Espresso

14 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2008

„Prawdziwe piękno” zwiastuje nowy CSR (Hub Magazine)

Dori Molitor, In Dove We Trust, "Hub Magazine".

W jakim kierunku powinien ewoluować współczesny CSR? Kampania Dove "Prawdziwe piękno", choć formalnie była klasyczną kampanią reklamową, stała się według autorki zwiastunem zmiany jakościowej i kierunkiem rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu. Dotychczas wystarczyło przekazać środki wybranym organizacjom charytatywnym czy manifestować troskę o środowisko. Wielu konsumentów nie wierzy już korporacjom, dlatego CSR nie powinien być narzędziem stosowanym wyłącznie przez firmy, ale ogólnodostępną platformą umożliwiającą współpracę marek i konsumentów. 

13 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2008

Płać tylko za sukces w reklamie – relacja z konferencji zanox

W ostatni czwartek, 8 maja, w warszawskim Klubie Foksal 19, blisko 100 uczestników konferencji wysłuchało premierowych prelekcji, wystąpień oraz case studies poświęconych reklamie online, zmianom na tym rynku oraz nowościom – marketingowi rozliczanemu w modelu „Płać za sukces”. Wśród prelegentów byli eksperci z: Onet.pl, Fotka.pl, Expander, Centralwings, IAB Polska oraz zanox. Na zakończenie spotkania uczestnicy wzięli udział w dyskusji panelowej oraz warsztatach.

Poprzednie Następne