0 1 0 0 0 23.04.2008Widżety – nowe narzędzie marketingoweWidżety (ang. widget) wkrótce staną się głównym kanałem komunikacji marketingowej online – dowodzi najnowsze wydanie raportu Universal McCann TrendMarker.
0 1 0 0 0 23.04.2008VIII edycja konkursu „Ambasador Zrównoważonego Rozwoju firmy Bayer 2008”Studenci, którym bliskie są zagadnienia zrównoważonego rozwoju, którzy swoją karierę wiążą z ekologią i ochroną środowiska mogą wziąć udział w konkursie zorganizowanym dla nich przez firmę Bayer i Wydział Chemiczny PW. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody finansowe oraz międzynarodowe warsztaty ekologiczne w Niemczech.
0 1 0 0 0 23.04.2008Agencja reklamowa Wanilia przygotowała kolejną odsłonę kampanii DombankuKampania kontynuuje strategię komunikacji wprowadzoną na początku tego roku. Przekaz podkreśla różnicę między Dombankiem, jako bankiem wyspecjalizowanym w hipotekach, a tzw. bankami od wszystkiego. Kampania powinna skłonić potencjalnych kredytobiorców do refleksji, czy doradca w zwykłym banku, będzie mógł właściwie i kompetentnie zająć się ich kredytem hipotecznym.
0 1 0 0 0 23.04.2008ATA-INT.LTD laureatem tegorocznych Gazel BiznesuFirma doradczo-wdrożeniowa ATA-INT.LTD została laureatem Gazel Biznesu 2007. Uroczyste rozdanie nagród odbyło się 21. kwietnia 2008 w Teatrze Polskim w Warszawie.
0 1 0 0 0 23.04.2008Kanał AXN rozpoczyna współpracę z Adv.plW ramach rozpoczętej współpracy agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, kreacje oraz dobór mediów do kampanii serialu „Dr House” emitowanego na kanale AXN. Mix e-marketingowy zakłada realizację kampanii odsłonowej, działania buzz marketingowe, aktywność w serwisach społecznościowych oraz dystrybucje narzędzi desktop marketingowych.
0 1 0 0 0 22.04.2008Nowa kampania wizerunkowa marki Hi-Tec„Jest jeszcze tyle do zrobienia. Po pracy”. Tym hasłem marka Hi-Tec, producent obuwia oraz odzieży sportowej i turystycznej zachęca pracujących i studiujących do aktywności sportowej.
0 1 0 0 0 22.04.2008Rekrutacja w polskim internecie w 2007 rokuŚrednio co 20 sekund pojawia się w polskim internecie ogłoszenie rekrutacyjne. Łącznie w 2007 roku pracodawcy umieścili w sieci ponad 1,5 miliona ofert pracy. Przez internet rekrutowało ponad 47 tys. firm i innych organizacji. Najbardziej poszukiwany zawód w Polsce to przedstawiciel handlowy. To dane, które znalazły się w raporcie „Rekrutacja w polskim internecie w 2007 roku” przygotowanym przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl.
0 1 0 0 0 22.04.2008Krakowski Joystick laureatem Polskiego Konkursu Reklamy 200821 kwietnia w Teatrze Roma w Warszawie ogłoszone zostały wyniki tegorocznego Polskiego Konkursu Reklamy 2008. Krakowski Joystick – połączony z ruchomą kamerą i umożliwiający wirtualne zwiedzanie Krakowa z każdego miejsca na świecie - nagrodzony został srebrną statuetką w kategorii active advertising.
0 1 0 0 0 22.04.2008ComPress w drodze na New ConnectW ramach procesu wprowadzenia akcji na rynek New Connect, agencja ComPress SA przedstawiła długookresową strategię wzrostu, koncentrującą się na utworzeniu departamentu eventów, rozwoju kompetencji w obszarze relacji inwestorskich i internetowego PR.
0 1 0 0 0 22.04.2008Bezpieczny Ruch Imprezowy w Lublinie do 11 majaPodczas ostatniego weekendu kluby i puby Lublina zostały opanowane przez animatorów w żółtych kombinezonach. Zaopatrzeni w alko-gogle i alkomaty zachęcali młodych ludzi do zostania DRIverem czyli Dyżurnym Ruchu Imprezowego.