0 1 0 0 0 23.06.2008Manufaktura zaprasza na plażę w kampanii wspartej przez TBWAManufaktura przygotowała dla swoich Klientów sportowe i kulturalne atrakcje na nadchodzące lato. Kampania promująca atrakcje komunikowana jest na billboardach w Łodzi (12x3) i regionie oraz w materiałach wewnętrznych dystrybuowanych na terenie Manufaktury.
0 1 0 0 0 23.06.2008Lighthouse Consultants partnerem konferencji Forbes Executive ForumLighthouse Consultants, firma doradcza specjalizująca się w zarządzaniu reputacją, została partnerem konferencji Forbes Executive Forum. Jednym z tematów przewodnich spotkania będzie budowa i ochrona reputacji marki. Forum odbędzie się 25 czerwca w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
0 1 0 0 0 23.06.2008Neuralia wchodzi na polski rynekNa polski rynek wchodzi firma Neuralia, zajmująca się neuromarketingiem.
0 1 0 0 0 23.06.2008Poczta WP „uwalnia” adresy e-mailW ramach działań ulepszających funkcjonowanie poczty Wirtualnej Polski, do ponownego użytku oddane zostały zajęte, a dawno nieużywane loginy. Akcji uwalniania loginów towarzyszy akcja marketingowa: w sześciu miastach Polski w niebo wypuszczonych zostało 15 tysięcy balonów.
0 1 0 0 0 23.06.2008ECCO Solidnym Pracodawcą Roku 2007Firma ECCO Europe East & Middle East otrzymała tytuł „Solidnego Pracodawcy Roku 2007” w kategorii ogólnopolskiej oraz branży obuwniczej.
0 1 0 0 0 23.06.2008„Uśmiech na dzień dobry” – akcja promocyjna Restauracji Piano BarCelem majowej akcji promującej poznańską Restaurację Piano Bar było kształtowanie pozytywnego wizerunku lokalu w świadomości Klientów Starego Browaru.
0 1 0 0 0 23.06.2008Shvoong rozwija żagleShvoong, edukacyjny serwis społecznościowy oferujący streszczenia, rozwija się w szybkim tempie. W ciągu roku zyskał prawie 700 tys. użytkowników i został jednym z dziesięciu najpopularniejszych serwisów edukacyjnych w Polsce.
0 1 0 0 0 23.06.2008Magazyn o genetyce w portfolio NovimediaW maju do rąk pracowników wymiaru sprawiedliwości – prokuratorów, sędziów i adwokatów – trafił magazyn „Genetyka i prawo”. Wydawnictwo powstaje we współpracy Zakładu Genetyki Molekularnej i Sądowej, Katedry Medycyny Sądowej Collegium Medicum UMK z Bydgoszczy z agencją Novimedia CP.
0 1 0 0 0 22.06.2008Golden Arrow dla najlepszychDnia 20 czerwca 2008 roku w warszawskiej Fabryce Trzciny odbyła się uroczysta gala rozdania nagród w III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow.
0 1 0 0 0 20.06.2008Procter & Gamble „Reklamodawcą Roku 2008”21 czerwca br. Procter & Gamble odbierze prestiżową nagrodę „Reklamodawcy Roku 2008”, przyznaną przez jurorów 55. edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.