0 1 0 0 0 29.05.2008Business Consulting mebluje Kraków30 maja zakończy się kolejny etap inwestycji w ramach, której Business Consulting Sp. z o.o. „mebluje” Kraków w nowe wiaty przystankowe. Są one uzupełnieniem realizowanego od 2000 roku ciągu historycznego, znajdującego się w tzw. „pierwszej obwodnicy” - wokół Plant i Starego Miasta.
0 1 0 0 0 29.05.2008Mont Charles de Monaco wchodzi na rynekPierwsza kolekcja Mont Charles de Monaco, została zaprezentowana na tegorocznym festiwalu filmowym w Cannes, a także w ekskluzywnej Galerii Sztuki Maretti podczas wyścigu Formuły 1 o Grand Prix Monako w ostatni weekend. Ta luksusowa marka odzieżowa została założona przez absolwenta IUM-International University of Monaco (Międzynarodowego Uniwersytetu Monako) Johna Mcleana, a jej zarząd składa się w całości ze studentów i absolwentów tej uczelni.
0 1 0 0 0 29.05.2008Wyspy Legii w centrach handlowych Warszawy31 maja w CH Blue City, a miesiąc później w Galerii Ursynów, zostaną otwarte wyspy Legii. Będą one pełniły zarówno funkcję sprzedażową, jak i wizerunkową. Równolegle klub uruchamia przenośne stoiska marketingowe w dużych centrach biznesowych Warszawy. Tak zwane pylony będą nośnikiem materiałów promocyjnych na temat Legii.
0 1 0 0 0 29.05.2008Ekskluzywna współpraca Ticket Online i Wirtualnej PolskiNa portalu Wirtualnej Polski ruszyła sprzedaż biletów z systemu Ticket Online.
0 1 0 0 0 29.05.2008Comarch na konferencji OSS/BSS w DreźnieComarch po raz kolejny zaprezentuje nowinki z dziedziny technologii, innowacje z zakresu telekomunikacji oraz nowe produkty podczas dorocznej konferencji OSS/BSS, która odbędzie się 5-6 czerwca w Dreźnie, Niemcy.
0 1 0 0 0 29.05.2008Tatra rozwija kampanię telewizyjnąMarka piwa Tatra, należąca do Grupy Żywiec SA, rozwija wiosenną kampanię telewizyjną zatytułowaną „Wiatr”. Strategią mediową oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia.
0 1 0 0 0 29.05.2008Promocje i gadżety w sklepach firmy BartekGadżety i bonusy do zakupionych towarów są zawsze pozytywnie odbierane przez klientów. „Kup jedną parę – druga gratis” i inne hasła tego typu mają niejednokrotnie wpływ na podjęcie przez nas decyzji konsumenckiej.
0 1 0 0 0 29.05.2008Milion Euro dla najlepszego start upuzanox otworzył w Niemczech paneuropejski e-inkubator. Jego głównym zadaniem jest wsparcie młodych talentów z całej Europy działających w obszarze nowoczesnych technologii oraz e-marketingu. Dla najlepszego projektu przewidziano nagrodę w wysokości miliona Euro.
0 1 0 0 0 29.05.2008Betlej&Partners tworzy kampanię ŚnieżkiAgencja reklamowa Betlej&Partners przygotowała kolejną kampanię reklamową na Europę Wschodnią dla swojego klienta, producenta farb, Śnieżka.
0 1 0 0 0 29.05.2008TequilaPolska dla Magnum„Przyjemność zaczyna się od czekolady” to motyw loterii marki Magnum. Zabawa jest elementem najnowszej kampanii wizerunkowej marki Magnum z portfolio Unilever Polska. Za kreację i realizację kampanii „Czekoladowa przyjemność Magnum” odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego TequilaPolska.