję zrealizowała agencja Hand Made.
0 1 0 0 0 17.04.2008Yamo stawia na Planet PRPlanet PR rozpoczęła współpracę z firmą Yamo – dystrybutorem urządzeń z branży nowych technologii oraz właścicielem sieci salonów komputerowych Reactor.
0 1 0 0 0 16.04.2008Święto zielonego marketingu (Adage)Natalie Zmuda, Is Earth Day New Christmas, AdAGe, 14.04.2008Nic tak nie pobudza konsumpcji jak okres świąteczny. Do marketingowej maszyny działającej w okresie Bożego Narodzenia jesteśmy przyzwyczajeni. W USA postanowiono więc iść dalej: obchodzony 22 kwietnia "Dzień Ziemi" stał się okazją do bombardowania konsumentów "zielonym marketingiem".
0 1 0 0 0 16.04.2008Polymus Integrated Communication rozpoczął współpracę z Agora S.A.Polymus Integrated Communication rozpoczął współpracę z Agora S.A. Zadaniem Polymus jest przygotowanie koncepcji kreatywnych, reżyseria oraz nadzór autorski nad produkcją cyklu spotów reklamy telewizyjnej miesięcznika Avanti.
0 1 0 0 0 16.04.2008Polymus Integrated Communication dla Grupy AnimexW dniach od 15 kwietnia 2008 r. do dnia 15 lipca 2008 r. odbywa się akcja promocyjna kategorii konserw Grupy Animex.
0 1 0 0 0 16.04.2008Trend Micro rozszerza zakres współpracy z Fischer&Zubek PR PartnersFirma Trend Micro, światowy lider w dziedzinie bezpieczeństwa zawartości w Internecie, rozszerzyła zakres umowy o współpracy z agencją Fischer&Zubek PR Partners. Oprócz działań z zakresu media relations agencja będzie odpowiedzialna również za marketing.
0 1 0 0 0 16.04.2008Leroy Merlin w Brainshop U-bootAgencja Brainshop U-boot pozyskała nowego klienta – Leroy Merlin.
0 1 0 0 0 16.04.2008Plakwicz i Ponikowski założycielami Publishing and Design GroupOd kwietnia br. Agencja Komunikacji Marketingowej FUTU Group przekształca się w spółkę Publishing and Design Group (PDG). Jej udziałowcami są Wojtek Ponikowski, dotychczasowy dyrektor zarządzający FUTU Group, oraz Stanisław Plakwicz, producent filmowy i telewizyjny, były dyrektor generalny agencji reklamowej Lowe GGK. Głównymi obszarami działań PDG będą premium custom publishing, selektywna komunikacja marketingowa oraz design.
0 1 0 0 0 16.04.2008Najbogatsze kobiety świata (Forbes)D. Pendleton, The World's Billionaire Women, "Forbes", 15.04.2008(+ In Pictures: The World's Billionaire Women)Wśród ponad tysiąca światowych miliarderów znajduje się 99 kobiet - Forbes przedstawia sylwetki kilku z nich.
0 1 0 0 0 16.04.2008Spółka PKP Cargo wprowadza nową identyfikację wizualnąProjekt odświeżenia wizerunku obejmuje: nowy znak firmowy, księgę identyfikacji wizualnej w skład której wchodzi obok standardowych materiałów firmowych oznakowanie taboru. W nowej kolorystyce niebiesko zielonej pojawią się nowoczesne lokomotywy Traxx firmy Bombardier, starsze lokomotywy elektryczne i spalinowe oraz wagony.