0 1 0 0 0 11.04.2008Wideo sprzedajeAgencja interaktywna OS3 multimedia udostępniła wyniki badań na temat skuteczności serwisów z użyciem sekwencji wideo. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Laboratory & Co na próbie 180 osób.
0 1 0 0 0 11.04.2008Wielki format FotoarteWarszawska firma Fotoarte, po latach doświadczenia zdobytego na rynku fotograficznym, postanowiła wyjść naprzeciw swoim Klientom oraz oczekiwaniom rynku i rozszerzyć świadczone usługi o fotografię wielkoformatową, a także solwentowe wydruki wielkoformatowe.
0 1 0 0 0 11.04.2008X Charytatywny Bal DziennikarzyX Wielki Charytatywny Bal Dziennikarzy odbył się 05 kwietnia br. w Auli Politechniki Warszawskiej. Dzięki sprzedanym cegiełkom – biletom na bal, wpłatom sponsorskim oraz loterii przeprowadzonej w czasie imprezy Fundacji Charytatywnego Balu Dziennikarzy udało zebrać prawie 160. 000 złotych. Tegoroczny dochód z Balu Fundacja przekaże na wsparcie rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych w najuboższych rejonach Polski oraz dofinansowanie izby przyjęć w Centrum Zdrowia Dziecka.
0 1 0 0 0 11.04.2008DomBank na targach mieszkaniowych w LondynieDomBank, który był głównym sponsorem targów, od momentu powstania w 2004 roku udziela kredytów hipotecznych Polakom pracującym za granicą na standardowych zasadach. Za sprawą szeroko komunikowanych atutów oferty dla tej grupy kredytobiorców, stoisko DomBanku na londyńskich targach dosłownie oblegane było przez chętnych do rozmowy z Doradcami przyszłych posiadaczy nieruchomości w Polsce.
0 1 0 0 0 11.04.2008MRM Experience rozszerza swoje kompetencjeMRM Experience, dział projektowo-badawczy MRM Worldwide poszerza swoje kompetencje. Ma to związek z inwestycją agencji w urządzenia wspierające badania eyetracking i clicktracking. Prace 5-osobowego zespołu koordynuje Marek Kasperski, który dołączył do MRM Worldwide w październiku 2007 roku.
0 1 0 0 0 11.04.2008Komu najbardziej ufają internetowi konsumenci?Serwis eMarketer.com poinformował o rosnącym wpływie internetowych konsumentów na decyzje zakupowe innych użytkowników sieci. Z przytaczanych danych wynika między innymi, że konsumenci online trzy razy częściej ufają opinii innych użytkowników niż reklamie.
0 1 0 0 0 11.04.2008Historyczna kampania reklamowa Logitech11 kwietnia odbędzie się premiera telewizyjnej reklamy Logitech. Jest to pierwsza w historii Logitech kampania reklamowa realizowana w Europie.
0 1 0 0 0 11.04.2008Akcja społeczna „Eko-logiczna Polska”W piątek 11. kwietnia rusza wielka akcja społeczna „Polski” – „Eko-logiczna Polska”. Znani artyści Eleni, Sebastian Karpiel-Bułecka, Cezary i Katarzyna Żak, Mariusz Kiljan, Iwona Guzowska i Radosław Hyży wspierają akcję jako Ambasadorzy. Akcję poprzedziła kampania teaserowa we wszystkich tytułach "Polski" i serwisach internetowych Polskapresse, która trwała od poniedziałku 7. do czwartku 10. kwietnia.
0 1 0 0 0 11.04.2008INFOR promuje prenumeratę i program lojalnościowyPod hasłem „Powitaj wiosnę w radosnym nastroju – pozwól sobie na więcej” INFOR promuje prenumeratę i program lojalnościowy dla swoich klientów. Srebrne karty członkowskie, możliwość negocjowania ceny, czy atrakcyjny pakiet zniżek, to tylko wybrane elementy akcji „WIOSNA”.
0 1 0 0 0 11.04.2008Incentive Concept Poland futurystycznie dla marki STR8Szklane i futurystyczne przestrzenie, kosmiczne wizualizacje rodem z „Piątego elementu”, balet nowoczesny, poduszkowiec i zespół September – to tylko namiastka tego, co zobaczyli goście imprezy zorganizowanej z okazji wprowadzenia na rynek nowej linii kosmetyków marki STR8.