0 1 0 0 0 15.04.2008Publicis dla HPAgencja reklamowa Publicis przygotowała internetową kampanię reklamową najnowszej oferty specjalnej HP
0 1 0 0 0 15.04.2008Toya uruchamia program lojalnościowy Yato ClubToya SA – producent i dystrybutor szerokiej gamy narzędzi i elektronarzędzi na rynku polskim i europejskim – uruchomiła program lojalnościowy Yato Club. Program jest skierowany do sklepów działających na rynku detalicznym. Pierwsza edycja Yato Club trwa od 15 kwietnia 2008 do 30 marca 2009.
0 1 0 0 0 15.04.2008ITCube CRM dostępny w leasinguFirma ICsolutions poinformowała o podpisaniu umowy o współpracy z liderem usług leasingowych w Polsce - Europejskim Funduszem Leasingowym S.A. Umowa ta ułatwia oraz przyspiesza procedury związane z uzyskaniem finansowania w postaci leasingu na zakup oprogramowania ITCube CRM.
0 1 0 0 0 15.04.2008„Kobiety widzą kolory” — ruszyła kampania reklamowa marki Beckers14 kwietnia ruszyła kampania reklamowa marki Beckers. Jej celem jest przybliżenie marki konsumentom, ocieplenie jej wizerunku i zachęcenie do wypróbowania produktów.
0 1 0 0 0 15.04.2008Hand Made dla UrostimuAgencja Hand Made zrealizowała najnowszą reklamę telewizyjną marki Urostim (Ozone Laboratories Polska).
0 1 0 0 0 15.04.2008Dobre praktyki FFCreationZ inicjatywy agencji FFCreation będącej członkiem SAR stworzony został dokument zawierający opis dobrych praktyk w internecie. Zorganizowana przez magazyn Brief dyskusja nad przygotowanym wspólnie przez SAR i IAB dokumentem o dobrych praktykach w Internecie odbyła się 11 marca.
0 1 0 0 0 15.04.2008O ekonomii społecznej w radiowej TrójceRusza cykl audycji radiowych, podczas których specjaliści postarają się przybliżyć słuchaczom ideę ekonomii społecznej, pokazać jej potencjał oraz możliwości. Już 15 kwietnia słuchacze radiowej Trójki będą mogli wysłuchać dyskusji współorganizatorów Projektu Ekonomii Społecznej ze Stowarzyszenia Tratwa z zaproszonymi do studia ekspertami.
0 1 0 0 0 15.04.2008Maryla Rodowicz poleca Żołądkową GorzkąW połowie kwietnia w wybranych punktach sprzedaży rusza promocja handlowa - specjalnie przygotowana na tą okazję płyta Maryli Rodowicz pt. „Greatest hits” trafi do miłośników Żołądkowej Gorzkiej. Na płycie znajdują się największe przeboje piosenkarki - znane i lubiane utwory cenione od lat m.in. Ballada wagonowa, Remedium, Niech żyje bal.
0 1 0 0 0 15.04.2008Nowa usługa filmowej Platformy DRMPrzedstawiciele świata filmu, świata technologii informatycznych i telekomunikacyjnych połączyli swoje siły, aby stworzyć nową jakość na rynku multimediów. Tak powstała firma Platforma DRM Sp. z o.o., której udziałowcami są oraz wybitni specjaliści z zakresu technologii informatycznych i zarządzania: Robert Szlęzak i Piotr Sęk, a także Witold Dąbrowski i Krzysztof Dumieński z BestFilmu (jednego z największych, niezależnych dystrybutorów filmowych w Polsce).
0 1 0 0 0 15.04.2008Rusza nowa kampania wizerunkowa piwa HarnaśPod hasłem "Radość płynie z gór" rusza najnowsza kampania wizerunkowa marki Harnaś, z portfela Carlsberg Polska. Kampania prowadzona będzie od 12 kwietnia do czerwca na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Nowy spot Harnasia świetnie podkreśla charakter marki Harnaś, orzeźwiającego piwa dla tych, którzy potrafią czerpią radość z życia.