0 1 0 0 0 17.06.2008Centrum Handlowe Janki oraz łódzka Manufaktura zwycięzcami konkursu Solal Marketing AwardsCentrum Handlowe Janki (pod Warszawą) oraz łódzka Manufaktura otrzymały złote nagrody w najbardziej prestiżowym, branżowym konkursie marketingowym Solal Marketing Awards organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrum Handlowych (ICSC). Lista laureatów została ogłoszona 12 czerwca podczas corocznej konferencji marketingowej ICSC w Pradze.
0 1 0 0 0 17.06.2008STX Jamboree dla GPWW dniu 31 maja 2008 r. Agencja STX Jamboree zorganizowała kolejny event dla Giełdy Papierów Wartościowych. Tym razem był to rodzinny piknik pod nazwą Western City dla pracowników Giełdy Papierów Wartościowych S.A. i Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych.
0 1 0 0 0 17.06.2008Nowy Samsung w Cafe Plus z okazji 10-lecia pracy Macieja ZieniaZ okazji 10-lecia pracy znanego projektanta mody Macieja Zienia, Samsung we współpracy z operatorem sieci Plus przygotował kobiecą ofertę związaną z telefonem Samsung L170. Jego oficjalna prezentacja odbędzie się podczas otwarcia wystawy Zienia w warszawskiej Królikarni, w ofercie Cafe Plus telefon dostępny jest już od 16 czerwca.
0 1 0 0 0 17.06.2008Stargraphics przygotował Raport Roczny 2007 dla Raiffeisen Bank Polska S.A.Stargraphics przygotował Raport Roczny 2007 dla Raiffeisen Bank Polska S.A. Stargraphics zajęła się kompleksową obsługą przygotowania projektu Raportu Rocznego 2007 Raiffeisen Bank Polska S.A.od strony projektowej oraz produkcyjnej.
0 1 0 0 0 17.06.2008Louis Vuitton Moët Hennessy powołuje spółkę Moët Hennessy PolskaWychodząc naprzeciw oczekiwaniom Konsumentów i Partnerów Handlowych, dnia 1 kwietnia 2008 lider rynku dóbr luksusowych Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), zdecydował się na powołanie spółki Moët Hennessy w Polsce. Po latach współpracy dystrybucyjnej z Diageo Polska, koncern podjął decyzję o samodzielnej sprzedaży alkoholi, należących do grupy LVMH.
0 1 0 0 0 17.06.2008Kapelusze kibica w promocji Polmosu LublinW czerwcu rusza druga część kampanii promocyjnej Żołądkowej Gorzkiej. To kolejna kampania, przy której Polmos Lublin współpracuje z Marylą Rodowicz.
0 1 0 0 0 17.06.2008Nowa agencja BTL w Grupie EffecticaRealizując kolejny etap strategii rozwoju, agencja reklamowa Effectica wyłoniła ze swojej struktury agencję marketingu bezpośredniego o nazwie Effectica Direct. Dyrektorem agencji został dotychczasowy szef departamentu komunikacji bezpośredniej Grzegorz Emanowicz.
0 1 0 0 0 17.06.2008„Uszyć, by sprzedać” – seminarium dla producentów odzieży damskiejW dniu 10 czerwca, w restauracji Igraszka na terenie hurtowni dodatków Grażka, odbyło się seminarium „Uszyć, by sprzedać”. Na miejsce spotkania organizator, wydawnictwo Promedia, wydawca m.in. takich kwartalników branżowych, jak „Moda Damska”, „Moda Męska”, „Jeans&Sportswear”, „Obuwie i Galanteria”, czy „Producent Odzieży”, wybrało Łódź.
0 1 0 0 0 17.06.2008Outdoorowa odsłona kampanii Grupy INEAGrupa INEA rozpoczęła kampanię reklamową na środkach komunikacji miejskiej. Dotychczas INEA nie korzystała z tego kanału komunikacji marketingowej. Kampania będzie trwała do końca 2008 roku.
0 1 0 0 0 17.06.2008Link4 inwestuje na Śląsku i otwiera nowe call center w Katowicach16 czerwca Link4 oficjalnie otworzył nowe call center w Katowicach. Wraz z otwarciem call center w Katowicach Link4 uruchomił lokalny numer telefonu - 32 444 44 44 - oraz punkt obsługi klienta, dedykowany mieszkańcom aglomeracji śląskiej.