0 2 0 0 0 17.11.2021Przemodelowanie komercyjnego Internetu i zmiana proporcji wydatków na kampanie budujące markę i marketing efektywnościowy – prognozy Kantara na 2022Rok 2021 zbliża się ku końcowi, a Kantar ujawnia trendy i zmiany w globalnej branży medialnej oraz prognozy ekspertów na nadchodzący rok. Firma prezentuje raport zatytułowany „Media Trends and Predictions 2022”.
1 2 0 0 0 17.11.2021Ikea odkupi używane meble i da im szansę na nowy dom22 listopada Ikea wprowadzi nową usługą „Oddaj i zyskaj”. Firma we wszystkich sklepach* odkupi swoje używane meble, które następnie trafią do działów circular hub, gdzie będą miały szansę znaleźć nowy dom.
3 1 0 0 0 17.11.2021T‑Mobile o przyszłości w serii „Wczoraj & jutro”Ruszyła nowa seria T‑Mobile „Wczoraj & jutro”. W 10-odcinkowym programie znane postaci polskiego świata kultury, nauki i sportu, w tym m.in. Małgorzata Halber, Robert Korzeniowski, Karol Wójcicki czy Michał Piróg, a także przedstawiciele generacji Z i eksperci marki opowiadają o tym, co czeka nas w nadchodzącej przyszłości. Goście robią również przegląd zmian, które w ostatnich latach dokonały się na naszych oczach.
1 1 0 0 0 17.11.2021Robert Kubica w reklamie promującej Orlen PaczkęRozpoczęła się kampania promująca Orlen Paczkę. Wystąpił w niej Robert Kubica, który prezentuje zalety tej nowej usługi koncernu paliwowego.
0 1 0 0 0 16.11.2021Kreatywność w parze z innowacyjnością – wspólna gala finałowa KTR i Innovation 202126 listopada w Międzynarodowym Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie odbędzie się gala wręczenia nagród w konkursach KTR i Innovation 2021. Wydarzenie będzie podzielone na dwie części: dzienną oraz wieczorną.
0 1 0 0 0 16.11.2021Durex przedłuża współpracę z DDB WarszawaMarka Durex rozstrzygnęła przetarg. Wygrała go agencja DDB Warszawa, która współpracuje z brandem już od ponad roku.
0 2 0 0 0 16.11.2021Feniksy, smoki i wilki. Fundacja Digital Poland prezentuje ranking 100 cyfrowych liderów, którzy budują gospodarkę cyfrową w Europie Środkowo-WschodniejWartość 100 cyfrowych czempionów z Europy Środkowo-Wschodniej, czyli największych technologicznych spółek, które rozwijają cyfrową gospodarkę regionu i przyczyniają się do odbicia gospodarczego po pandemii, przekracza 130 mld dol. To kilkanaście razy więcej niż dekadę temu. Pod względem tempa rozwoju wyprzedzamy nawet Chiny – pokazuje badanie Fundacji Digital Poland.
0 1 0 0 0 16.11.2021Spada poczucie bezpieczeństwa polskich konsumentów – pokazuje badanie DeloitteW październiku utrzymywała się zauważalna w poprzednich miesiącach tendencja do pogarszania się nastrojów wśród polskich konsumentów – wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte. Na skutek rozwijającej się czwartej fali pandemii już tylko nieznacznie więcej niż jedna trzecia ankietowanych deklaruje, że nie obawia się latać samolotem, a niewiele mniej wyraża zaniepokojenie stanem domowych finansów. Spadł też odsetek zainteresowanych w nadchodzącym półroczu kupnem samochodu. Wśród tych, którzy się na to zdecydują, o 8 p.p. mniej chce nabyć pojazd fabrycznie nowy.
2 2 0 0 0 16.11.2021„Żyj długo i szczęśliwie razem z PZU” – ruszyła kampania reklamowa ubezpieczycielaRuszyła ogólnopolska kampania marketingowa PZU, promująca ubezpieczenia na życie i zdrowie. Zapowiedzią działań była październikowa premiera kompendium wiedzy „Masz wpływ na swoje życie”, przygotowanego przez PZU Życie i PZU Zdrowie pod patronatem Ministerstwa Zdrowia.
0 1 0 0 0 16.11.2021InPost umożliwi oddanie używanych sprzętów elektrycznych i elektronicznych przez paczkomatyInPost wprowadza nową usługę „Elektro Zwroty”, czyli zwrot używanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. W ten sposób można zadbać o prawidłowy recykling lub nadać drugie życie niepotrzebnej elektronice zgodnie z ideą zero waste i reuse.