0 1 0 0 0 14.11.2021Kino straci ważnych odbiorców? Kobiety po 35. roku życia nie wróciły do kin po pandemiiWydawało się, że szczepienia oznaczają koniec problemów dla właścicieli kin. Najnowsze dane pokazują jednak, że kobiety powyżej 35. roku życia nie wróciły do sal kinowych. Częściej wybierają domowy streaming – wynika z doniesień „The Wall Street Journal”.
0 1 0 0 0 12.11.2021Polacy terminowo spłacają zobowiązania finansowe – badanie ProvidentaRośnie odpowiedzialność finansowa Polaków, wynika z badania Barometr Providenta. Zdecydowana większość, bo aż 82,7 proc. deklaruje, że nie spóźnia się z opłatami za rachunki czy ze spłatą rat kredytu lub pożyczki. To aż o 7,7 p.p. więcej niż w roku 2020.
0 2 0 0 0 11.11.2021Mariah przejęła Maka: Mariah Carey z własnym menu w McDonald’sPiosenkarka Mariah Carey znana ze świątecznego przeboju „All I want for Christmas is You” jest kolejnym artystą, który będzie miał swój limitowany zestaw McDonald's w Stanach Zjednoczonych.
0 1 0 0 0 10.11.2021Ponad połowa Polaków poparłaby regulacje mające wpływ na złagodzenie skutków zmian klimatuPonad 60 proc. polskich konsumentów sprawdza, czy produkt, który chcą kupić, jest przyjazny środowisku. Podobnie jak w innych krajach, obawy dotyczące klimatu w Polsce są silniejsze wśród kobiet i osób mających dzieci, choć różnice pomiędzy grupami są mniejsze. Tak wynika z raportu „Climate Sentiment Index” firmy doradczej Deloitte.
2 2 0 0 0 10.11.2021Świąteczna kampania LegoGrupa Lego rozpoczęła nową kampanię. Celebruje w niej magię i kreatywny potencjał dziecięcej wyobraźni w okresie świątecznym. Każda postać, zwierzę i pojazd w spocie zostały zbudowane z klocków System in Play.
1 1 0 0 0 10.11.2021Alior Bank w kampanii telewizyjnej promuje bezpieczne zakupy z aplikacją mobilnąHasło nowej kampanii banku brzmi „Bezpieczeństwo górą!”. Kontekst wspinaczki i asekuracji jest tłem do opowiedzenia o narzędziach, które wspierają bezpieczeństwo realizowanych transakcji. Działania zaplanowane są do końca roku.
0 1 0 0 0 10.11.2021„Odpowiedzialny e-commerce 2021” – nowy raport e-IzbyIzba Gospodarki Elektronicznej przygotowała raport „Odpowiedzialny e-commerce”. To pierwsze w Polsce badanie dotyczące CSR i etyki w e-biznesie. Ponad połowa e-konsumentów przy wyborze sklepu internetowego bierze pod uwagę fakt, czy dany sprzedawca jest firmą odpowiedzialną społecznie i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
0 2 0 0 0 10.11.2021Nominacje do konkursu Kreatura ogłoszone. Kto powalczy o statuetkę?25 listopada odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji. Freelancerzy, firmy, agencje i domy mediowe walczą o miano autorów najbardziej oryginalnych i nieszablonowych projektów w polskiej branży marketingowej. Właśnie ogłoszono listę 62 prac nominowanych do statuetki Kreatura 2021.
1 1 0 0 0 10.11.2021Piosenka Adele w świątecznej reklamie Amazona. Spot podkreśla rolę drobnych gestów w trudnych czasachAmazon rozpoczął globalną kampanię świąteczną „Kindness, the greatest gift”. Podkreśla w niej rolę drobnych gestów w czasach, gdy wielu młodych ludzi przeżywa smutek i napięcie. W spocie piosenkarka Adele przedpremierowo wykonuje utwór „Hold On” ze swojej najnowszej płyty.
0 1 0 0 0 9.11.2021Panasonic wybrał agencję do obsługi performanceMarka Panasonic wybrała agencję Tigers do działań performance dla działu heating and cooling. Współpraca trwa od października 2021 r. i obejmuje działania na Facebooku, Google oraz display i wideo 360 stopni.