0 1 0 0 0 5.03.2008Nowy świat JupikaFirma Kofola uruchomiła nową stronę internetową. Serwis dostępny pod adresem www.jupik.com stworzony został specjalnie dla dzieci przez agencję interaktywną OS3 multimedia, która stworzyła świat zabawy bezpieczny dla najmłodszych odbiorców.
0 1 0 0 0 5.03.2008Lapman grasuje w sieciBiega po sieci zjadając płyty w obłędnej ucieczce przed Szalonym Zbyszkiem. Spowolnia go chwilowo Wirus, a Wanna Watermanna utrudnia jego plan… Czy zdobędzie cenną kolekcję płyt? LG uruchamia najnowszą grę internetową pt. „Lapman” ze specjalnej serii gier LG dla fanów wirtualnej rozrywki na portalu www.lgry.pl
0 1 0 0 0 5.03.2008Ruszyła kolejna edycja Konkursu Wiedzy EkonomicznejRuszyła kolejna edycja ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy Ekonomicznej organizowanego przez Stowarzyszenie Studenckie Wiggor przy AE we Wrocławiu. Na laureatów czekają staże w renomowanych firmach. Sponsorem konkursu jest Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua.
0 1 0 0 0 5.03.2008I love Radio – After Party Media TrendyKomitet Badań Radiowych zaprasza na wyjątkowe święto radia. 10 marca br. po uroczystej Gali Konkursu Media Trendy - organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych - po raz pierwszy odbędzie się after party, na którym zagrają dj-e wielu stacji - ponad wszelkimi podziałami, pod hasłem „I love Radio”.
0 1 0 0 0 5.03.2008Agencja Live organiuje konferencję Event CommunicationW dniach 17-18 kwietnia 2008 odbędzie się konferencja Event Communication. Będzie to pierwsze w Polsce spotkanie poświęcone rynkowi eventów zarówno w naszym kraju, jak i na świecie, dające szerokie spojrzenie na rodzaje, skalę, efekt marketingowy i możliwości organizacyjne różnego rodzaju imprez.
0 1 0 0 0 5.03.2008Cityboard Media i architekci o reklamie zewnętrznej w KrakowieCityboard Media, sponsor cyklu wystaw „Architektoniczne punkty odniesienia - Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”, organizuje czwartą z cyklu konferencję i dyskusję panelową zatytułowaną „Reklama jako element miejskiego pejzażu”. Konferencja odbędzie się we wtorek, 11 marca 2008 roku o godzinie 18.00 w Krakowie, w Galerii Pauza, przy ul. Floriańskiej 18/5.
0 1 0 0 0 5.03.2008ARBOmedia sprzedaje reklamę w SmykuFirma ARBOmedia Polska uzyskała wyłączność na sprzedaż wybranych powierzchni reklamowych w sieci sklepów Smyk w całej Polsce.
0 1 0 0 0 5.03.2008Ciszewski Public Relations współtworzy Lech Party Inspirations 2.0Agencja Ciszewski PR odpowiedzialna jest za obsługę public relations drugiej odsłony Lech Party Inspirations (LPI) oraz imprez poprzedzających główne wydarzenie.
0 1 0 0 0 5.03.2008Targi agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowychBrand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest umożliwienie młodym ludziom poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej. Oprócz wiedzy uczestnicy wyłonieni na podstawie nadesłanych aplikacji, otrzymają możliwość wzięcia udziału w konkursie. Jego główna nagroda to płatny staż w agencjach reklamowych partnerów projektu. Uczestnikiem projektu może zostać student dowolnej uczelni. Projekt Brand It Up obejmuje marcowe Targi Agencji Reklamowych w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej oraz trzydniową konferencję w ośrodku szkoleniowym pod Warszawą w kwietniu 2008 r.
0 1 0 0 0 5.03.2008„Prestige Style Night” w salonie Time Trend PrestigeWspółpraca dwóch znanych ekspertów – Tomasza Jacykowa oraz Macieja Zienia zaowocowała niezwykłym wydarzeniem - Prestige Style Night, które odbyło się 29 lutego we wnętrzach luksusowego salonu Time Trend Prestige. Było to pierwsze z całego cyklu spotkań, podczas których znani polscy projektanci i styliści będą się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem odnośnie komponowania stroju i doboru do niego odpowiednich zegarków.