0 3 0 0 0 17.06.2008Garnier rusza z kampanią Garnier Body DanceZ dniem 15 czerwca 2008 roku rusza nowa ogólnopolska kampania konkursowa kosmetyków Garniera do pielęgnacji ciała pod hasłem Garnier Body Dance opierająca się na serwisie internetowym www.garnierbodydance.pl.
0 1 0 0 0 17.06.2008Sztuka na kabriolecieExpress SA ruszył z nową akcją promocyjną. Wystartowała strona, www.expressyourself.pl, za pośrednictwem której internauci mogą dokonać stylizacji zewnętrznej Nissana Micry CC. Zmagania projektantów będą trwały do 30 lipca, a najlepsze projekty trafią na karoserie samochodów i wyruszą na ulice największych polskich miast.
0 1 0 0 0 17.06.2008Lovells współpracuje z PIAPMiędzynarodowa kancelaria prawna Lovells nawiązała współpracę z Polską Izbą Artykułów Promocyjnych, zrzeszającą blisko 60 firm i instytucji działających na rynku produktów i usług reklamowych.
0 1 0 0 0 17.06.2008Ostatni tydzień na zgłaszanie prac w Konkursie Biuletynów FirmowychTermin nadsyłania prac do 8. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych mija już 25 czerwca. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszych tytułów prasy firmowej w Polsce. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 17.06.2008Rusza projekt „To i owo-piwnica 80” wsparty przez TBWA17 czerwca odbyło się przedpremierowe przedstawienie w ramach projektu To i owo-piwnica 80". "To i owo-piwnica 80" jest autorskim projektem dzieci ze szkoły podstawowej na Bielanach w Warszawie. Projekt jest wzorowany na inicjatywie ROOM 13 wspieranej globalnie przez agencję reklamową TBWA.
0 1 0 0 0 17.06.2008Internet mówi kup!Wyniki badania „Digital Influence Index” wykazały, że Internet ma największy wpływa na decyzje i zachowania konsumentów spośród wszystkich mediów. Co na to marketerzy?
0 1 0 0 0 17.06.2008Naukowy piknik w InternecieW sobotę, 14 czerwca, odbył się w Warszawie 12-sty Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik pod hasłem "Poznaj język nauki". W tym roku pełną transmisję z pikniku można było zobaczyć w Internecie na żywo, na stronie Polskiego Radia Euro - www.polskieradioeuro.pl. Za organizację i obsługę transmisji online, odpowiedzialna była firma Stream OnLine, świadcząca usługi w zakresie transmisji audio i video do Internetu.
0 1 0 0 0 17.06.2008AMS wprowadza na rynek CityINFOtvAMS, firma reklamy zewnętrznej wprowadza do warszawskiego metra CityINFOtv. Kreację do kampanii, opartą na dwuznaczności słowa „stacja” przygotowała agencja San Markos – Republika Dobrej Marki.
0 1 0 0 0 17.06.2008Centrum Handlowe Janki oraz łódzka Manufaktura zwycięzcami konkursu Solal Marketing AwardsCentrum Handlowe Janki (pod Warszawą) oraz łódzka Manufaktura otrzymały złote nagrody w najbardziej prestiżowym, branżowym konkursie marketingowym Solal Marketing Awards organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrum Handlowych (ICSC). Lista laureatów została ogłoszona 12 czerwca podczas corocznej konferencji marketingowej ICSC w Pradze.
0 1 0 0 0 17.06.2008STX Jamboree dla GPWW dniu 31 maja 2008 r. Agencja STX Jamboree zorganizowała kolejny event dla Giełdy Papierów Wartościowych. Tym razem był to rodzinny piknik pod nazwą Western City dla pracowników Giełdy Papierów Wartościowych S.A. i Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych.