0 1 0 0 0 16.11.2021Ruszyło badanie „Stan marketingu B2B 2021”Świat marketingu B2B zmienił się diametralnie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Jak te zmiany wyglądają w firmach? Jak radzą sobie z nimi marketerzy? Na co stawiają w tej chwili profesjonaliści marketingu B2B i jak się odnajdują w tej nowej sytuacji? Możesz pomóc w ustaleniu odpowiedzi na te pytania, biorąc udział w badaniu „Stan marketingu B2B 2021”.
0 2 0 0 0 16.11.2021Publicon, HyperCrew, Media Maker, Instytut IPC, Marketing przy Kawie i Applover współpracują w ramach grupy marketingowej Evry1Publicon, HyperCrew, Media Maker, Instytut IPC, Marketing przy Kawie i Applover współpracują w ramach grupy Evry1. W planach mają stworzenie martechowej grupy, która znajdzie się w pierwszej piątce w Polsce.
1 4 0 0 0 15.11.2021Premiera drugiej kolekcji Barbie x Biedronka15 listopada do sieci sklepów Biedronka w całej Polsce trafiła druga kolekcja ubrań i akcesoriów Barbie x Biedronka. Jednocześnie rozpoczęła się kampania promująca linię w mediach społecznościowych. Spot to taneczny klip nawiązujący do krótkich form wideo charakterystycznych dla TikToka i instagramowych rolek, który pokazuje dzień z życia nastoletniej dziewczyny.
1 1 0 0 0 15.11.2021Islandia promuje się, parodiując wideo z Markiem ZuckerbergiemIslandzka organizacja turystyczna Inspired by Iceland zamieściła w mediach społecznościowych film promujący kraj. Parodiuje w nim nagranie Marka Zuckerberga opublikowane w październiku, zapowiadające zmianę nazwy firmy Facebook na Meta.
1 3 0 0 0 15.11.2021„Real Magic at Christmas” – świąteczna kampania Coca-ColiCoca-Cola wystartowała z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt przypomina, że prawdziwa magia świąt tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Bożego Narodzenia razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej „Real Magic” marki.
0 1 0 0 0 15.11.2021Na bloku, w którym mieszkał Kazimierz Górski, odsłonięto mural z jego wizerunkiemDwieście czterdzieści m2 powierzchni, ponad 40 litrów farb i 1060 elementów ceramicznych – to wszystko złożyło się na mural Kazimierza Górskiego, który powstał z okazji setnej rocznicy urodzin najwybitniejszego polskiego trenera. 9 listopada na budynku przy ul. Madalińskiego 49/51 w Warszawie, w którym mieszkał, oficjalnie odsłonięto dzieło.
1 1 0 0 0 15.11.2021„Nic nie przebije bycia razem w te święta!”. Rusza część wizerunkowa kampanii świątecznej T-MobileŚwięta to moment, w którym w sposób szczególny pielęgnujemy relacje i chcemy być jak najbliżej osób, na których nam zależy. Czasem jest to możliwe dzięki spotkaniom, czasem za sprawą technologii. Ale to właśnie te więzi tworzą atmosferę świąt, a wszelkie pozornie ważne sprawy – od perfekcyjnie dobranych prezentów po idealnie udekorowaną choinkę – stanowią tylko dodatki do tego, co najważniejsze. Taki jest główny przekaz wizerunkowej części kampanii świątecznej T-Mobile „Bądźmy bliżej w te święta”, która ruszyła 12 listopada.
0 1 0 0 0 15.11.2021Czeka nas oszczędna Gwiazdka – przewiduje Barometr ProvidentaW tym roku ostrożnie podchodzimy do planowania świątecznych wydatków. Połowa respondentów Barometru Providenta, od lat przeprowadzanego na przełomie października i listopada, nie potrafi jeszcze oszacować, ile może kosztować tegoroczna Gwiazdka.
0 1 0 0 0 15.11.2021Kompania Piwowarska przedłuża umowę z domem mediowym ZenithKompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith należącym do Publicis Groupe. Decyzja została podjęta bez przetargu.
1 3 0 0 0 14.11.2021Ikea stworzyła serię wideo Host Masters – rywalizację na najlepszego gospodarza świątecznego spotkaniaIkea w USA stworzyła serię materiałów wideo utrzymanych w konwencji telewizyjnego programu z rywalizującymi amatorami. Składa się z 10-minutowych odcinków. W ten sposób marka chce dotrzeć do młodszych konsumentów.