1 1 0 7.11.2022„Przedłużamy święta, pomnażamy radość” – Rossmann reklamuje kalendarze adwentoweZ początkiem listopada ruszyła nowa kampania drogerii Rossmann. Akcja ma zachęcić odbiorców do tego, aby już w listopadzie sprezentowali sobie i bliskim kalendarz adwentowy.
0 1 0 7.11.2022Korzystanie z platform e-handlu B2B – raport DeloitteW krajach rozwiniętych cztery na pięć przedsiębiorstw dostarczających usługi innym firmom korzysta z platform e-handlu B2B. W przypadku polskiego rynku trudno mówić o bezpośredniej zależności między wielkością firmy a przychodami z e-handlu. Mimo to wyniki zawarte w raporcie „B2B e-commerce” Deloitte Digital pokazują, że elektroniczne narzędzia sprzedaży ułatwiają rozwój firm. Zwiększają m.in. liczbę obsługiwanych klientów.
0 2 0 7.11.2022Nieznaczny spadek Polski w europejskim rankingu siły nabywczej – badanie GfKW najnowszym badaniu „GfK Purchasing Power Europe 2022” Polska zajęła 29. miejsce. Oznacza to spadek o jedną pozycję względem ubiegłego roku. Za nami znalazły się m.in. Węgry (30) i Rumunia (31). Wyraźnie przed nami (22) są Czesi. Średnia siła nabywcza przypadająca na mieszkańca naszego kraju wyniosła 9254 euro, podczas gdy średnia dla Europy to 16 344 euro. Badanie mierzy siłę nabywczą 42 europejskich państw.
0 2 0 7.11.2022Projekty laureatów konkursu Responsible Fashion Awards w witrynach sklepów ReservedNajlepsze projekty laureatów tegorocznej edycji konkursu Responsible Fashion Awards pojawiły się w witrynach sklepów Reserved w Gdańsku, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Londynie. W ten sposób LPP postanowiło uhonorować proetyczne i proekologiczne działania młodego pokolenia projektantów.
0 1 0 4.11.2022Polscy konsumenci wciąż w kiepskich nastrojach. Wskaźniki w październiku 2022 na historycznie niskich poziomach. GfKStabilizacja, którą widać w badaniu nastrojów polskich konsumentów realizowanym przez firmę GfK, nie daje powodów do optymizmu. Średnie wyniki wciąż utrzymują się na bardzo niskim poziomie. W historii pomiarów gorzej było tyko na początku pandemii koronawirusa, w marcu 2020 r. Polacy szykują się chude miesiące, w których kluczowe będzie odpowiedzialne gospodarowanie domowym budżetem.
1 10 0 4.11.2022„Czarna Polana” Żubrówki Czarnej po raz czwartyProjekt artystyczny „Czarna Polana” marki wódki Żubrówka Czarna doczekał się kolejnej, czwartej odsłony. To powrót do świata muzyki. Wspólny utwór pt. „Puls”, inspirowany dźwiękami Puszczy Białowieskiej, nagrali Paulina Przybysz i Baasch.
0 2 0 4.11.2022Ekologiczni czy ekonomiczni – jacy są obecnie polscy konsumenci? Wyniki EkobarometruZ czwartej fali Ekobarometru przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research wynika, że czterech na dziesięciu Polaków zamierza ograniczyć zakupy odzieżowe. Zbliżony odsetek badanych deklaruje jednak, że będzie częściej polować na promocje.
2 3 0 4.11.2022Sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkowąKampania pod hasłem „Kupuj, jak lubisz” buduje świadomość marki oraz zachęca nowych klientów do korzystania z szybkich zakupów w sklepach autonomicznych i tym samym uwalniania swojego czasu.
1 1 0 4.11.2022Kampania makaronu LubellaRusza kolejna odsłona kampanii makaronów jajecznych Lubella. Marka będzie widoczna m.in. w formie lokowania produktu w telewizji. Działania promocyjne wspierają również influencerzy.
0 1 0 4.11.2022Interbrand ogłasza ranking Best Global Brands 2022Na podium rankingu Interbrand znalazły się Apple, Microsoft oraz Amazon – tak samo, jak w ubiegłym roku. W tym roku jednak to Microsoft znalazł się na drugiej pozycji. Całkowita wartość marek z listy Top 100 osiągnęła 3 088 930 mln dol.