0 1 0 0 0 7.04.2008Opal Property Developments rozpoczyna kampanię promującą sprzedaż luksusowych apartamentówOpal Property Developments – grupa deweloperska specjalizująca się w rewitalizacji i renowacji zabytkowych budynków – rozpoczęła promocję sprzedaży luksusowych apartamentów w ramach inwestycji „U Scheiblera 2”.
0 1 0 0 0 7.04.2008Hotel Haffner Gazelą Biznesu 2007Hotel Haffner znalazł się w prestiżowym gronie Gazel Biznesu 2007. Ósmy już ranking opublikowany został 10 grudnia 2007 w specjalnym wydaniu „Pulsu Biznesu“.
0 1 0 0 0 7.04.2008Mistrzostwa Polski w zakupach Avanti i MasterCard12. kwietnia 2008 startuje II edycja konkursu „Mistrzostwa Polski w zakupach Avanti i MasterCard”. Za koncepcję kreatywną i realizację mistrzostw odpowiada Grupa Eskadra. Konkurs został opracowany na zlecenie Agory S.A., wydawcy miesięcznika Avanti.
0 1 0 0 0 7.04.2008Lighthouse Consultants wspiera AIESEC przy projekcie Make ImpactLighthouse Consultants został partnerem projektu Make Impact dotyczącącego idei Odpowiedzialnego Biznesu, organizowanego w ramach międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC.
0 1 0 0 0 7.04.2008Coty Polska promuje nowy zapach z Kolporterem Promocja10 kwietnia rusza ogólnopolska promocja zapachów marki adidas, należących do portfolio Coty Polska. To już druga akcja realizowana przez spółkę Kolporter Promocja dla Coty Polska. Po raz kolejny w sieci Salonów Prasowych Kolportera będą wydawane kartki zapachowe.
0 1 0 0 0 7.04.2008Wiosenne światy EccoRuszyła internetowa kampania reklamowa pod hasłem „Przejdź bajeczny Świat ECCO”. Jej startowi towarzyszy uruchomienie nowego serwisu ECCO World.
0 1 0 0 0 7.04.2008Mobijoy! i eFresh zwyciężyły w przetargu dla marki KrossAgencje Mobijoy! (grupa One-2-One) oraz eFresh wygrały przetarg na realizację działań marketingowych dla producenta rowerów Kross. Promocja ukierunkowana została na interakcję oraz budowanie społeczności rowerzystów wokół portalu www.gdzienarower.pl. Start kampanii zaplanowano na kwiecień.
0 1 0 0 0 7.04.2008Ogólnopolska kampania reklamowa firmy Classen„Drzwi Classen. Jesteśmy otwarci na Twoje wnętrze” – to hasło wizerunkowej kampanii firmy Classen-Pol S.A., producenta drzwi wewnętrznych.
0 1 0 0 0 7.04.2008Telewizyjna kampania wafelków GrześkiIdeał jest tylko jeden? Nowa kampania reklamowa wafelków Grześki przekonuje, że tak. Za pomysł kampanii odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa GPD Advertising z Poznania.
0 1 0 0 0 7.04.2008Kampania reklamowa ESET Smart Security„Inteligencja wyróżnia” to slogan kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek pierwszy program antywirusowy dla komputerów osobistych wykorzystujący mechanizmy sztucznej inteligencji.