0 1 0 0 0 11.04.2008DomBank na targach mieszkaniowych w LondynieDomBank, który był głównym sponsorem targów, od momentu powstania w 2004 roku udziela kredytów hipotecznych Polakom pracującym za granicą na standardowych zasadach. Za sprawą szeroko komunikowanych atutów oferty dla tej grupy kredytobiorców, stoisko DomBanku na londyńskich targach dosłownie oblegane było przez chętnych do rozmowy z Doradcami przyszłych posiadaczy nieruchomości w Polsce.
0 1 0 0 0 11.04.2008MRM Experience rozszerza swoje kompetencjeMRM Experience, dział projektowo-badawczy MRM Worldwide poszerza swoje kompetencje. Ma to związek z inwestycją agencji w urządzenia wspierające badania eyetracking i clicktracking. Prace 5-osobowego zespołu koordynuje Marek Kasperski, który dołączył do MRM Worldwide w październiku 2007 roku.
0 1 0 0 0 11.04.2008Komu najbardziej ufają internetowi konsumenci?Serwis eMarketer.com poinformował o rosnącym wpływie internetowych konsumentów na decyzje zakupowe innych użytkowników sieci. Z przytaczanych danych wynika między innymi, że konsumenci online trzy razy częściej ufają opinii innych użytkowników niż reklamie.
0 1 0 0 0 11.04.2008Historyczna kampania reklamowa Logitech11 kwietnia odbędzie się premiera telewizyjnej reklamy Logitech. Jest to pierwsza w historii Logitech kampania reklamowa realizowana w Europie.
0 1 0 0 0 11.04.2008Akcja społeczna „Eko-logiczna Polska”W piątek 11. kwietnia rusza wielka akcja społeczna „Polski” – „Eko-logiczna Polska”. Znani artyści Eleni, Sebastian Karpiel-Bułecka, Cezary i Katarzyna Żak, Mariusz Kiljan, Iwona Guzowska i Radosław Hyży wspierają akcję jako Ambasadorzy. Akcję poprzedziła kampania teaserowa we wszystkich tytułach "Polski" i serwisach internetowych Polskapresse, która trwała od poniedziałku 7. do czwartku 10. kwietnia.
0 1 0 0 0 11.04.2008INFOR promuje prenumeratę i program lojalnościowyPod hasłem „Powitaj wiosnę w radosnym nastroju – pozwól sobie na więcej” INFOR promuje prenumeratę i program lojalnościowy dla swoich klientów. Srebrne karty członkowskie, możliwość negocjowania ceny, czy atrakcyjny pakiet zniżek, to tylko wybrane elementy akcji „WIOSNA”.
0 1 0 0 0 11.04.2008Incentive Concept Poland futurystycznie dla marki STR8Szklane i futurystyczne przestrzenie, kosmiczne wizualizacje rodem z „Piątego elementu”, balet nowoczesny, poduszkowiec i zespół September – to tylko namiastka tego, co zobaczyli goście imprezy zorganizowanej z okazji wprowadzenia na rynek nowej linii kosmetyków marki STR8.
0 1 0 0 0 11.04.2008Rusza kampania telefonu biznesowego Samsung i780Kampania realizowana będzie w dwóch wersjach: wyłącznie z telefonem Samsung i780 oraz w wersji z wyjątkowym pakietem Navi zawierającym program do nawigacji AutoMapa. W kampanii zostanie wykorzystana również postać znanego kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca, który jest twarzą i głosem marki AutoMapa.
0 1 0 0 0 11.04.2008Europejskie Centrum Solidarności z Ciszewski PRAgencja Ciszewski Public Relations jest odpowiedzialna za działania media relations oraz stałe doradztwo w zakresie public relations. Ciszewski Public Relations rozpoczęła już działania promujące konkursy na scenariusz filmu o Solidarności oraz na logo ECS. Obie strony obecnie pracują nad strategią komunikacji Europejskiego Centrum Solidarności.
0 1 0 0 0 11.04.2008Nagrody APEX 2008 przyznane (Marketingweb)APEX 2008 Winners, "Marketingweb", 11.04.2008Wczoraj wieczorem The Association for Communication and Advertising (ACA) po raz kolejny przyznała nagrody APEX doceniając równoczesną kreatywność i efektywność kampanii reklamowych.