0 1 0 0 0 15.04.2008MMS uodparnia na konkurencjęMMS (Medical Marketing Services) przeprowadził nietypową akcję promocyjną skierowaną do aktywnych uczestników rynku farmaceutycznego.
0 1 0 0 0 15.04.2008Wrocław w Second Life17 kwietnia w świecie Second Life otwarty zostanie wirtualny Wrocław. Będzie go można zwiedzać, brać udział w wydarzeniach kulturalnych, a nawet latać balonem. Takie możliwości oferuje Drugi Wrocław milionom uczestników Second Life.
0 1 0 0 0 15.04.2008Marketing Design dla ZHPAgencja Marketing Design przygotowała i przeprowadziła na zlecenie Związku Harcerstwa Polskiego społeczną kampanię non-profit „Przekaż 1% dla ZHP”.
0 1 0 0 0 15.04.2008Nowy klient PR SolutionsAgencja PR Solutions od 10 kwietnia br. rozpoczęła stałą współpracę z Wedi Polska – producentem specjalistycznych materiałów budowlanych do aranżacji i wykończenia łazienek, pomieszczeń wellness oraz obiektów SPA.
0 1 0 0 0 15.04.2008IAA akredytuje szkoły wyższeW nadchodzącym roku akademickim 2008/2009 Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska zaprosi do światowego programu certyfikacji IAA jedynie kilka wybranych uczelni wyższych, których program nauczania obejmuje komunikację marketingową. Na całym świecie funkcjonują już 54 instytucje certyfikowane przez IAA, a teraz również polskie uczelnie będą mogły zaproponować swoim studentom nową wartość dodaną – Dyplom Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy z zakresu Komunikacji Marketingowej.
0 1 0 0 0 15.04.2008Słodkie Upominki i Polski Festiwal Reklamy KTRFirma Słodkie Upominki – oficjalny „słodki” partner Stowarzyszenia Agencji Reklamowych – przygotowała puszki z kolorowymi drażetkami promujące Polski Festiwal Reklamy KTR 2008.
0 1 0 0 0 15.04.2008Budowa pierwszych wież apartamentowych dostępna on-lineAtlas Estates uruchomił kamerę internetową na terenie Platinum Towers. Dzięki niej można śledzić postępy prac budowlanych.
0 1 0 0 0 15.04.20083 Kreatury dla JustTrzy statuetki Kreatura 2007/2008 przyznano filmom zrealizowanym przez Just: „Odległości/NY” dla Żywca, „Biuro/politycy” z kampanii „Jest Crunchips jest impreza” oraz „Celebrity” z kampanii dla marki Volkswagen.
0 1 0 0 0 15.04.2008Publicis dla HPAgencja reklamowa Publicis przygotowała internetową kampanię reklamową najnowszej oferty specjalnej HP
0 1 0 0 0 15.04.2008Toya uruchamia program lojalnościowy Yato ClubToya SA – producent i dystrybutor szerokiej gamy narzędzi i elektronarzędzi na rynku polskim i europejskim – uruchomiła program lojalnościowy Yato Club. Program jest skierowany do sklepów działających na rynku detalicznym. Pierwsza edycja Yato Club trwa od 15 kwietnia 2008 do 30 marca 2009.