0 1 0 0 0 4.07.2008Gadu-Gadu z FantąNa platformie Gadu-Gadu ruszyła kampania promocyjna napojów Fanta. Wraz z nią uruchomiona została nowa funkcjonalność - Fanta Flirt, dostępna na portalu MojaGeneracja.pl. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom wraz z działem interaktywnym Next oraz agencja interaktywna K2.
0 1 0 0 0 3.07.2008Zoom Advertising zmienia siedzibęAgencja Zoom Advertising zmieniła siedzibę. Z biura na Solcu przeniosła się do willi przy Alei Wilanowskiej 259a.
0 1 0 0 0 3.07.2008Agencja Young & Rubicam odpowiedzialna za kampanię dla marki DanacolKampania reklamowa przygotowana przez agencję Y&R wspiera wprowadzenie nowego produktu mlecznego Danacol.
0 1 0 0 0 3.07.2008Energetyzujący projekt ProfensivyZespół agencji reklamowej Profensiva z Trójmiasta podjął się stworzenia marki napoju energetycznego First Aid, który pojawił się na półkach sklepowych wraz z początkiem sezonu letniego. Zakres działań zespołu kreatywnego obejmował stworzenie nazwy produktu, projekt jego etykiety, materiałów POS i witryny internetowej.
0 1 0 0 0 3.07.2008Brainshop U-boot tworzy dział EcoMarketinguBrainshop U-boot, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, stworzył dział EcoMarketingu. Za koordynację pracy działu oraz wdrażanie nowych narzędzi EcoMarketingu odpowiada Karol Spława-Neyman.
0 1 0 0 0 3.07.2008Ryszard Solski uczestniczy w pracach Europejskiego Zespołu KierowniczegoNa zeszłotygodniowym posiedzeniu w Oslo Europejskiego Zespołu Kierowniczego światowej firmy PR Burson-Marsteller uznano Polskę za jeden z kluczowych rynków w Europie i zapowiedziano udzielenie agencji Solski Burson-Marsteller pełnego wsparcia biznesowego i szkoleniowego. Ryszard Solski został zaproszony do udziału w pracach Zespołu.
0 1 0 0 0 3.07.2008Darkstone & Cardinal dla Europejskiej Akademii FotografiiAgencja reklamowa Darkstone & Cardinal zrealizowała serwis internetowy Europejskiej Akademii Fotografii.
0 1 0 0 0 3.07.2008Wind Telecom wyróżniony w rankingu IT@BANK 2008Wind Telecom został wyróżniony w rankingu firm informatycznych IT@BANK 2008 organizowanym przez ”Miesięcznik Finansowy BANK”. Jury konkursu wyróżniło firmę w kategorii ”Efektywność”.
0 1 0 0 0 3.07.2008Grono.net zmienia sieć reklamowąWitryna społecznościowa Grono.net rozpoczęła od 1. lipca br. współpracę z siecią ARBOnetwork w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej na stronie.
0 1 0 0 0 3.07.2008Vegeta i Podravka na antenie telewizyjnejZakończyła się wiosenno – letnia kampania telewizyjna dwóch marek premium z portfolio chorwackiej firmy. Obok przypraw Vegety reklamowano produkty pomidorowe Podravki, które po raz pierwszy otrzymały wsparcie promocyjne w polskiej TV.