Espresso - Strona 4021 z 5574 - Marketing przy Kawie

Espresso

9 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
9.09.2008

Ruszył przetarg Totalizatora Sportowego na opracowanie programu lojalnościowego B2B

Wszystkie podmioty zainteresowane wzięciem udziału w ogłoszonym przetargu nieograniczonym Totalizatora Sportowego na „wykonanie elementów programu lojalnościowego dla sił sprzedażowych”, mogą od dzisiaj odbierać w recepcji warszawskiej siedziby firmy (ul. Targowa 25, od godz. 8.00 do 15.00) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Będzie ona wydawana po przedstawieniu pełnych danych teleadresowych firmy, która chce pobrać dokument. Termin składania ofert upływa 3 października o godzinie 12:00.

8 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
8.09.2008

Ekspansja NetSprint na rynki zagraniczne

NetSprint przeprowadził pierwsze poza Polską wdrożenie systemu reklamy kontekstowej NetSprint Adserver. Klientem jest litewska firma Textads, do której należy największa sieć reklamy kontekstowej działająca na Litwie, Łotwie i w Estonii. Dzięki stworzonemu przez firmę rozwiązaniu, Textads może zarządzać emisją reklam na kilkuset litewskojęzycznych serwisach internetowych. Do końca września system będzie obsługiwał również łotewskie i estońskie strony internetowe współpracujące z Textads.

Poprzednie Następne