0 1 0 0 0 6.06.2008Spotkanie „Mama u źródeł życia”6 czerwca br. w Holmes Place Lifestyle Club Hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się spotkanie dla mam pt. ”Mama u źródeł życia”. Impreza „Mama u źródeł życia” jest promocją zdrowego stylu życia, zdrowia, mody i urody wśród mam.
0 1 0 0 0 6.06.2008Vobis wprowadza konsultacje telefoniczneOd 2 czerwca, każdy potrzebujący porady technicznej dotyczącej sprzętu komputerowego może liczyć na darmowe konsultacje telefoniczne z ekspertami Vobis. Nowa usługa pozwala na skorzystanie z fachowej wiedzy konsultantów firmy.
0 1 0 0 0 6.06.2008Redshoes na Wyspach2 czerwca br. Redshoes Advertising Agency zarejestrowała swoją działalność w Londynie.
0 1 0 0 0 6.06.2008Sticki Srebrnej Łyżeczki z Shade DesignBSO Polska wprowadza na rynek nowy produkt pod marką Srebrna Łyżeczka - sticki, małe papierowe paluszki wypełnione cukrem białym i brązowym.
0 1 0 0 0 6.06.2008Mailokracja po czterdziestce?ThirdAge/JWT Bottom wspólnie przeprowadziły badanie dotyczące zachowań internautów po 40 roku życia. Okazuje się, że dla użytkowników sieci w tej grupie wiekowej największe znaczenie ma forma przekazu i zawartość merytoryczna informacji. W jaki sposób więc do nich dotrzeć?
0 1 0 0 0 6.06.2008Nowi klienci 180° Public RelationsAgencja 180° Public Relations pozyskała dwa nowe kontrakty.
0 1 0 0 0 6.06.2008PR na ratyESKLEP PR wprowadził możliwość zakupów ratalnych. Obok pełnej i tradycyjnej obsługi PR, serwis oferuje całą gamę pojedynczych narzędzi kształtowania wizerunku za które można zapłacić online i otrzymać w ciągu 1-7 dni.
0 1 0 0 0 6.06.2008ITBC Communication dla Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”Agencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę non profit z Fundacją Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, której patronuje prof. Zbigniew Religa. ITBC zapewni jej wsparcie Public Relations obejmujące głównie kontakty z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo w zakresie kreowania wizerunku i polityki komunikacyjnej organizacji.
0 1 0 0 0 6.06.2008Echo Miasta lokalnie promuje banki i instytucje finansoweEcho Miasta – miejska gazeta ogłoszeniowa przygotowała specjalną propozycję ogłoszeniową dla lokalnych oddziałów instytucji finansowych i banków.
0 1 0 0 0 6.06.2008Jet Line poszerza letnią ofertęJet Line, firma reklamy zewnętrznej, przygotowała dla swoich klientów specjalną wakacyjną ofertę. Marketerzy, pragnący dotrzeć z przekazem do osób wypoczywających w popularnych nadbałtyckich kurortach, mogą skorzystać z 14-dniowych pakietów z udziałem trzech różnych typów nośników mobilnych – Airboardów, MobiJetów i nowych JetBike’ów.