0 1 0 0 0 6.06.2008Multi Communications w pierwszej 500 największych przedsiębiorstw usługowych w PolsceWedług raportu magazynu Home&Market Agencja PR Multi Communications uplasowała się w pierwszej 500 największych przedsiębiorstw sektora handlowo-usługowego w Polsce.
0 1 0 0 0 6.06.2008Nowe Media PR z Telekomunikacją Polską SANowe Media PR rozpoczęły współpracę z Telekomunikacją Polską SA. Agencja w ramach zawartej ze spółką umowy przygotowuje Oficjalny Serwis Internetowy Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.
0 1 0 0 0 6.06.2008Rusza druga edycja badania European Communication MonitorRuszyły największe badania środowiska Public Relations w Europie. Koordynatorem polskiej edycji badań jest zespół badawczy Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
0 1 0 0 3 5.06.2008Carrefour Polska rezygnuje z toreb foliowychW dniu 5 czerwca, ogłoszonym Ogólnopolskim Dniem bez Torebek Foliowych, Carrefour Polska całkowicie wycofa ze swoich sklepów bezpłatne torby foliowe rozdawane przy kasach. W zamian zaproponuje klientom torby w stu procentach biodegradowalne.
0 1 0 0 0 5.06.2008Heyah promuje ofertę „Przebieraj. Wybieraj”W najbliższych dniach Heyah rozpocznie kampanię promującą najnowszą ofertę marki „Przebieraj. Wybieraj”.
0 1 0 0 0 5.06.2008Braughman Media promuje „Seks w Wielkim Mieście”1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa filmu „Seks w Wielki Mieście”.
0 1 0 0 0 5.06.2008ZenithOptimedia stworzył serwis mediowy poświęcony Euro2008Dom mediowy ZenithOptimedia uruchomi specjalny serwis internetowy poświęcony Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej Euro 2008. Od 7 czerwca br. na stronie www.2008euro.zenithoptimedia.pl reklamodawcy, media i dziennikarze biznesowi będą mogli znaleźć informacje dotyczące wyników oglądalności meczy w różnych grupach docelowych oraz dane na temat aktywności marek wokół spotkań Euro2008.
0 1 0 0 0 5.06.2008V edycja Akademii e-SenioraZainteresowanie korzystaniem z internetu wśród seniorów szybko rośnie. Dowodzi tego m. in. popularność organizowanych przez UPC kursów, w trakcie których osoby powyżej 50 roku życia uczą się korzystania z zasobów sieci. Zajęcia tegorocznej edycji Akademii e-Seniora UPC rozpoczęły się na przełomie maja i czerwca br. w pracowniach internetowych UPC w 10 miastach w Polsce. Weźmie w nich udział kolejny 1000 osób powyżej 50-go roku życia, które chcą aktywnie uczestniczyć w życiu społeczności internetowej.
0 1 0 0 0 5.06.2008Telewizyjna kampania promocyjna regionu lubelskiegoPierwsza w historii ogólnopolska telewizyjna kampania promująca region lubelski rusza dziś, 5 czerwca 2008 r., w pięciu kanałach tematycznych: TVN 24, TVN Style i TVN Turbo oraz Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Akcja przygotowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego potrwa dwa tygodnie - od czwartku 5 czerwca do środy 18 czerwca. Stacje TVN wyemitują 175 spotów, a Polsat 140 spotów 30. i 9-sekundowych. Spot nagrała lubelska agencja reklamowa Cumulus.
0 1 0 0 0 5.06.2008„Mistrz Handlu i Usług MasterCard” po raz kolejny dla Agito.plRozstrzygnięto drugą edycję plebiscytu Mistrz Handlu i Usług MasterCard. W tym roku, po raz drugi zwycięzcą w Plebiscycie Internautów okazał się sklep Agito.pl.